خانه / بیسکویت / خرید بیسکویت ارزان قیمت از کارخانه

خرید بیسکویت ارزان قیمت از کارخانه

بیسکویت کیلویی در انواع مختلف پذیرایی با قالب های متفاوت توسط کارخانه های بیسکویت تولید می شود. برای خرید بیسکویت ارزان قیمت از کارخانه با بهترین کیفیت کافیست از طریق مجموعه شیرینو اقدام به خرید نمایید. این محصول پرفروش و پرمصرف که به جرأت می توان گفت در تمامی خانه ها به عنوان میان وعده استفاده می شود، با طعم های مختلف پخت می شود. طعم هایی نظیر کنجدی، میوه ای، کاکائویی، شکلاتی و … که با تزئینات متنوع ارائه می شود آماده فروش و ارسال به سراسر کشور می باشد.

09120688315

تمامی مسئولان خرید شرکت ها و ادارات می توانند جهت خرید انواع بیسکویت و کلوچه برای پرسنل و کارکنان خود از طریق مجموعه شیرینو اقدام نمایند. همچنین این شرکت امکان همکاری با تمامی تجار جهت صادرات انواع بیسکویت و کیک را دارد.

خرید اینترنتی بیسکویت ارزان قیمت

عده ای از افراد در زمان خرید اینترنتی انواع بیسکویت، به کیفیت اجناس توجهی نداشته و فقط به دنبال این هستند تا اجناس را با نرخ ارزانی تهیه نمایند. اگر تمایل دارید مرغوبترین انواع بیسکویت را در سطح درجه کیفی بالا و به صورت تازه خریداری نمایید  کافی است از طریق مجموعه ما اقدام به خرید نمایید و تمامی محصولات مدنظرتان را با نرخی استثنایی و زیر قیمت بازار تهیه کنید.

قیمت بیسکویت ارزان

در سال های اخیر افراد به دلیل پایین بودن نرخ بیسکویت و کیک های فله ای تمایل بیشتری به خریداری آنان نسبت به نوع بسته بندی دارند. قیمت بیسکویت ارزان که در کارتن های 5 کیلویی تولید و در بازار های داخلی و خارجی به فروش می رسد، هر ساله تغییر می کند. با توجه به نوسانات بازار و تغییر قیمت مواد اولیه قیمت محصولات خوراکی نیز ثابت نیست. لیست قیمت پایه، بیسکویت فله ای ارزان در طعم های متفاوت را از طریق ارتباط با مدیران فروش این مجموعه استعلام نمایید.

خرید بیسکویت 5 کیلویی از کارخانه

امروزه کارخانه های فراوانی با طیف وسیع و تنوع بسیار در تولید انواع کلوچه و بیسکویت مشاهده می شود. مجموعه ما نیز از جمله شرکت هایی است که به علت وجود افرادی کاربلد و دستگاه های بروز توانسته محصولاتی مطابق با سلایق مختلف مصرف کنندگان در بازار عرضه نماید. ما با استفاده از دانش افراد ماهر و تجارب گذشته محصولاتی لذیذ و با کیفیت را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهیم. بیسکویت های 5 کیلویی نسبت به سایر این اجناس خوراکی از لحاظ هزینه بسیار مناسب تر بوده و از جایگاه فروش بالایی برخوردار هستند زیرا علاوه بر قیمت اقتصادی، دارای طعم فوق العاده ای نیز می باشند.

خرید بیسکویت ارزان

بیش از چندین سال و به مدت طولانی است که گروه بازرگانی شیرینو در عرصه پخش کلوچه و انواع شیرینی جات در حال فعالیت می باشد. همچنین این مجموعه توانسته است رضایت اکثریت عموم مصرف کننده را به خاطر هزینه مناسب و کیفیتی عالی، به خود جلب نماید. مجموعه شیرینو آمادگی ارائه بهترین خدمات برای خرید بیسکویت ارزان از کارخانه برای فروش داخلی و جهت صادرات به سایر کشورها می باشد. شما مشتریان گرامی می توانید این محصولات را با سرمایه ناچیزی به صورت هفتگی یا ماهیانه از نوع تازه و مرغوب خریداری نموده و به صورت بسته بندی شده و فله ای با سود بیشتری پخش نمایید.

صادرات بیسکویت ارزان قیمت

صادرات بیسکویت ارزان به تمامی نقاط دنیا با استاندارد بالا و کیفیت عالی همه ساله انجام می شود. صادرات محصولات خوراکی در دهه های اخیر بسیار زیاد و برای ایران ارز آور بوده است. مجموعه شیرینو نیز در این زمینه بسیار موفق عمل کرده و در سال های اخیر صادرات به کشور های همسایه بسیار زیاد بوده است.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

فروش عمده کیک و بیسکویت

فروش عمده کیک و بیسکویت

فروش عمده کیک و بیسکویت ارزان قیمت کارخانه با ارسال به سراسر کشور از طریق …

SOCIALICON
SOCIALICON