خانه / باسلوق و راحت الحلقوم / خرید شیرینی باسلوق گل محمدی ارزان برای عید

خرید شیرینی باسلوق گل محمدی ارزان برای عید

باسلوق بسیار انرژی زا بوده و با داشتن انواع مغز ها و پودر نارگیل خواص بسیاری را برای سلامتی و درمان بیماری ها دارد. اگر خواهان خرید شیرینی باسلوق گل محمدی ارزان برای عید هستید می توانید با مراجعه به تولید کنندگان این شیرینی ها هم باسلوق هایی با کیفیت و‌ تازه خریداری نمایید و هم می توانید از تخفیف های شگفت انگیزی برخوردار شوید.

09120688315

قیمت شیرینی باسلوق تازه

باسلوق ها دارای انواع مختلفی می باشند و در حجم ها و کیفیت های مختلفی به بازار عرضه می شوند و با توجه به این تفاوت ها نیز نرخ روز آنها با هم متفاوت می باشد و در قیمت های مختلفی نیز در بازار توزیع می شوند. قیمت باسلوق مغز دار به نسبت سایر انواع باسلوق ها بالاتر و گران تر می باشد.

خرید باسلوق گل محمدی

باسلوق از شیرینی های سنتی خاورمیانه هست که طرفداران خودش را دارد. باسلوق در مدل ها و طعم های مختلف تولید و روانه بازار فروش می گردد. از انواع باسلوق های موجود در بازار باسلوق های رنگی و میوه ای، باسلوق دو پر و گردوایی، باسلوق ژله ای، باسلوق رولی و… را می توان نام برد.

یکی از باسلوق های پرطرفدار باسلوق گل محمدی است که تفاوت آن با سایر باسلوق ها در این است که به جای اینکه در مرحله آخر به پودر نارگیل آغشته شود در پودر گل محمدی قرار داده می شود. باسلوق گل محمدی بیشتر مناسب استفاده و نگهداری در فصل های سرد سال می باشد چرا که نگهداری این باسلوق در فصل های گرم سال برای طولانی مدت سبب خراب شدن این نوع باسلوق می گردد.

خرید آنلاین انواع شیرینی باسلوق

امروزه فروشگاه‌های اینترنتی مختلفی در زمینه عرضه انواع مختلف محصولات فعالیت می‌کنند و خرید و فروش اینترنتی یکی از روش های نوین خرید و فروش در جهان محسوب می شود. در کشور ما نیز فروشگاه‌های اینترنتی مختلفی در زمینه عرضه و فروش انواع شیرینی باسلوق از جمله باسلوق گل محمدی فعالیت می‌کنند

و این محصولات را با کیفیت بسیار بالا و قیمتی مناسب تر از قیمت بازار در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. در خرید و فروش اینترنتی به دلیل عرضه مستقیم محصولات از تولید کننده به مصرف کننده؛ قیمت تمام شده محصولات برای خریداران کمتر از قیمت بازار خواهد بود.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

دریافت نمایندگی شیرینی

دریافت نمایندگی شیرینی

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع …

SOCIALICON
SOCIALICON