خانه / شیرینی بامیه / فروش اینترنتی زولبیا و بامیه مجلسی

فروش اینترنتی زولبیا و بامیه مجلسی

فروش اینترنتی زولبیا و بامیه با داشتن مجوز های لازم از وزارت بهداشت در سایت شرکت شیرینو با نازلترین قیمت برای مشتریان گرامی انجام می شود. فروش اینترنتی و عرضه زولبیا و بامیه به ویژه در ماه مبارک رمضان به تمامی کشور امکان پذیر می باشد. لذا سفارشات شما مشتریان گرامی در اسرع وقت به محل مورد نظر ارسال می شود. مشتریان ارجمند با تجربه خرید انواع زولبیا و بامیه مجلسی از این مجموعه بی تردید از مشتریان دائمی ما خواهید شد.

09120688315

فروش اینترنتی زولبیا و بامیه

زولبیا بامیه

زولبیا در اصل زلیبی یا زلبی تغییر یافته واژه صلیبی می باشد چون به شکل صلیبی که دور آن یک دایره می کشیده اند ساخته می شده است. این شیرینی در مناطق جنوب ایران هنوز هم با نام زلیبی شناخته می شود. زولبیا (در فارسی و عربی) و یا جلبی (در فارسی دری و هندی) نوعی شیرینی است که معمولاً همراه با بامیه و گوشفیل به فروش می‌ رسد. از مواد اولیه این نوع شیرینی می‌ توان به ماست و نشاسته و خمیرمایه اشاره کرد که بعد از ترش شدن و به اصطلاح ور آمدن آن را به آرد اضافه می‌ کنند. معمولاً در ماه رمضان مصرف بامیه و زولبیا نسبت به دیگر ماه‌ های سال بیشتر می‌ شود. تولید و مصرف این شیرینی در گستره وسیعی از جهان شامل شرق آسیا، خاورمیانه و شمال آفریقا رواج دارد.

فروش اینترنتی زولبیا و بامیه

بامیه یکی از شیرینی های ایرانی است. از مواد اولیه این نوع شیرینی می‌ توان به ماست و نشاسته و خمیر مایه اشاره کرد که بعد از ترش شدن و به اصطلاح ور آمدن آن را به آرد اضافه می‌ کنند. سپس از تخم مرغ برای پف کردن بامیه استفاده می‌ شود که البته این روش به تازگی به کار می‌ رود و در گذشته کاربردی نداشته است؛ این تنها تفاوت میان بامیه قدیم با حال است. هنگامی که بامیه آماده شد آن را در شکر قوام‌ یافته می‌ اندازند تا شیره را به خود جذب کند. شیعیان ایرانی در ماه رمضان، از زولبیا و بامیه برای افطار استفاده می‌ کنند.

فروش اینترنتی زولبیا و بامیه

قیمت امسال شیرینی زولبیا بامیه مجلسی

قیمت شیرینی زولبیا و بامیه مجلسی با توجه به مواد اولیه ای که در تهیه آن به کار می کرد دارای نوسان است و این قیمت وابسته به تغییر نرخ این مواد اولیه می باشد. این روزها با توجه به تغییرات پیاپی قیمت شکر نمی توان قیمت ثابتی را برای این شیرینی های خوشمزه اعلام کرد. برای باخبر شدن از قیمت روز این محصولات کافی است با مدیران فروش این مجموعه تماس حاصل نمایید.

فروش اینترنتی زولبیا و بامیه

مواد تشکیل دهنده زولبیا بامیه چیست؟

زولبیا بامیه از محبوب‌ ترین شیرینی‌ های ماه مبارک رمضان می باشد که در کشور ایران و همچنین در منطقه خاورمیانه و برخی کشورهای شمال آفریقا مثل الجزایر، طرفداران زیادی دارد. آرد، نشاسته، ماست، کره و بیکینگ پودر از مواد تشکیل‌ دهنده زولبیا است و بامیه با آرد، کره، تخم‌مرغ و آب تهیه می‌ شود. پایه تشکی دهنده این شیرینی نشاسته گل است. می توان ماست سنتی، زعفران، زردچوبه، گلاب و هل را به عنوان طعم‌ دهنده از دیگر مواد تشکیل‌ دهنده زولبیا عنوان کرد. هر دو این شیرینی‌ ها به فر احتیاجی ندارند و پس از سرخ شدن، در شربت غلتانده می‌ شوند.

تولیدی زولبیا و بامیه

ماه مبارک رمضان علاوه بر سنت‌ ها و آیین‌ های دینی و معنوی، شیرینی‌ ها مخصوصی را بر سفره‌ های افطار روزه‌ داران می‌ آورد که از جمله پرطرفدارترین این خوراکی‌ ها، زولبیا و بامیه است که در کارگاه‌ های شیرینی‌ پزی پخت شده و به فروش می‌ رسد. همه‌ ساله با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و پهن شدن سفره‌ های افطار بازار شیرینی‌ های مخصوص این ماه مبارک نیز داغ می‌ شود و تولید و فروش زولبیا و بامیه برای سفره های افطار رونق می گیرد. در گوشه گوشه کشور ایران شیرینی‌ های مخصوص و محلی برای ماه مبارک رمضان و پای سفره‌ های افطار پخت می‌ شود اما زولبیا و بامیه یکی از پرطرفدارترین شیرینی‌ های مخصوص این ماه عزیز است. تولیدی های زیادی در کشور در این زمینه فعالیت می نمایند اما نکته مهم در انتخاب تولیدی و خرید نمودن توجه به رعایت اصول بهداشتی و کیفیت مواد اولیه استفاده شده در زولبیا و بامیه می باشد. ما در کار خود سعی کرده ایم علاوه بر استفاده از مواد اولیه باکیفیت، از برندهای معتبر آن محصول نیز استفاده کنیم. برای خرید انواع مدل های زولبیا و بامیه مجلسی از مجموعه شیرینو کافیست با ما تماس حاصل نمایید.

فروش اینترنتی عمده زولبیا و بامیه مجلسی

فروش این شیرینی خوشمزه در ماه مبارک رمضان بسیار زیاد است و حتی برخی از سوپرمارکت‌ ها هم اقدام به فروش این محصول شیرین می‌ کنند و مردم همواره به دنبال کیفیت بالای این محصول خوشمزه هستند. فروش اینترنتی زولبیا بامیه از طریق مجموعه شیرینو با مرغوب ترین کیفیت و نازلترین قیمت برای قنادی ها و پخش کنندگان سراسر کشور انجام می گردد. فروش اینترنتی این محصولات امکان خرید را در سرتاسر کشور و تمامی شهرها ایجاد نموده است. مشتریان گرامی می توانند از طریق این مجموعه برای ثبت سفارشات زولبیا و بامیه مجلسی اقدام نمایند.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

مرکز خرید بامیه

مرکز خرید مرغوب ترین بامیه عربی در مشهد

یکی از معتبرترین مرکزهای خرید بامیه عربی مجموعه شیرینو می باشد که امکان فروش و …

SOCIALICON
SOCIALICON