خانه / بیسکویت / خرید بیسکویت ایرانی جدید پرطرفدار

خرید بیسکویت ایرانی جدید پرطرفدار

بیسکویت ایرانی سابقه چندین ساله در جهان دارد و محصولات بیسکویت تولید شده در ایران به کشورهای مختلفی صادر می شود. مثلا بیسکویت شیرین عسل تولیدات خود را به خاورمیانه صادر می نماید و جزو نخستین تولید کننده های شیرینی و شکلات در خاورمیانه از آن یاد می شود. خرید بیسکویت ایرانی در طرح ها و مدل های جدید نیز بسیار پرطرفدار شده است. تعداد تولید کنندگان بیسکویت در ایران بالغ بر 400 واحد فعال بزرگ و کوچک هستند که این میزان مربوط به کارخانه هایی هستند که دارای پروانه تولید از صنایع و معادن معرفی شده اند. شاید تعداد آن ها بیش از این مقدار باشد زیرا کارگاه های کوچک بیسکویت سازی در ایران بسیارند و تعداد فعالین آن ها در دسترس نمی باشد.

09120688315

جهت خرید بیسکویت ایرانی جدید که در انواع پرطرفدار نظیر کرم دار و طعم دار و رژیمی و… در بازار موجود است با مدیران فروش ما تماس حاصل نمایید.

انواع بیسکویت های ایرانی

بیسکویت ها در طعم های متنوعی تهیه می شوند که یکی از پر فروش ترین آن ها بیسکویت نارگیلی می باشد که مراکز پخش می توانند نسبت به خرید عمده آن اقدام نمایند. در صورتی که قصد خرید عمده بیسکویت طعم دار را دارید، پیشنهاد می کنیم یکبار خرید خود را از این مجموعه به انجام برسانید تا بهترین کیفیت و تنوعات را از آن خود نمایید. ما تولید کنندگانی را داریم که قادرند بیسکویت باکیفیت و خوش طعم را برای شما مشتریان واقعی تأمین نمایند و از حاشیه سود بالایی بهره مند شوید. تاجران و خریداران گرامی می توانند برای تهیه محصولات مورد نیاز خود با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

انواع بیسکویت ایرانی در دسته بندی های مختلف تولید و به بازار های داخلی و خارجی عرضه می شوند. از بیسکویت های پرطرفدار که تقریبا در تمامی خانه ها استفاده می شود، بیسکویت های پذیرایی هستند. بیسکویت ها در اندازه ها و شکل های مختلف و با کیفیت های متفاوت تولید می شوند. بیسکویت های کوچک بصورت 2 عددی و 3 عددی در وزن پایین و بیسکویت های پذیرایی در وزن های 300 گرم تا 5000 گرم در بازار بیسکویت خرید و فروش می شوند. بیسکویت ها در طعم های مختلفی نظیر

  • پرتقالی
  • هل
  • گلاب
  • موزی
  • نارنج
  • توت فرنگی
  • وانیلی
  • آناناس
  • و… در بازار به فروش می رسد.

خوشمزه ترین بیسکویت ایرانی

اسانس خوراکی مجاز که برای تولید برخی از محصولات نظیر بیسکویت استفاده می شود را می توان از عوامل تولید دانست.
اسانس ها مخصوص شیرینی و شکلات هستند که بر پایه محصولات آردی و روغنی بوده و می تواند برای طعم و خوشمزگی محصولات استفاده گردد.

معمولا قیمت بیسکویت طعم دار ارزان تر از مدل های دیگر می باشد زیرا تولیدات این بیسکویت بالا بوده و تقاضا برای فروش بالا می رود و این مزیت می تواند قیمت محصولات را پایین تر آورد. همان طور که می دانید خمیر بیسکویت از نظر ژئولوژیکی دارای قابلیت کشش زیاد و مقاومت به کشش کم می باشد. بعد از آماده شدن خمیر، آن را به مدت یک الی دو ساعت به حالت خود رها می کنند تا خمیر قابلیت قالب گیری را در خود داشته باشد. برای اینکه بتوان نوع بیسکویت را طعم دار نمود باید از انواع طعم دهنده ها بهره برد.

مجموعه شیرینو آمادگی ارائه انواع شیرینی جات با کیفیت، با نازلترین قیمت می باشد تا شرایط خرید بیسکویت ایرانی جدید را که پرطرفدار نیز است در کنار سایر محصولات برای خریداران، فراهم نماید.

این طعم دهنده ها یا اسانس خوراکی می باشند که باید تحت نظر مسئول فنی آماده گردند یا به صورت پودر طبیعی. طعم نارگیلی رایج ترین طعمی است که اکثر تولید کنندگان از آن برای طعم محصول خود استفاده می کنند. از دیگر طعم ها هم می توان نام برد که هم در زمینه بیسکویت و هم کیک و کلوچه استفاده می گردد.

بهترین مارک بیسکویت ایرانی خوشمزه

بیسکویت های ایرانی و خارجی موجود در بازار بسیار زیاد هستند اما بهترین نوع در بین آنها کدام است؟ چه معیارهایی برای تعیین سطح کیفیت بین این خوراکی ها وجود دارد؟
ایران نیز یکی از کشورهایی است که در زمینه تولید و واردات بیسکویت بسیار فعال است زیرا مصرف این محصول در ایران روز به روز در حال افزایش است. انواع بیسکویت خارجی و ایرانی در بازار یافت می شود که گاه تنوع فراوان میان آنها خریدار را سر در گم می کند و واقعا انتخاب را برای او مشکل می سازد.

در تهیه بیسکویت باید دقت لازم را داشت تا محصولی با کیفیت را تهیه کرد برای همین باید به معیارهایی در این زمینه دقت نمود.

  1.  بیسکویت باید تازه باشد و تاریخ انقضا آن نگذشته باشد.
  2. باید از مواد اولیه خوبی درست شده باشد تا در هنگام میل کردن مدام ریز نشود و بتوان به راحتی آن را خورد.
  3. نوع بسته بندی آن که سبب می شود بیسکویت دور از نور قرار بگیرد و برای مدت طولانی مزه خود را حفظ کند.

خرید بیسکویت ایرانی جدید پرطرفدار

مجموعه شیرینو یکی از بزرگترین مراکز فروش و عرضه بیسکویت ایرانی در جدیدترین مدل ها و طعم های پرطرفدار می باشد. ما امکان عرضه بهترین بیسکویت را با مناسب ترین قیمت در بازار داریم و با ارسال محصولات خود به سراسر کشور مشتریان وفاداری برای محصولات خود یافته ایم. جهت خرید و ثبت سفارش انواع بیسکویت ایرانی جدید با مدیران فروش این مجموعه تماس حاصل نمایید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

فروش عمده کیک و بیسکویت

فروش عمده کیک و بیسکویت

فروش عمده کیک و بیسکویت ارزان قیمت کارخانه با ارسال به سراسر کشور از طریق …

SOCIALICON
SOCIALICON