خانه / شیرینی / خرید بامیه عربی اصفهانی

خرید بامیه عربی اصفهانی

خرید بامیه عربی اصفهانی با نازلترین قیمت جهت فروش و پخش از طریق مجموعه شیرینو با سابقه دیرینه در زمینه عرضه انواع شیرینی های مناسبتی و غیر مناسبتی انجام می گیرد. جهت خرید و مشاوره با شماره های این مجموعه تماس حاصل نمایید. بهترین بامیه های عربی را می توانید از اصفهان به صورت آنلاین و غیر حضوری تهیه نمایید.

09120688315

برای خرید عمده بهترین بامیه عربی اصفهان کافیست از طریق مجموعه شیرینو اقدام نمایید. ما ارائه دهنده بهترین ها با نازلترین قیمت می باشیم.

شیرینی بامیه

بامیه یکی از شیرینی‌ های خاورمیانه است. این شیرینی یک خمیر سرخ شده در شربت است و اغلب با زولبیا جفت می‌ گردد. مسلمانان ایرانی غالباً از بامیه و زولبیا در ماه رمضان هنگام افطار برای باز نمودن روزه خود استفاده می‌ کنند. از مواد اولیه این نوع شیرینی می‌ توان به نشاسته، آب و خمیرمایه اشاره کرد که بعد از ترش شدن و به اصطلاح ورآمدن آن را به آرد اضافه می‌ کنند. سپس از تخم مرغ برای پف کردن بامیه استفاده می‌ شود که البته این روش به تازگی به کار می‌ رود و در گذشته کاربردی نداشته‌ است؛ این تنها تفاوت میان بامیه قدیم با حال است. هنگامی که بامیه آماده شد آن را در شربت قوام‌ یافته می‌ اندازند تا شیره را به خود جذب کند.

شیرینی بامیه بازاری بزرگ (بامیه بلند یا بامیه کشیده)

شیرینی بامیه بزرگ همان شیرینی بامیه عربی است که با دستور پختی شبیه به بامیه ماه رمضان تهیه می گردد. با این تفاوت که در تهیه آن از تخم مرغ استفاده نمی شود و به همین علت از ماندگاری بالاتری نسبت به بامیه ایرانی برخوردار است. بامیه بلند دارای ظاهری خشک و سفت بوده در حالی که درون آن نرمتر می باشد. همچنین شیرینی این نوع از بامیه کمتر از بامیه ایرانی بوده و شربت کمتری نیز برخوردار می باشد.

بامیه عربی ساده

بامیه های عربی دارای تنوع بسیار زیادی می باشند. مدل هایی که کشیده و بلند هستند به بامیه ساده معروف هستند و برخی دیگر با توجه به شکل آن ها به بامیه انجیری، هندی، لیگمات و … معروف می باشد.

خرید اینترنتی بامیه عربی

مجموعه شیرینو عرضه کننده انواع بامیه بصورت عمده در کشور می باشد که علاوه بر فروش این محصولات در ماه مبارک رمضان در تمام سال این شیرینی خوشمزه را آماده فروش و پخش دارد. شرکت ما با سابقه زیادی که در زمینه فروش انواع شیرینی جات دارد امکان تهیه و ارسال حجم های بالا را برای قنادی ها و خشکه پزی ها و مغازه داران و فروشگاه های  سرتاسر کشور دارد. این مجموعه تنها با ثبت سفارشات مشتریان بصورت غیرحضوری و اینترنتی در زمان مقرر اقدام به ارسال و تحویل آن ها می نماید.

قیمت بامیه عربی

قیمت بامیه عربی با توجه به نوع آن و حجم خرید مشتریان گرامی متفاوت می باشد. همچنین با توجه به تغییرات دائمی قیمت مواد اولیه باید قیمت ابتدا به روزرسانی و سپس به مشتریان اعلام گردد. برای استعلام قیمت انواع بامیه عربی اصفهانی با مدیران فروش ما تماس حاصل نمایید.

بامیه عربی اصفهانی

یکی از استان هایی که در زمینه تولید بامیه از گذشته فعال و شناخته شده می باشد اصفهان است. مجموعه شیرینو بهترین و باکیفیت ترین نوع بامیه را با عالی ترین قیمت به دست مشتریان گرامی خود از سراسر کشور می رساند. برای خرید انواع بامیه عربی اصفهان با ما در تماس باشید.

تهیه بامیه عربی

بامیه از شیرینی‌ های خاص و خوشمزه می باشد که به ویژه در ماه مبارک رمضان طرفدارهای زیادی پیدا می‌کند. بامیه، زولبیا و گوش فیل به دلیل مواد قندی و ارزش غذایی بالایی که دارند، برای افطار و یا سحری بسیار مناسب بوده و می‌تواند مدت زمان زیادی بدن را سیر نگه دارند. بامیه ماه رمضان به روش‌ های مختلف و در شکل‌ های متفاوت تهیه می شود. بعضی‌ ها بامیه را به شکل گرد یا به شکل باریک و بعضی دیگه به شکل کوچک درست می‌ کنند. بامیه عربی که به شکل باریک و کشیده تهیه می شود دارای طعم فوق العاده می باشد. این بامیه خوشمزه شربت خاصی هم داره که به اسم شربت بار معروف است. در تهیه بامیه عربی از آرد، پودر نشاسته، آب، شربت بار، وانیل، کره یا روغن جامد استفاده می شود.

خرید بامیه هندی

باميه هندی يکی از شيرينی های خوشمزه و پرطرفدار هندی است که به عنوان يک شيرينی خيابانی شناخته می شود و معمولا هندی ها به عنوان ميان وعده آن را مصرف می کنند. باميه هندی يکی از شيرينی های بسيار خوشمزه بين المللی است ولی اصالت هندی دارد که در کشور هند بسيار محبوب و پرطرفدار است و توسط دکه ها کنار خيابان و دوره گردها به فروش می رسد و بيشتر به عنوان يک شيرينی خيابانی شناخته می شود. انواع باميه در خاورميانه بسيار محبوب و متنوع است و معروف ترين آن ها باميه ايرانی، باميه ترکی و باميه هندی است. ما بهترین نوع بامیه هندی را عرضه می نماییم.

خرید بامیه عربی خشک

مجموعه شیرینو عالی ترین نوع بامیه عربی خشک را در حجم های بالا به فروش می رساند. مشتریان ما از سراسر کشور سفارشات خود را در این مجموعه ثبت می نمایند. مشتریان وفادار مجموعه ما از تخفیفات خرید ویژه بهره مند می گردند. برای خرید انواع بامیه عربی اصفهان با مدیران فروش ما تماس حاصل نمایید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

دریافت نمایندگی شیرینی

دریافت نمایندگی شیرینی

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع …

SOCIALICON
SOCIALICON