خانه / باسلوق و راحت الحلقوم / خرید عمده باسلوق شیره انگور ساوه برای عید نوروز

خرید عمده باسلوق شیره انگور ساوه برای عید نوروز

باسلوق گونه‌ای شیرینی است که سوغات مراغه، ملایر، ساوه و اراک می‌باشد. برای تهیه این شیرینی از دوشاب (شیره انگور)، نشاسته، مغزبادام یا مغز هستهٔ شیرین زردآلو استفاده می‌شود. این نوع از شیرینی مناسب استفاده در تمامی فصول سال و در تمامی اعیاد می باشد به همین منظور خرید باسلوق شیره انگور ساوه را برای پذیرایی در عید نوروز پیشنهاد می کنیم.

09120688315

باسلوق اصیل ساوه

فرایند آماده کردن باسلوق اصیل که حدود سه ماه به طول می‌ انجامد اجمالاً بدین شرح است:

مغز بادام یا هسته زردآلو را در آب جوش خیس می‌ کنند که پوستش کنده می‌ شود، سپس در نخ‌ های مخصوصی می‌ چینند و آویزان می‌ کنند تا خشک شوند. دوشاب را تا جایی که یک سوم از آن تبخیر شود می‌ جوشانند و با نشاسته مخلوط می‌ کنند.

سپس نخ‌ های مذکور را داخل این مخلوط می‌ کنند و دوباره آویزان می‌ نمایند. پس از حدود نیم ساعت نخ‌ ها را پایین آورده دوباره به آن مخلوط آغشته می‌ کنند. مجدداً نخ‌ ها را آویزان می‌ کنند تا حدود یک ماه بماند. پس از یک ماه باسلوق‌ ها را پایین آورده در جعبه‌ های چوبی می‌ چینند و جعبه‌ ها را در محل نرم و مرطوبی قرار می‌ دهند تا شکرک بیاورد و آماده استفاده شود.

گاهی باسلوق را به جای چیدن بر روی نخ، گرد کرده داخلش مغز گردو می‌گذارند و در ظروف سفالی می‌چینند تا شکرک بیاورد. این نوع را سجوق می‌نامند.

قیمت باسلوق شیره انگور

باسلوق بهترین جایگزین تنقلات ناسالم است و بسیار مقوی و مناسب همه سنین است. این باسلوق در روستای غرق آباد (از توابع ساوه) تهیه می شود. باسلوق، سوغات و شیرینی سنتی ساوه، تهیه شده از مغز گردو و شیره انگور و خرما، حاصل دسترنج زنان روستایی این شهرستان است.

باسلوق از سالیان متمادی در این شهرستان تهیه می شود و به دلیل استفاده از شیره (دوشاب) به عنوان ماده اولیه و طبیعی این نوع شیرینی دارای ارزش غذایی بالایی است. با وجود ارزش غذایی و خوشمزگی این محصول تنقلاتی سالم محسوب می شود که می توان آن را به راحتی جایگزین تنقلات ناسالم کرد.

قیمت این محصول به کیفیت مواد اولیه به کار رفته در آن نظیر گردو و شیره انگور یا خرما بستگی دارد و هر چه از مواد درجه یک تری در تهیه آن ها استفاده شود قیمت نهایی نیز برای مصرف کننده بیشتر خواهد بود.

جهت خرید باسلوق شیره انگور تازه و استعلام موجودی و قیمت این محصول با مدیر فروش مجموعه شیرینو در تماس باشید.

خرید عمده باسلوق شیره انگور

جهت خرید عمده باسلوق شیره انگور مراغه و ساوه کافی است با ثبت سفارش در این مجموعه و به صورت غیرحضوری محصول مورد نظر خود را در هر شهر از کشور عزیزمان ایران دریافت نمایید. همچنین برای اطلاع از آخرین قیمت های این محصول ما را در شبکه های مجازی دنبال نمایید.

 

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

دریافت نمایندگی شیرینی

دریافت نمایندگی شیرینی

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع …

SOCIALICON
SOCIALICON