خانه / شیرینی / فروش شیرینی آجیلی

فروش شیرینی آجیلی

شیرینی آجیلی از انواع مختلف شیرینی بوده که در ایام عید با استقبال ویژه ای روبرو می شود.این محصول در اعیاد مختلفی از جمله عید فطر و قربان و نوروز فروش بالایی داشته و طرفداران بسیاری نیز دارد.اگر بدنبال نوعی از شیرینی لذیذ و مشتری پسند هستید،می توانید با این مجموعه در ارتباط باشید.

شیرینی

یکی از محصولات پرتقاضای بازار شیرینی بوده که دارای انواع متفاوتی است.این محصول در سراسر ایران و جهان طرفداران بسیاری دارد و بدین جهت از بازار فروش مناسبی نیز برخودار است.در شهرهای مختلف انواع متفاوتی از آن تولید و مصرف می گردد که در اینجا به بخشی از آنها اشاره می کنیم.

  • شیرینی آجیلی
  • نخودچی
  • آلمانی
  • کره ای
  • باقلوا
  • کشمشی
  • گردویی
  • نارگیلی و غیره

شیرینی آجیلی

یکی از انواع این محصول شیرینی آجیلی است که در قالب های مختلف تولید و روانه بازار می گردد و بخاطر شکل زیبا و طعم متفاوتی که دارد، برای مناسبت ها بسیار مناسب می باشد.این نوع از شیرینی از بهترین انواع برای پذیرایی از میهمانان می باشد.علاوه بر موارد ذکر شده ،مورد مناسبی برای پذیرایی در شب یلدا نیز می باشد.

فروش شیرینی آجیلی

شیرینی آجیلی عید

یکی از مناسبت های ویژه که مصرف شیرینی آجیلی در آن بسیار مرسوم بوده ، اعیادی نظیر عید فطر و قربان و علی الخصوص عید نوروز می باشد، که در سراسر کشور بازار فروش خوبی داشته و افراد زیادی نسبت به خرید آن اقدام می نماید.

ارسال به سراسر کشور

گروه بازرگانی شیرینو کلیه سفارشات ثبت شده را بصورت مستقیم به تمامی شهرها و استان ها در سرتاسر کشور ارسال می نماید.بدین ترتیب از هزینه های اضافه و غیرضرور جلوگیری بعمل آمده و مشتریان گرامی می توانند خریدی آسان و بهینه را تجربه نمایند.

ثبت سفارش

خریداران محترم می توانند برای استعلام قیمت و ثبت سفارش با مدیر فروش این مجموعه تماس حاصل نموده و یا از طریق شبکه های اجتماعی در ارتباط باشند.

 

 

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

خرید شیرینی برای عید

خرید شیرینی از کارخانه برای عید نوروز

با نزدیک شدن به عید نوروز، همه افراد به دنبال خرید خوراکی‌ های خوشمزه هستند. …

SOCIALICON
SOCIALICON