خانه / شیرینی / خرید شیرینی خشک عید

خرید شیرینی خشک عید

آیا برای خرید شیرینی خشک عید پرسنل و کارمندان خود همچنان به دنبال تولیدی و قنادی ها با قیمت مناسب و کیفیت خوب هستید؟ برای خرید شیرینی خشک می توانید از طریق شرکت شیرینو بهترین نوع شیرینی خشک را با ارزانترین نوع کیفیت نسبت به هر مکان دیگری تهیه کنید. اگر دوست دارید بهترین ها را در خرید شیرینی خشک تجربه کنید حتما با ما تماس بگیرید.

09120688315

انواع شیرینی خشک عید

شیرینی کشمشی:

شیرینی کشمشی یکی از آسانترین و خوشمزه ترین شیرینی هایی است که به دو صورت نرم و خشک تهیه می شود. اصولاً بافت بیرونی شیرینی کشمشی ترد است و وسط آن نرم و لطیف است. این شیرینی سبک و پر طرفدار را می توان برای ایام عزاداری و برخی جشن های مناسبتی استفاده کرد.

شیرینی آلمانی یا مشهدی:

شیرینی مشهدی یکی از شیرینی های خشک و خوشمزه مشهدی ها است که گاهی به نام شیرینی آلمانی یا مارمالادی آلمانی نیز نام برده می شود. این شیرینی خوش طعم که از مواد ساده و قابل دسترس تهیه می شود معمولا دو سه روز بعد از پخت جاافتاده تر و خوشمزه تر می شود.

شیرینی نخودچی:

شیرینی نخودچی از آرد نخود چی تهیه می شود که راز خوشمزه بودنش در مرغوبیت آردش نهفته است. این شیرینی خوشمزه و پرطرفدار که در صدر لیست شیرینی های خشک قرار دارد، متعلق به شهر قزوین است.

شیرینی نخودچی یک شیرینی ترد و خوش طعم است که بسیار سریع آماده می گردد و می توان آن را هم داخل فر و هم خارج از فر تهیه کرد.

شیرینی زبان:

یکی دیگر از شیرینی های خشک و محبوبی که از خمیر هزارلا تهیه می شود و در بین تقریبا همه مردم و تمام شهرهای ایران دارای طرفدارن بسیاری است شیرینی زبان است که بخاطر مانداری بالا و طعم غیر قابل وصفش، یکی از شیرینی های خاص و معروف عید نوروز محسوب می گردد.

شیرینی دانمارکی:

یکی از شیرینی های پرفروش و پرطرفدار در قنادی ها، شیرینی دانمارکی است که بسیار خوشمزه است. این شیرینی خشک مجلسی که اصالتا اتریشی است در دانمارک معروف شد و به محبوبیت جهانی رسیده است. شیرینی دانمارکی به شیرینی گل محمدی نیز معروف است و دستور پخت ساده و آسانی دارد و در تهیه آن از آرد سفید، تخم مرغ، شیر، شکر، کره یا مارگارین، مایه خمیر، وانیل و نمک استفاده می شود.

شیرینی پاپیونی:

شیرینی پاپیونی به شدت خوشمزه و پرطرفدار است و جزو شیرینی هایی است که با خمیر هزارلا تهیه می شود. این شیرینی باید در محیطی خشک و خنک و به دور از نور مستقیم خورشید نگهداری کرد.

شیرینی میکادو:

تهیه شیرینی میکادو بسیار ساده و آسان است و نیازی به فر ندارد. این شیرینی که لایه لایه و خوشمزه است از نان مخصوص میکادو و خمیری مانند حلوا تشکیل می شود.

این شیرینی برای سفره های نذری و هم چنین خیرات بسیار مناسب است. شیرینی میکادو در چهار نوع ساده، زعفرانی، با ارده و شیر خشک موجود است.

خرید شیرینی خشک عید

شیرینی نارگیلی:

یکی از انواع شیرینی های خوشمزه و مجلسی ایرانی است که از پودر نارگیل، روغن، سفیده تخم مرغ، شکر و وانیل تهیه می شود.

خرید شیرینی خشک عید

خرید آنلاین شیرینی خشک عید

خرید انواع شیرینی خشک مجلسی، شیرینی خشک ساده، شیرینی خشک مدرن و فانتزی و شیرینی خشک عید از طریق شرکت شیرینو امکان پذیر می باشد. جهت مشاهده قیمت شیرینی خشک با کیفیت و خرید اینترنتی شیرینی خشک ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید یا با شماره تماس مجموعه تماس حاصل نمایید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

دریافت نمایندگی شیرینی

دریافت نمایندگی شیرینی

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع …

SOCIALICON
SOCIALICON