خانه / شکلات / خرید شکلات ژله شکری میوه ای

خرید شکلات ژله شکری میوه ای

برای خرید شکلات ژله شکری میوه ای با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می توانید از طریق مجموعه شیرینو اقدام نمایید. در حال حاضر فروش شکلات ژله شکری میوه ای فله ای با تنوع چشم گیری از مدل ها در بازار به صورت عمده انجام می شود. ژله شکری میوه ای یک شیرینی فانتزی و خوشمزه است که دانه های موجود بر روی سطح آن باعث زیباتر شدن و شیرین تر شدن آن شده است. فروش این خوراکی در بازار بصورت فله ای و بسته بندی از رونق خوبی برخوردار می باشد. با خرید ژله شکری میوه ای و اضافه کردن آن به سبد خرید خود می توانید این شکلات را به همراه یک فنجان چای بعد از یک روز کاری خسته کننده میل نمایید.

09120688315

شکلات ژله شکری میوه ای

شکلات ژله شکری میوه ای یک نوع ژله است اما به شلی آن نبوده و دارای شکل و مدل مشخصی می باشد و با رنگ های متنوع و طعم های خوش مزه در بسته بندی های مختلف به بازار عرضه می شود. ژله شکری از دیر باز در ایران در ایام نوروز برای پذیرایی مورد استفاده قرار می گرفته است. شرکت های زیادی با استفاده از اسانس و رنگ های طبیعی و رعایت اصول بهداشتی توانسته اند ژله شکری رنگی تولید کنند. این شکلات برای پذیرایی در مجالس و ایام مختلف سال نظیر ایام نوروز، شب یلدا، اعیاد مذهبی، میهمانی ها و جشن تولد بسیار پرمصرف است.

قیمت شکلات ژله شکری میوه ای

قیمت ژله شکری در بازار بسته به فروش فله ای یا بسته بندی این محصول و برند آن متفاوت می باشد. این محصول در وزن های متفاوت بسته بندی شده و در اشکال متنوع، جهت استفاده راحت تر مشتریان به بازار عرضه می گردد. مجموعه شیرینو انواع شکلات ژله شکری را با نازلترین قیمت بصورت فله و بسته بندی به دست مشتریان گرامی در سراسر کشور می رساند.

مشتریان گرامی می توانند برای استعلام قیمت و خرید انواع شکلات ژله ای شکری با مدیران فروش مجموعه ما تماس بگیرید.

شکلات ژله شکری از قیمت مناسب تری نسبت به برخی شیرینی ها و شکلات ها برخوردار می باشد و یک محصول ارزان قیمت اما لذیذ برای پذیرایی در میهمانی ها محسوب می گردد. تغییرات قیمت مواد اولیه، باعث تغییر و بالا رفتن قیمت نهایی شکلات ژله شکری میوه ای در بازار می شود. جهت اطلاع از قیمت عمده شکلات ژله  شکری میوه ای می توانید با مدیران فروش این مجموعه تماس گرفته تا از قیمت روز این محصول مطلع گردید.

خرید عمده شکلات ژله شکری میوه ای

برای خرید عمده شکلات ژله شکری میوه ای این محصول صادراتی می توانید از طریق مجموعه شیرینو اقدام نمایید. عمده فروشی بهترین ژله شکری های کیلویی با مدل های متنوع در این مرکز برای مشتریان از سراسر کشور صورت می گیرد.

مشتریان ارجمند می توانید با خرید شکلات ژله شکری از مجموعه شیرینو، این شکلات رنگی جذاب را با نازلترین قیمت خریداری نمایید.

برای خرید شکلات ژله شکری میوه ای در شکل های متنوع و طعم های بی نظیر می توانید از طریق این سایت سفارشات خود را ثبت نموده و در صورت سفارش عمده با قیمتی مناسب آن را خریداری کنید.

صادرات شکلات ژله شکری میوه ای

یکی از تنقلات خوشمزه که علاقه مندان زیادی از هر طیف سنی شیفته آن هستند ژله شکری با طعم های متنوع و رنگی می باشد. تجارت در این حوزه نه تنها در داخل کشور بلکه برای صادرات به کشور های همسایه نیز بسیار پر سود می باشد. مجموعه شیرینو آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی از سراسر کشور می باشد. مشتریان ارجمند بعد از ثبت سفارش می توانند در کوتاه ترین زمان محصول خود را دریافت نمایند. شکلات ژله ای میوه ای دارای تنوع بسیار و کیفیت بالا می باشد و خریداران زیادی در بازار داخلی و خارجی کشور دارد، صادرات انواع شکلات ژله ای می تواند سبب رونق صنعت شکلات کشور و افزایش درآمد ارزی کشور گردد.

 

پخش عمده شکلات ژله ای ارزان قیمت

پخش عمده شکلات ژله ای میوه ای که یکی از انواع شکلات ارزان قیمت می باشد به صورت گسترده در مراکز پخش شهرهای مختلف کشور رونق دارد. مرکز پخش عمده شکلات ژله ای، آماده عرضه این نوع شکلات خوشمزه به صورت فله و بسته بندی شده با نازلترین قیمت می باشد. خرید عمده شکلات ژله ای یک فرصت بی نظیر برای تاجران و فروشندگان انواع شکلات است زیرا از حاشیه سود مناسبی بهره مند خواهند شد.

 

 

 

 

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

خرید شکلات کانفت

خرید عمده شکلات کانفت

شکلات کانفت یک شکلات به شکل استوانه به رنگ سفید و قهوه ای است که …

SOCIALICON
SOCIALICON