خانه / باقلوا لبنانی / خرید شیرینی باقلوا لبنانی در اصفهان

خرید شیرینی باقلوا لبنانی در اصفهان

باقلوا گونه ای شیرینی است که با طیف وسیعی از دستور پخت و اشکال مختلف در کشورهای ترکیه، ایران، جمهوری آذربایجان و کشورهای آسیای میانه و قفقاز، برخی کشورهای عربی، یونان، قبرس و برخی مناطق روسیه تهیه می شود. باقلوا شیرینی سنتی ترکان آسیای میانه ترکمن های قدیم نیز هست. باقلوا در ایران به شکل های مختلف همچون لوزی، مربعی و لوله ای و در انواع طعم های پسته ای، گردوی ،بادامی، نارگیلی و کاراملی تولید می گردد. کشور لبنان نیز یکی از مهمترین کشورهای منطقه خاورمیانه می باشد که به جهت تولید انواع محصولات غذایی و شیرینی های خوشمزه مانند باقلوا لبنانی شهرت فراوانی دارد. جهت خرید شیرینی باقلوا لبنانی در اصفهان که یکی از خوش طعم ترین باقلوا ها می باشد با ما تماس حاصل نمایید.

09120688315

باقلوا لبنانی در اصفهان

انواع باقلوا لبنانی

  • سُوار سوریه ای: ترکیبی خاص از خمیر ویژه و مغز پسته
  • سُوار لبنانی: ترکیبی خاص از خمیر ویژه و پودر پسته
  • ملوکیه پسته حیوانی: ترکیبی خاص از خمیر ویژه و مغز پسته
  • باقلوا پسته حیوانی: ترکیبی خاص از خمیر ویژه و مغز پسته
  • عثمنلیه: ترکیبی خاص از رشته ویژه (کنافه) و مغز پسته
  • نموره سر شیر: ترکیبی از آرد مغز گندم و آجیل و سرشیر
  • 3 نموره مغزدار ویژه: ترکیبی از آرد مغز گندم و سایر مغز ها
  • کول و شکور ویژه لبنانی: ترکیبی خاص از خمیر ویژه و مغز پسته
  • بکاج لبنانی: ترکیبی خاص از خمیر ویژه و مغز پسته
  • شعیبیات: ترکیبی خاص از خمیر ویژه و سرشیر
  • عش البلبل

عرضه بهترین باقلوا لبنانی

باقلوا لبنانی در بازارهای کشور ما از نرخ فروش خوبی برخوردار می باشد. این شیرینی خوشمزه از تازه ترین و ارگانیک ترین مواد اولیه، توسط تولید کنندگان معتبر، تولید و به بازارهای فروش عرضه می گردد. ذائقه هر فردی، متناسب با این شیرینی خوشمزه عربی بوده و می تواند به عنوان یک میان وعده انرژی بخش، مناسب تمامی سنین باشد. مجموعه شیرینو از بهترین عرضه کنندگان شیرینی باقلوا لبنانی در ایران می باشد که توانسته است این محصول بی نظیر را به سراسر ایران ارسال و به فروش برساند.

باقلوا لبنانی در اصفهان

پخش بهترین باقلوا لبنانی

نمایندگی های فروش انواع باقلوا در بازارهای کشور، با هدف دسترسی آسان و ارزان تمامی اقشار جامعه به انواع شیرینی باقلوا خوشمزه مخصوصا باقلوا لبنانی، امکان خرید به شیوه اینترنتی را برای این خریداران به وجود آورده است. مجموعه ما نیز برای دسترسی آسانتر و خریدی راحت تر به صورت غیرحضوری اقدام به پخش انواع شیرینی باقلوا در کشور می نماید. شرکت ما شیرینی باقلوا را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت در اقصی نقاط کشور پخش می نماید.

باقلوا لبنانی در اصفهان

خرید اینترنتی باقلوا ارزان در اصفهان

شیرینی باقلوا لبنانی از جمله شیرینی های پرطرفدار بین المللی بوده که از طعم بسیار خوب و خوشمزه ای برخوردار است و امروزه در بازارهای کشور ما با استقبال فروش گسترده ای روبرو شده است. مشتریان گرامی می توانید با مراجعه به سایت فروش باکیفیت ترین باقلواها، سفارش خرید آسان و ارزان خود را از بهترین شیرینی باقلوا لبنانی ثبت نمایید. ما مرغوب ترین شیرینی را در موعدد مقرر به دستتان خواهیم رساند.

باقلوا لبنانی در اصفهان

باقلوا لبنانی دولت آباد

یکی از شهر های استان اصفهان که در زمینه تولید بهترین شیرینی ها فعال می باشد دولت آباد است. این شرکت بهترین شیرینی های استان اصفهان را با مناسب ترین قیمت به دست مشتریان خود می رساند. بی شک شما مشتری گرامی با یک بار خرید از مجموعه شیرینو و امتحان کردن طعم بی نظیر این شیرینی ها ابراز رضایت کرده و به مشتری وفادار این مجموعه تبدیل خواهید شد.

قیمت روز باقلوا لبنانی

با توجه به تغییرات دائمی قیمت مواد اولیه از ثت قیمت در سایت معذوریم. ما با توجه به قیمت روز مواد قیمت نهایی شیرینی را خدمت مشتریان گرامی در کمال رعایت انصاف اعلام خواهیم کرد. برای استعلام قیمت روز با مدیران فروش ما تماس حاصل نمایید.

باقلوا لبنانی در اصفهان

طرز تهیه ی باقلوا لبنانی

شیرینی باقلوا لبنانی شیرینی مشهور در میان کشورهای عربی و کشور ما بوده که به واسطه طعم خوب و مواد اولیه تازه و مقوی اش، از محبوبیت خاصی در میان مصرف کنندگان برخوردار بوده است. مغز پسته، مغز بادام، گردو، بادام هندی، هل، گلاب و … از جمله ترکیبات فوق العاده مقوی و مغذی باقلوا لبنانی می باشند. امروزه انواع باقلوا لبنانی با خمیر باقلوا یا به صورت رشته ای نیز تولید می کنند.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

دریافت نمایندگی شیرینی

دریافت نمایندگی شیرینی

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع …

SOCIALICON
SOCIALICON