خانه / ویفر / خرید ویفر ارزان قیمت

خرید ویفر ارزان قیمت

خرید ویفر ارزان قیمت به عنوان محصولی پرتقاضا در بازار امروزه بسیار متداول تر بوده و مشتریان زیادی دارد.این محصول میان وعده مناسبی برای کودکان و برای تغذیه آنها در زمان مدرسه می باشد،طعم های مختلف ویفر نظیر کاکائو ، موز پرتقال ،توت فرنگی بازار بهتری را برای این محصول رقم زده ، از این رو در سراسر ایران طرفداران پر و یا قرص زیادی دارد.

تاریخچه ویفر

ویفر نوعی بیسکویت ترد و خشک و لذیذ است که اغلب برای تزیین بستنی از آن استفاده می گردد،همچنین از آنها به همراه نوعی کرم که در بین آن استفاده می شود به عنوان یک شیرینی استفاده می گردد.در توليد اين فرآورده از آرد، شكر، روغن، شير خشك، نمك، لسيتين، امولسيفاير، و اسانس‌هايي مانند موز، پرتقال، شكلات و آب استفاده مي‌شود و شامل دو قسمت نان ويفر و مغزي مي‌باشد.

ویفرهای اولیه که به آن‌ها «ویفل» می‌گفتند، بیشتر شبیه کیک‌های گرد صبحانه بود. هلندی‌ها و انگلیسی‌ها، خمیر بسیار نازکی از ویفر را درون یک وسیله انبرمانند گرد که قطری حدود 7 تا 10 سانتی‌متر داشت، پهن و پس از فشردن قاشقک‌های انبر روی یکدیگر و قرار دادن آن درون تنور داغ، بیسکویت ترد و نازکی به نام «ویفل» را درست می‌کردند اما ویفل‌های سنتی کم‌کم با افزودن انواع طعم‌های میوه اوایل قرن 16، شکل تازه‌تری به خود گرفت و با نام ویفر به مردم سراسر دنیا شناسانده شد.

تولید ویفر و هدف اولیه آن

هدف اولیه تولید ویفر ، ایجاد یک خوراکی در طعم و شکلی جدید بوده که مردم بتوانند همراه یک فنجان چای بعنوان عصرانه صرف کنند.به مرور زمان حالت شکنندگی ویفر افزایش پیدا کرد و این موضوع باعث علاقه بیشتر کودکان به این خوراکی خوشمزه و لذیذ شده است.

خرید ویفر ارزان قیمت در سراسر ایران

مرکز فروش شیرینی،بیسکویت و ویفر برای تامین نیاز بازار و جلب رضایت مصرف کنندگان محترم اقدام به عرضه ویفر با کیفیت و قیمت مناسب بصورت عمده در انواع مختلف و طعم های متنوع نموده است.این مجموعه تمامی سفارشات را به صورت مستقیم به تمامی شهرهای ایران ارسال می نماید.

خرید ویفر ارزان قیمت

ثبت سفارش

چنانچه از مشتریان و یا پخش کنندگان ویفر هستید و همواره به دنبال محصولی با کیفیت و قیمت مناسب و روشی مناسب برای سهولت در خرید می باشید،جهت ثبت سفارش با مدیر فروش در ارتباط باشید.

 

 

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

قیمت ویفر فله ای

قیمت ویفر فله ای به نسبت نوع بسته بندی آن،ارزانتر و برای خریداران بصرفه تر …

SOCIALICON
SOCIALICON