خانه / شیرینی / خرید شیرینی بهشتی ارزان اصفهان برای عید

خرید شیرینی بهشتی ارزان اصفهان برای عید

شیرینی بهشتی یکی از پرطرفدارترین شیرینی های عید است که با نام کرکی یا آردی نیز شناخته می شود و پیشینه آن به نایین اصفهان برمی گردد. با نزدیک شدن به فصل بهار و عید نوروز بسیاری از کسانی که علاقه به پخت و پز دارند دست به کار می شوند برای تهیه شیرینی خانگی مثل شیرینی بهشتی؛ یکی از دلایلی که شیرینی بهشتی (شیرینی کرکی) برای عید مناسب و پرطرفدار است،

09120688315

ماندگاری بالای آن است و علت آن نیز نداشتن تخم مرغ و شیر در دستور پخت آن است اما علت آنکه این شیرینی را کرکی نیز می نامند این است که وقتی به آن دست زده می شود مثل کرک، پشمک یا آرد به دست می چسبد. اما افزایش خرید این شیرینی برای عید، علاوه بر اینکه مربوط به طعم خوب آن می شود به ارزان بودنش نسبت به سایر شیرینی های خشک نیز برمی گردد.

قیمت شیرینی بهشتی در بازار

خرید شیرینی بهشتی اصفهان با ارزانترین قیمت به صورت سفارش اینترنتی از طریق مجموعه شیرینو بسیار مقرون به صرفه می باشد. قیمت شیرینی بهشتی، به دلیل رشد بی رویه قیمت تمامی اقلام ضروری در تهیه شیرینی ها نسبت به سال های گذشته افزایش یافته است.

قیمت شیرینی بهشتی اصفهان برای مشتریان عزیزی که به صورت عمده خرید می نمایند، شامل تخفیفات ویژه ای خواهد بود.

شرکت شیرینو با فروش انواع شیرینی های خشک در کشور و ارسال به تمام نقاط، امکان خرید آسان و بی دغدغه را برای مصرف کنندگان گرامی فراهم نموده است. جهت اطلاع از آخرین قیمت شیرینی بهشتی با مدیران فروش این مجموعه در تماس باشید.

انواع مدل شیرینی بهشتی

شیرینی بهشتی (شیرینی کرکی) یکی از انواع شیرینی‌ های سنتی و مناسب برای عید نوروز است. در تهیه شیرینی بهشتی از سه عنصر اصلی شیرینی پزی استفاده می شود که شامل : آرد، روغن و پودر قند است و در واقع ساده ترین نوع شیرینی هم محسوب می شود.

این شیرینی در سه طعم و رنگ تولید می شود:

  • کاکائویی
  • زعفرانی
  • وانیلی

طرز درست كردن شيريني بهشتي

شیرینی بهشتی اصفهان شیرینی نرم و لطیف و از خانواده شیرینی‌ های خشک است که در طعم و رنگ‌ های مختلف تهیه می‌ شود و به نوعی شیرینی ارزان برای عید محسوب می شود. برای تهیه این شیرینی ارزان و خوشمزه با ما همراه باشید.

  • مرحله اول

روغن صاف را می‌ توانید از فروشگاه‌ های لوازم شیرینی فروشی تهیه کنید، البته درست کردن این روغن کار خاصی ندارد و می‌ توانید آن را در منزل هم به راحتی درست کنید. فقط کافیست روغن جامد را ذوب کنید سپس اجازه دهید تا دوباره سفت شود.

  • مرحله دوم

برای شروع ابتدا پودر قند را به همراه روغن صاف به مدت ۷ دقیقه با همزن روی دور تند مخلوط می‌ کنیم تا کاملا یکدست و پوک شوند و رنگشان کرمی شود. در ادامه روغن مایع، وانیل، پودر هل و آرد سفید (دو مرتبه الک کنید) را اضافه می‌ کنیم و مجددا با همزن می‌ زنیم تا یکدست شوند.

  • مرحله سوم

برای اینکه شیرینی با رنگ‌ های متنوع‌ تری داشته باشید می‌ توانید مواد را به دو قسمت تقسیم کنید. به یک قسمت ۱ قاشق غذاخوری آرد اضافه کنید و به قسمت دیگر ۱ قاشق غذاخوری پودر کاکائو اضافه کنید و مجددا هر دو قسمت را با همزن بزنید تا یکدست شوند.

  • مرحله چهارم

حالا هر دو قسمت مواد را در دو قیف جداگانه با ماسوره دلخواه می‌ ریزیم، در ادامه روی سینی فر یک کاغذ روغنی می‌ اندازیم و با مقداری فاصله قیف می‌ زنیم (شیرینی‌ ها را روی کاغذ روغنی با کمی فاصله قرار می‌ دهیم)

  • مرحله پنجم

پس از اینکه تمام مواد را روی کاغذ روغنی قرار دادیم مقداری سیاه دانه یا تخم خرفه روی شیرینی‌ ها می‌ پاشیم. فر را باید از ۲۰ دقیقه قبل با حرارت ۱۷۵ درجه سانتیگراد روشن می‌ کنیم تا کاملا گرم شود و زمان آماده شدن شیرینی‌ ها معطل نشویم.

  • مرحله ششم

سینی را داخل فر قرار می‌ دهیم، حدودا ۲۰ دقیقه زمان می‌ برد تا کف شیرینی‌ ها رنگ بگیرد. پس از اینکه کف شیرینی‌ ها رنگ گرفت سینی فر را خارج می‌ کنیم و صبر می‌ کنیم تا شیرینی‌ ها خنک شوند سپس آن‌ ها را داخل ظرف مورد نظرمان می‌ چینیم.

خرید عمده شیرینی بهشتی ارزان برای عید

شاید تهیه شیرینی در منزل برای افراد خانواده در اوقات بیکاری باعث تنوع و تغییر حال و احوال شود اما عده ای نیز فرصت کافی برای پخت شیرینی را نداشته و ترجیح می دهند شیرینی تازه را از قنادی تهیه کنند! اگر شما نیز جزء افرادی هستید که فرصت و حوصله کافی برای پخت شیرینی ندارید، بهتر است شیرینی مورد نظرتان را سفارش دهید.

در روزهای قرنطینه، خرید اینترنتی انواع شیرینی، از جمله شیرینی بهشتی که شیرینی ارزان برای عید نامیده می شود و در میان ما ایرانیان طرفداران زیادی دارد سیر صعودی گرفته است.

اما از آنجایی که این مجموعه در زمینه فروش و عرضه عمده شیرینی جات فعالیت دارد زمینه مناسبی برای خرید عمده فروشان و پخش ها ایجاد نموده تا به صورت آنلاین و غیرحضوری با بهترین قیمت ها سفارشات خود را ثبت نمایند. ما بهترین نوع شیرینی بهشتی از اصفهان را برای شما ارسال خواهیم کرد.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

دریافت نمایندگی شیرینی

دریافت نمایندگی شیرینی

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع …

SOCIALICON
SOCIALICON