خانه / شیرینی / خرید عمده شیرینی عید نوروز

خرید عمده شیرینی عید نوروز

هر سال با شروع ایام نوروز، جشن باستانی ایرانی ها شروع می شود. یکی از آیین های قدیمی، پذیرایی های شکیل و مجلسی در عید است که افراد دوست دارند به بهترین نحو از پس آن برآیند. شیرینی های خانگی عید نوروز، جز همان پذیرایی های شیک و سنتی است که جایگاه ویژه ای در منازل ایرانی ها دارد. پخش و توزیع شیرینی عمده خانگی مخصوص عید نوروز، در فروشگاه اینترنتی صورت می گیرد و شما عزیزان می توانید با ما ارتباط برقرار کنید.

09120688315

فروش شیرینی خانگی بدون واسطه

شرکت ما جزء تولید کنندگان برتر این نوع شیرینی است و این شیرینی را بدون واسطه و بصورت مستقیم از کارخانه به دست مشتریان عزیز می رساند.

یکی از مواردی که سبب شده این شیرینی خشک خوشمزه و ماندگار، بسیار مورد توجه قرار گیرد، تاریخ انقضاء این محصول می باشد که ۶ الی ۱ ساله است.

فروش عمده انواع شیرینی عید نوروز

فروش عمده شیرینی بالاخص ویژه عید نوروز رونق فراوانی پیدا کرده است و طرفداران پر و پا قرصی را در همه جای کشور عزیزمان ایران، به خود اختصاص داده است.

برای تهیه انواع شیرینی های محبوب و خوش طعم می توانید به نمایندگی معتبر ما مراجعه کنید و مناسب ترین نوع شیرینی را طبق نیاز و سلیقه خود انتخاب نمایید.

با خرید عمده و در حجم زیاد می توانید محصولات را در قیمتی مقرون به صرفه و با قیمت کارخانه دریافت نمایید.

خرید عمده غیرحضوری شیرینی عید نوروز

بدون شک خرید شیرینی خانگی در اسفند ماه بسیار اوج می گیرد به همین دلیل قیمت شیرینی خانگی سال ۱۴۰۰ در شرکت ما ثابت ماند تا مشتریان ما راضی باشند.

ما سعی بر این داریم که قیمت شیرینی خانگی ۱۴۰۰ را با بهترین مواد اولیه با کمترین سود عرضه کنیم. البته مجموعه ما در فروش هایش همواره به دنبال، سود کمتر و فروش بیشتر است.

تمامی قیمت های ما بدون واسطه و به قیمت درب کارخانه می باشد. بنابراین شما پخش کنندگان و صادرکنندگان عزیز می توانید با خیالی آسوده خرید های بزرگ و عمده را به ما سفارش دهید.

برای خرید شیرینی عید از شرکت ما و به دلیل وجود ویروس کرونا و منع و ترس از رفت و آمد گزینه خرید شیرینی بصورت آنلاین طی دو سال اخیر بسیار مورد توجه و استقبال مشتریان ما قرار گرفته است.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

دریافت نمایندگی شیرینی

دریافت نمایندگی شیرینی

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع …

SOCIALICON
SOCIALICON