خانه / شیرینی بامیه / خرید عمده زولبیا و بامیه آنلاین

خرید عمده زولبیا و بامیه آنلاین

طعم بی‌ نظیر زولبیا و بامیه مرغوب، همه‌ ما را به یاد شب‌ های ماه رمضان و جمع گرم و صمیمی خانواده دور سفره‌ افطار می‌ اندازد. این شیرینی‌ های بسیار شیرین و پر از شهد در ایام دیگر سال نیز در دسترس است اما استفاده از آن در ماه رمضان طرفداران بیشتری دارد. زولبیا در طعم های مختلفی نظیر زولبیا انبه، زولبیا توت فرنگی، زولبیا شویدی و … موجود می باشد و بامیه نیز در شکل های مختلفی نظیر بامیه انگشتی، بامیه هندی، بامیه انجیری، بامیه نگینی و بامیه بلند تولید می شود. جهت خرید آنلاین زولبیا و بامیه بصورت عمده از طریق مجموعه شیرینو، می توانید سفارشات خود را ثبت نمایید.

09120688315

تاریخچه زولبیا و بامیه

زولبیا و بامیه دو نوع شیرینی مختلف هستند که معمولاً در کنار یکدیگر و با گوشفیل می توانند سرو شوند. تاریخچه این شیرینی‌ ها نشان می دهد که واژه‌ زولبیا در اصل، زلیبی یا زلبی بوده است که تغییر یافته کلمه‌ صلیبی است. علت این نامگذاری این می باشد که شیرینی زولبیا را به شکل یک صلیب که دور آن دایره بوده تهیه می‌ کردند. این شیرینی در مناطق جنوبی ایران، هنوز هم با نام زلیبی شناخته می‌ شود.

جهت خرید آنلاین زولبیا و بامیه به صورت عمده از طریق مجموعه شیرینو اقدام نمایید.

بررسی‌ ها نشان می‌ دهد از سال 1450 میلادی زولبیا در هندوستان، تهیه و مورد استفاده قرار می‌ گرفته است. در کتاب تاریخ ناصری نیز به هدیه کردن زولبیا، نزد ناصرالدین‌ شاه اشاره‌ شده است. البته برخی از اساتید قدیمی پخت زولبیا و بامیه و پیدایش آن را مربوط به دوران شاه‌ عباس می‌ دانند. با این‌ وجود نمی‌ توان تاریخ دقیقی برای پیدایش این شیرینی‌ ها مشخص کرد، زیرا تنها منبع تاریخچه آن نقل‌ قول‌ های اساتید قدیمی این حرفه است.

اما برخلاف بامیه که یک شیرینی کاملاً ایرانی و اصیل است به نظر می رسد که زولبیا در کشورهای دیگر نیز طبخ می‌ شده و تنها مختص به ایران نباشد. براساس منابع موثقی همچون کتاب تاریخ ناصری، ترکیب زولبیا و بامیه برای اولین بار در دربار ناصرالدین‌ شاه مورد استفاده قرار گرفت. آنگونه که در این کتاب به آن اشاره‌ شده است، ناصرالدین‌ شاه قاجار و سایر شاهان قاجاری بقدری به این شیرینی علاقه‌ مند بوده‌اند، که در ماه مبارک رمضان هر روز این شیرینی‌ ها را به‌ صورت تازه برای آن‌ ها تهیه و سرو می‌ کردند.

فروش عمده زولبیا بامیه

به نظر می‌ رسد خرید زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان، از رسومی است که از دوره قاجار باب شده است. در این دوره زولبیا و بامیه، تنها در ماه رمضان به بازار می‌ آمد و پس از پایان این ماه تا سال بعد دیگر خبری از این شیرینی‌ ها نبود، به طوری که جعفر شهری نویسنده کتاب طهران قدیم در کتاب خود می‌ نویسد: از تحولات دیگر ماه رمضان آمدن زولبیا و بامیه و گوش‌ فیل

مجموعه شیرینو آماده ارائه تمامی مدل های زولبیا و بامیه برای ماه مبارک رمضان به تمامی قنادی ها و خشکه پزی های کشور می باشد.

و پشمک بود که فقط در همین ماه به بازار می‌ آمد. هر چند در گذشته امکان خوردن زولبیا و بامیه در تمامی سال وجود نداشت اما خوشبختانه اکنون امکان خرید این شیرینی خوشمزه در تمامی ماه های سال فراهم می باشد. مجموعه شیرینو در زمینه فروش عمده زولبیا و بامیه در تمامی کشور فعال می باشد و امکان ارسال این محصول را در کوتاهترین زمان برای تمامی مشتریان فراهم نموده است.

زولبیا و بامیه چیست؟

در گذشته بسیاری از شهرهای ایران، به مواد غذایی شیرین همچون کشمش و خرما دسترسی نداشتند و به دلیل شرایط آب و هوایی امکان کشت این مواد غذایی در آن‌ ها وجود نداشته است. از طرفی حمل‌ و نقل این مواد غذایی به مناطق دور دست مشکلات بسیاری به همراه داشته است، از اینرو دستور تهیه این شیرینی‌ های خوش‌ طعم ابداع شد و استفاده از آن‌ ها به‌ خصوص در شهرهایی که دسترسی به مواد غذایی شیرین نداشتند رواج پیدا کرد. این شیرینی‌ ها از دسته شیرینی‌ های خشک بوده و از آنجایی‌ که برای نگهداری نیاز به هوای سرد نداشتند و تا مدت معلومی قابل نگهداری بودند، این امکان وجود داشت که آن‌ ها را به شهرهای دیگر و مسیرهای دور نیز بفرستند. اینگونه بود که این شیرینی برای اولین بار تهیه و مورد استقبال قرار گرفت. در گذشته این شیرینی های خوشمزه و خوش آب و رنگ فقط به یک صورت درست می شدند، اما امروزه به دلیل محبوبیتی که دارند در انواع بسیار متنوعی تهیه می شوند.

