خانه / شیرینی کلمپه / خرید استثنایی شیرینی کلمپه خرمایی در اصفهان

خرید استثنایی شیرینی کلمپه خرمایی در اصفهان

کلمپه یکی از شیرینی های سنتی خوشمزه و دلچسب ایرانی است که در اصفهان، کرمان و سایر شهرها تولید می شود. برای خرید شیرینی کلمپه خرمایی خوشمزه دیگر لازم نیست به اصفهان سفر کنید، تازه ترین کلمپه خرمایی را می توانید از طریق سایت مجموعه شیرینو به صورت اینترنتی سفارش دهید. خرید کلمپه خرمایی در اصفهان و سایر استان ها تنها از طریق تماس تلفنی و ثبت سفارش از طریق راه های ارتباطی با این مجموعه در کوتاه ترین زمان ممکن صورت می پذیرد.

09120688315

کلمپه چیست؟

شیرینی کلمپه ظاهری شبیه به کلوچه سیستان دارد با این تفاوت که درون آن مخلوطی از خرمای چرخ شده همراه با پودر هل و طعم‌ دهنده‌ های دیگر مثل میخک (قلم فور) قرار می‌ دهند. خرما، آرد گندم، گردو و روغن از مواد اصلی آن هستند. برای تزیین کلمپه معمولاً از پودر پسته یا کنجد استفاده می‌ شود.

کلمپه از گذشته به روش سنتی توسط زنان کرمانی و با استفاده از روغن محلی، خرمای نخلستان های کرمان و آتش هیزم پخته می‌ شده‌ است. کلمپه‌ های سنتی با دست تهیه می‌ شده و ظاهر ساده‌ ای داشته‌ اند. امروزه کلمپه صنعتی تبدیل به یکی ره‌ آوردهای اصلی شهر کرمان شده که معمولاً در کارگاه‌ ها و در فر پخته می شود. در ساخت آن از قالب‌ های متنوع استفاده می‌ کنند و در انواع مختلف گردویی، کنجدی، پسته ای و لقمه ای تولید می‌ شود.

صادرات کلمپه

بهترین شیرینی کلمپه در اصفهان تولید می‌ شود و این شیرینی منحصر به فرد جایگاه خاصی در بین طرفداران ایرانی و خارجی دارد. شرکت های صادر کننده بهترین کلمپه در اصفهان از کیفیت و مرغوب بودن محصولات خود مطمئن بوده و با اطمینان خاطر آن را به کشورهای هدف صادر می‌کنند.

شایان ذکر است شما عزیزان با خرید از این مجموعه شیرینو از مزایای قابل توجهی مانند سهولت در تهیه، آشنایی با انواع کلمپه، تنوع بالا، کیفیت بی‌ نظیر، قیمت مناسب و سایر مزایا بهره‌ مند شده و خرید بهتری را با مجموعه ما تجربه خواهید کرد.

قیمت شیرینی کلمپه خرمایی در اصفهان

قیمت انواع کلمپه بسته بندی شده صادراتی بستگی به حجم خرید مشتری و نیز مرکز عرضه کننده این محصول دارد. در سفارشات حجم بالای انواع کلمپه، قیمت نهایی ارائه شده به خریدار عمده پایین تر است و در صورتی که فروشنده این محصول در زمره مراکز توزیع کننده مستقیم باشد، هزینه پرداختی توسط مشتری بسیار کمتر می باشد. برای اطلاع از قیمت های فروش عمده و ویژه نمونه های مختلف کلمپه خرمایی صادراتی می توانید با این مجموعه در ارتباط باشید.

خرید عمده کلمپه خرمایی در اصفهان

پخت انواع کلمپه در اصفهان رواج زیادی دارد و افراد فراوانی خواهان استفاده از کلمپه مرغوب اصفهانی هستند و کافی است به صورت اینترنتی و یا حضوری به این شرکت که برترین تولید کننده کلمپه در اصفهان است مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهند. مجموعه ما در تلاش است با ارائه بهترین محصولات رضایت مشتریان خود را از سراسر کشور جلب نموده و محصولی با کیفیت را با بهترین قیمت به دست شما عزیزان برساند.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

پخش عمده کلمپه

پخش عمده کلمپه به قیمت کارخانه

پخش عمده کلمپه در معتبرترین فروشگاه های فروش این محصول با قیمت بسیار پایین انجام …

SOCIALICON
SOCIALICON