خانه / شیرینی / ساق عروس / خرید شیرینی ساق عروس نارگیلی شب عید نوروز

خرید شیرینی ساق عروس نارگیلی شب عید نوروز

شیرینی ساق عروس نارگیلی یک شیرینی سنتی و پرطرفدار در ایران است که انواع مختلفی دارد، از این شیرینی برای مجالس و به ویژه مجالس و مهمانی ها در شب عید نوروز استفاده می شود، با خرید شیرینی ساق عروس نارگیلی جلوه ایی زیبا به مراسمات و مهمانی های خود ببخشید.

09120688315

شیرینی ساق عروس نارگیلی

در بسیاری از شهرهای کشورمان تولیدی هایی وجود دارند که می توان از آن ها به عنوان برترین برند شیرینی ساق عروس یاد کرد که مدت هاست به عنوان تولید کننده این شیرینی به فعالیت مشغول هستند و طعم خوش محصولات آن ها شهره خاص و عام است.


بسیاری از مجالس نامزدی، عقد و عروسی در کشورمان توسط این شیرینی به بهترین شکل ممکن برگزار می شود؛ حتی برخی از ایرانیان در عید نوروز نیز برای پذیرایی از مهمانان خود شیرینی ساق عروس را انتخاب می کنند.
مهم ترین ترکیبات به کار رفته در این شیرینی عبارتند از:

  • کره محلی
  • پودر قند
  • آرد
  • تخم مرغ
  • گردو
  • هل

خرید شیرینی ساق عروس نارگیلی

خرید شیرینی ساق عروس نارگیلی از طریق سایت های معتبر اینترنتی که مدت هاست در این زمینه به فعالیت مشغول می باشند انجام می گردد. خرید عمده این محصول به صورت اینترنتی با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت یک معامله دو سر سود برای مشتریان عزیز می باشد.
یکی از نکته های مهمی که در مورد این شیرینی وجود دارد این است که پخت آن هیچ گونه نیازی به فر ندارد و به همین سبب می توان گفت یکی از شیرینی هایی است که به راحت ترین شیوه ممکن تهیه شده و مورد استفاده قرار می گیرد. با وجود این که این شیرینی در بسیاری از فروشگاه ها و مراکز تولیدی به وفور یافت می شود،

اما آن چیزی که در مورد آن اهمیت دارد تازه بودن مواد اولیه آن است که باعث بالا رفتن کیفیت شیرینی ساق عروس می گردد. همچنین مغزهای متعددی که برای تهیه آن استفاده می شود، می تواند طعم بسیار خوش، دلنشین و فراموش نشدنی را به شیرینی ساق عروس بدهد و آن را محبوب دل ها نماید.

قیمت شیرینی ساق عروس نارگیلی

قیمت شیرینی ساق عروس نارگیلی در بازار بستگی به قیمت مواد اولیه این شیرینی دارد. مواد اولیه ساخت شیرینی ساق عروس شامل، آرد، تخم مرغ، شیر، وانیل، بکینگ پودر، روغن(مایع) می باشد.

برای ساخت کرم درون شیرینی از گلاب، پودر قند، پودر بادام، هل و شربت بار استفاده می شود که با تغییر نرخ این مواد نرخ شیرینی ساق عروس نیز تغییر می کند. اما قیمت این نوع شیرینی به طعم های آن نیز بستگی دارد و براساس طعم های مختلف دارای قیمت های متفاوتی است.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

دریافت نمایندگی شیرینی

دریافت نمایندگی شیرینی

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع …

SOCIALICON
SOCIALICON