مرکز پخش عمده زولبیا

زولبیا بامیه، این شیرینی اصیل ایرانی از مواد اولیه‌ ای همچون ماست، روغن، آب، گلاب، زعفران و خمیرمایه تهیه می‌ شود. در ماه مبارک رمضان که مصرف این شیرینی پرطرفدار بسیار زیاد است، تقاضای خرید نیز به صورت چشمگیری افزایش می یابد. از جمله مراکز پخش این شیرینی بی نظیر، مجموعه ما می باشد که با وجود خدمات غیرحضوری برای خرید، امکان ارسال سفارشات را به سراسر ایران فراهم نموده است.

قیمت زولبیا و بامیه رمضان 1400

زولبیا در طب سنتی طبعی گرم و تر دارد. این شیرینی مناسب استفاده در تمام سال می باشد و این مجموعه با هر سفارش اقدام به تولید زولبیا و بامیه تازه می نماید. قیمت نهایی این محصول وابسته به قیمت مواد اولیه می باشد و با توجه به تغییرات قیمت شکر و … قیمت نهایی این شیرینی نیز ثابت نیست. بنابراین جهت اطلاع از آخرین قیمت شیرینی زولبیا و بامیه با مدیران فروش این مجموعه تماس حاصل نمایید یا بصورت آنلاین از طریق واتساپ، قیمت ها را دریافت نمایید.

زولبیا بامیه خوب اصفهان

شرکت شیرینو امکان خرید بهترین و مرغوب ترین زولبیا و بامیه را از اصفهان به صورت آنلاین و غیر حضوری برای مشتریان گرامی در تمامی کشور ایجاد نموده است. اما زولبیا و بامیه خوب چه مشخصه هایی باید داشته باشد؟

  • از ویژگی‌ های زولبیا و بامیه خوب، ترد و نازک بودن آن است. این ویژگی، نشان‌ دهنده استفاده از ماست و نشاسته باکیفیت در تهیه این شیرینی‌ ها است. زولبیا و بامیه‌ هایی که ضخیم هستند و بافتی از هم پاشیده و بیش‌ از حد نرم دارند به‌ هیچ‌ عنوان مورد تأیید نیستند.

  • شفافیت و روشن بودن رنگ این شیرینی‌ ها، ویژگی دیگری است که نشان‌ دهنده کیفیت و مرغوبیت آن است. رنگ این شیرینی‌ ها، باید زرد طلایی باشد. زولبیا و بامیه‌ هایی که رنگ تیره و مات و متمایل به قهوه‌ای دارند، حاوی مقدار زیادی آرد هستند که این نوعی تقلب به شمار می‌ رود. هر چه رنگ این شیرینی‌ های خوش‌ طعم روشن‌ تر باشد، نشان‌ دهنده وجود تخم‌مرغ بیشتر در آن است.
  • زولبیا و بامیه مرغوب، بافت و ظاهری یکدست، منسجم و ترد دارد. همچنین وزن آن سبک بوده و عطر و طعم مناسبی دارد. اگر زولبیا و بامیه‌ ای طعم روغن‌ سوخته بدهد و یا ذرات ریز سیاه‌ رنگ به آن چسبیده باشد، نشان‌ دهنده استفاده از روغن‌ های سوخته و بی‌ کیفیت در تهیه آن است، که این روغن‌ ها سمی و عامل بروز بسیاری از سرطان‌ ها هستند.

  • در چند سال اخیر برخی از قنادی‌ ها اقدام به استفاده از مواد رنگی در تولید زولبیا و بامیه نموده‌اند، تا با ایجاد تنوع در این شیرینی فروش خود را افزایش دهند. در این میان بسیاری از افراد سودجو از این فرصت استفاده کرده و با استفاده از رنگ‌ های غیر مجاز و یا زعفران تقلبی در تهیه این شیرینی‌ ها، موجب ایجاد رنگ‌ های قرمز و تیره در بافت شیرینی شده‌اند که با وجود آن تشخیص تازگی و کیفیت مواد اولیه سخت شده و تهدید کننده سلامت نیز هستند.

خرید زولبیا و بامیه آنلاین

برای خرید زولبیا و بامیه مرغوب باید از شیرینی فروشی‌ های معتبر و دارای مجوز بهداشت اقدام نمود زیرا بسیاری از اماکن برای تهیه این شیرینی از مواد اولیه غیر مجاز و بی‌ کیفیت استفاده می‌ کنند. مجموعه شیرینو، یکی از مراکزی است که اصل مهم سلامت خانواده را سرلوحه‌ کار خود قرار داده و با بهره‌ گیری از مرغوب‌ ترین مواد اولیه اقدام به عرضه زولبیا و بامیه باکیفیت نموده است. مشتریان ارجمند می توانند با اطمینان خاطر بصورت آنلاین زولبیا و بامیه عمده را از این مجموعه خرید نمایند.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

مرکز خرید بامیه

مرکز خرید مرغوب ترین بامیه عربی در مشهد

یکی از معتبرترین مرکزهای خرید بامیه عربی مجموعه شیرینو می باشد که امکان فروش و …

SOCIALICON
SOCIALICON