خانه / شیرینی / بازار فروش شیرینی بامیه

بازار فروش شیرینی بامیه

این روزها بازار فروش شیرینی بامیه بسیار گرم شده و این نوع از شیرینی را که فقط می توانستیم در روزهای ماه رمضان بیابیم را به راحتی می توانیم در تمام فصول سال خریداری نماییم. بامیه نوعی شیرینی خوشمزه و در عین حال ساده است که به علت طعم بی نظیر و عالی دارای طرفداران زیادی می باشد. مجموعه شیرینو انواع شیرینی بامیه را بصورت عمده با قیمت های عالی به فروش می رساند.

09120688315

مجموعه شیرینو آماده تحویل بهترین نوع بامیه به فروشگاه ها، سوپرمارکت ها، مغازه ها، خشکه پزی ها و قنادی های سراسر کشور می باشد.

انواع شیرینی بامیه

چندین کشور هستند که اقدام به تهیه شیرینی بامیه می کنند. شکل ظاهری این شیرینی ها با یکدیگر متفاوت می باشد. اما آنچه مشخص است این نوع شیرینی در تمام این کشورها پرطرفدار است. بامیه ایرانی که در مدل های نظیر بامیه انگشتی، بامیه قلمی، بامیه نگینی، بامیه ماه رمضان و… تولید می گردد. بامیه ترکی یا بامیه پیچی نیز نوع دیگری از بامیه می باشد. بامیه عربی یا همان بامیه لبنانی و بامیه لگیمات یا توپی، بامیه انجیری و بامیه هندی نیز از انواع دیگر بامیه است. برای خرید عمده انواع بامیه می توانید با مجموعه شیرینو تماس حاصل نموده و ثبت سفارش کنید.

تولید بامیه عربی

بامیه ترد و خوشمزه در کشور ما در نوع های مختلفی به فروش می رسد اما بامیه عربی یا لبنانی یکی از پرطرفدارترین انواع بامیه در میان ایرانیان می باشد. این بامیه ها توسط دستگاه بامیه زن عربی تولید می گردند و روند تهیه و تولید آن ها به صورت تمام اتوماتیک می باشد. خرید بامیه عربی از مراکز تولیدی برای فروشندگان همراه با حاشیه سود بالایی می باشد. می توانید در تمام سال این شیرینی لذیذ را در سبد خرید خود قرار داده و به مشتریان مجموعه خود معرفی نمایید. جهت خرید عمده این شیرینی با ما تماس حاصل نمایید.

بازار فروش بامیه ی عربی

مراکز فروش زیادی در کشور مشغول به فروش انواع بامیه می باشند. اما بهترین و بی نظیرترین نوع شیرینی بامیه ی عربی را میتوان از طریق شرکت شیرینو بصورت عمده تهیه نمود. با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه ما در کمال انصاف قیمت بامیه را به مشتریان گرامی اعلام می نماییم.

انواع بامیه عسلی بازاری بزرگ

بامیه عسلی بزرگ یا بامیه دراز، همان بامیه عربی می باشد که بزرگ تر از سایر انوع بامیه است. این بامیه بیشتر از سایر بامیه ها شناخته شده و خریداران زیادی نیز در کشور دارد. شما مشتری گرامی می توانید تنها با تماس با ما بصورت غیرحضوری سفارشات خود را در موعد مقرر تحویل بگیرید. همین الان سفارش بامیه عسلی خود را ثبت نمایید.

صادرات بامیه

مجموعه شیرینو آمادگی تهیه شیرینی بامیه در حجم های بالا را برای صادرات به سایر کشورها و همچنین امکان همکاری با تمامی مجموعه ها و تجار را برای تأمین این محصول دارد.

فروش شیرینی بامیه بلند

مشتریان گرامی در اقصی نقاط کشور می توانید برای خرید عمده انواع بامیه با مجموعه شیرینو تماس حاصل نموده و عالی ترین نوع این محصول را با نازلترین قیمت ها برای پخش یا فروش در قنادی ها و خشکه پزی ها و مغازه های سطح شهر خود سفارش دهید. برای خرید شیرینی بامیه بلند از طریق شبکه های اجتماعی یا شماره تماس مجموعه با مدیران فروش ما تماس حاصل نمایید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

دریافت نمایندگی شیرینی

دریافت نمایندگی شیرینی

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع …

SOCIALICON
SOCIALICON