خانه / شیرینی / خرید عمده شیرینی بهشتی عید نوروز

خرید عمده شیرینی بهشتی عید نوروز

یکی از شیرینی های خشک پر طرفدار در عید نوروز شیرینی بهشتی می باشد. شیرینی بهشتی انواع مختلفی دارد که بر اساس سلیقه و ذائقه افراد می توان هنگام تهیه آن، مواد اولیه را تغییر داده و حتی آن را به اشکال گوناگون تهیه کرد. از انواع این شیرینی می توان از شیرینی بهشتی قالبی، قزوینی، قیفی، شکلاتی، زعفرانی و شیرینی بهشتی ساده نام برد. با خرید عمده از طریق مجموعه شیرینو خوش طعم ترین و بهترین شیرینی بهشتی را تجربه کنید.

09120688315

از فواید این شیرینی می توان به ارزانتر بودن نسبت به اغلب شیرینی های خشک اشاره کرد. به دلیل کم روغن و کم شکر بودن این شیرینی برای سلامتی مضر نیست و دارای طعم و کیفیت مطلوبی است، همچنین با توجه به مواد تشکیل دهنده آن، دارای ویتامین و کالری مناسبی است. از دیگر نکات جالب این شیرینی ماندگاری طولانی مدت آن می باشد.

طرز تهیه شیرینی بهشتی ترد و خوشمزه

برای تهیه شیرینی بهشتی در ابتدا پودر شکر و روغن را باهمزن می‌ زنیم تا کاملا سفید شود. وانیل و پودر هل را اضافه می‌ کنیم در مرحله بعد آرد اضافه می‌ کنیم. پس از مخلوط کردن، روغن مایع را می‌ ریزیم. خمیر باید تا اندازه‌ ای نرم شود که بتوانیم آن را با قیف بزنیم. اگر سفت بود کمی روغن مایه نیز اضافه می‌ کنیم.

رنگ شیرینی بهشتی هم بستگی به سلیقه می تواند متفاوت باشد و از پودر کاکائو و زعفران می‌توان استفاده کرد. خمیر که آماده شد داخل قیف ریخته و با کمی فاصله از هم داخل دیس زده و روی آن را با کنجد، خلال پسته یا سیاهدانه تزئین می کنیم و داخل فر با درجه ۲۰۰ قرار می‌ دهیم زمان پخت حدود ۱۵ دقیقه می‌ باشد.

خرید عمده شیرینی خشک بهشتی

شیرینی خشک و دیگر انواع خوراکی‌ ها از جمله محصولاتی هستند که می‌ توانید با خیال راحت و بدون نگرانی از خراب شدن آن‌ ها در کوتاه‌مدت، از استان‌ های مختلف خریداری کرده و به عنوان سوغات به شهر خود ببرید. شیرینی کرکی اصفهان، که به شیرینی بهشتی معروف است،

یکی از انواع سوغات خوراکی است که تقریباً در تمامی استان‌ های کشور پخت می‌ شود. اما مانند هر سوغات دیگری، خرید آن از اصفهان قطعاً لطف دیگری دارد.

پخش کنندگان گرامی جهت خرید عمده این محصول ویژه عید نوروز، قبل از تکمیل ظرفیت تولید به دلیل نزدیک شدن به عید نوروز، برای ثبت سفارشات خود اقدام نمایید.

برای خرید شیرینی بهشتی اصفهان کافیست با مدیران فروش این مجموعه در تماس بوده و سفارش حود را ثبت نمایید تا در کمترین زمان ممکن آن را در شهر خود تحویل بگیرید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

دریافت نمایندگی شیرینی

دریافت نمایندگی شیرینی

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع …

SOCIALICON
SOCIALICON