خانه / شیرینی / خرید شیرینی باسلوق میوه ای شب عید نوروز

خرید شیرینی باسلوق میوه ای شب عید نوروز

باسلوق و مسقطی از انواع شیرینی های خوشمزه و پرطرفدار هستند که مورد توجه مصرف کنندگان بسیاری قرار گرفته است و فروش عمده این محصولات در این مرکز فروش انجام می گردد.
یکی از شیرینی های ویژه پذیرایی که می توان آن را خرید نمود باسلوق های میوه ای می باشد که با بهترین کیفیت در بازار عرضه می شود. این باسلوق های میوه ای در طعم های مختلفی تولید می گردند.

09120688315

شیرینی باسلوق چیست؟

باسلوق نوعی شیرینی سنتی و از معروف ترین سوغات آذربایجان شرقی و مراغه می باشد. یک شیرینی سنتی و پرطرفدار که متقاضیان زیادی از داخل و خارج کشور به خود اختصاص داده است و از لحاظ مواد غذایی دارای کربوهیدرات، نشاسته،پودر نارگیل، مغز گردو و بادام می باشد.

تهیه باسلوق در منزل و به شکل سنتی دشوار است، در مراغه از آذر ماه شروع به تهیه باسلوق می کنند تا عید نوروز آماده باشد و برای پذیرایی در مهمانی های نوروزی استفاده شود.

مواد اصلی برای تهیه باسلوق شیره انگور بوده که از باغ های مراغه، انگور مرغوب را چیده آب انگور را می گیرند و حرارت داده تا شیره انگور که به آن دوشاب هم می گویند حاضر شود. بعد آن را با مغز گردو و بادام مخلوط کرده و طی فرایندی آن را حاضر می کنند.

تولید این محصول پرطرفدار در شهر مراغه جلوه ای کم رنگی به خود گرفته است که تولید و حفظ این شیرینی اصیل ایرانی را تحدید می کند. اما امروزه پس از سال ها تلاش و پشتکار کارخانه جات توانسته اند با بروز ترین دستگاه آلات و بهترین مواد اولیه به حفظ و تولید این شیرینی سنتی در طعم و طرح و بسته بندی های متنوع به روش مدرن بپردازند.

انواع باسلوق ها

باسلوق رنگی

باسلوق ژله ای

باسلوق میوه ای

باسلوق کشدار

باسلوق ترکیه

باسلوق گردو

باسلوق شیره انگور …

قیمت باسلوق میوه ای

قیمت روز باسلوق بسته به نوع مواد اولیه، کیفیت، مغز های آجیل به کار رفته و نوع برند تولیدی متفاوت می باشد. بسته بندی های شیشه ای جدید این محصولات دارای قیمت های بیشتری می باشد. در باسلوق میوه ای اینکه از چه نوع میوه ای در آن استفاده شده است می تواند در قیمت نهایی باسلوق مؤثر باشد. برای کسب اطلاع از آخرین قیمت های باسلوق میوه ای با طعم های زرشک، نعناع، گل محمدی، وانیل، زعفران، موز، آلبالو، پرتقال، هندوانه و … با ما در تماس باشید.

خرید اینترنتی باسلوق میوه ای ساوه

خرید اینترنتی شیرینی باسلوق ژله ای رولتی در سال های اخیر مورد استقبال خریداران عمده و خرده این محصول قرار گرفته است. این محصول در انواع مختلف در سایت های فروش آنلاین با شرایط فروش ویژه به فروش می رود. بسیاری از خریداران شهرستانی اقدام‌ به تهیه اینترنتی محصول می نمایند.

عموما بسیاری از افراد به دنبال خرید باسلوق ارزان می باشند. از این رو بسیاری از مراکز فروش تخفیفاتی را برای محصولات خود در نظر می گیرند‌.

سایت های خرید آنلاین باسلوق، این محصولات را در حجم های مختلف و یا به صورت فله ای با تخفیفات عالی ارائه می کنند. این سایت ها عموما توسط تولید کنندگان و یا شرکت های توزیع کننده در فضای مجازی راه اندازی می شوند.

خرید از این سایت ها عموما با شرایط فروش ویژه صورت می گیرد. از جمله این شرایط می توان به تخفیفات باور نکردنی، پرداخت درب منزل و ضمانت مرجوع اشاره کرد که به فروش بیش از پیش این محصولات منجر می شود.

 

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

دریافت نمایندگی شیرینی

دریافت نمایندگی شیرینی

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع …

SOCIALICON
SOCIALICON