خانه / شیرینی / خرید شیرینی مربایی برای عید نوروز

خرید شیرینی مربایی برای عید نوروز

شیرینی مربایی یکی از انواع شیرینی های خوشمزه و ساده است که با مواد بسیار متنوعی تهیه می شود. این شیرینی خوشمزه یکی از ساده ترین و محبوب ترین شیرینی ها در سراسر جهان است که معمولا برای پذیرایی استفاده می شود. شیرینی مربایی یک گزینه مناسب و اقتصادی برای پذیرایی در اعیاد و جشن ها به ویژه برای سرو در عید نوروز می باشد چرا که می توانیم آنرا مدت طولانی بدون خراب شدن نگهداری کنیم. این شیرینی خوشمزه در اشکال مختلف و انواع مارمالادها تهیه می گردد. جهت خرید شیرینی مربایی برای عید نوروز با ما در تماس باشید.

09120688315

انواع شیرینی خشک آلمانی

شیرینی مربایی یا شیرینی آلمانی یکی از انواع شیرینی‌های سنتی ایرانی است که با نام های متعددی همچون مشهدی، مارمالادی، عسلی و… شناخته شده است.

اگر در پی خرید عمده شیرینی برای فروش و پخش هستید، بهترین شیرینی ها را برای شما تدارک دیده ایم. شما می توانید از طریق همین سایت سفارشات خود را ثبت نمایید.

در این نوع شیرینی آرد،روغن، شکر، شربت قوام آمده، مارمالاد و تخم مرغ بکار می‌رود. این شیرینی از دو لایه تشکیل می‌شود و مابین لایه‌های آن مارمالاد قرار می‌گیرد.

شیرینی آلمانی شباهت زیادی به شیرینی مربایی خودمان دارد. اما در شیرینی مربایی به جای کره از روغن قنادی استفاده می شود.

قیمت شیرینی مربایی سال ۱۴۰۰

در سال جدید با خرید شیرینی مربایی از مجموعه ما طعم واقعی شیرینی لذیذ مربایی را به خود و دیگران هدیه دهید. اگر در پی خرید عمده برای فروش یا عرضه هستید، بدون شک ما بهترین گزینه هستیم.

چنانچه قصد خرید شیرینی دارید، یکی از ویژگی های ثبت سفارش شیرینی از مجموعه ما، ارسال به موقع بار برای شما مشتریان گرامی می باشد.

با ثبت سفارشات در مقادیر بالا قیمت نهایی شما مشتری گرامی با درصد تخفیف بیشتری محاسبه خواهد شد. جهت کسب اطلاع از لیست قیمت ها با ما در تماس باشید.

خرید شیرینی مربایی برای عید نوروز

بهترین شیرینی مربایی باید دارای بهترین مارمالاد و روکاری بسیار زیبا و حجیمی باشد و در تهیه خمیر حتما از تخم مرغ و روغن مناسبی استفاده شود.

علاوه بر اینکه این شیرینی مناسب برای تمامی اعیاد مخصوصا عید نوروز می باشد خوشبختانه در سال های اخیر فروش این نوع شیرینی در کشور عراق جایگاه ویژه ای در میان ملت عراق پیدا کرده است بنابراین صادرات این شیرینی خشک رونق بسیاری پیدا کرده است.

البته ناگفته نماند که این شیرینی برای کشورهای اروپایی مخصوصا آلمان به دفعات در طول سال مخصوصا شب عید صادر می گردد.

برای خرید بهترین شیرینی های مربایی با مدیر فروش این مجموعه در تماس باشید تا با کسب اطلاعات دقیق بتوانید بهترین سفارش را ثبت نمایید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

دریافت نمایندگی شیرینی

دریافت نمایندگی شیرینی

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع …

SOCIALICON
SOCIALICON