خانه / شیرینی / فروش شیرینی برای عید فطر

فروش شیرینی برای عید فطر

یکی از اعیاد مهم ما مسلمانان، عید فطر می باشد که با نزدیک شدن به پایان ماه مبارک رمضان همه در فکر تهیه و خرید شیرینی برای این عید جهانی هستند. مجموعه شیرینو ارائه دهنده انواع شیرینی خشک مخلوط و آجیلی برای اعیاد و مراسم های مهم ملی و مذهبی در ایران و همچنین جهت صادرات به سایر کشورها می باشد. ما یکی از بزرگترین مراکز فروش شیرینی برای عید فطر در ایران هستیم.

09120688315

مجموعه “شیرینو” ارائه کننده انواع شیرینی برای ادارات، سازمان ها، ارگان ها و شرکت های خصوصی می باشد. همچنین بهترین شیرینی ها را برای فروشگاه های سراسر کشور آماده ارسال داریم. جهت خرید هدیه پرسنل و کارکنان خود برای اعیاد و مراسم انتخاب مجموعه شیرینو بهترین انتخاب است. شیرینی های ویژه کنفرانس و همایش و گردهمایی های مجموعه های خود را فقط از طریق شرکت شیرینو با مناسب ترین قیمت تهیه نمایید.

فروش شیرینی برای عید فطر

معمولا در اعیادی نظیر عید نوروز و عید فطر از شیرینی هایی با ماندگاری بالاتر استفاده می گردد و اغلب از شیرینی های خشک نظیر شیرینی آلمانی، شیرینی نخودچی، شیرینی سرشکلاتی و … استفاده می شود. مجموعه شیرینو یکی از مراکز عرضه و پخش عمده انواع شیرینی و کیک در ایران می باشد که بهترین نوع شیرینی با مناسب ترین قیمت را به دست پخش کنندگان، مغازه داران و خشکه پزی ها می رساند. مشتریان گرامی می توانند هر نوع شیرینی را که مد نظرشان می باشد از طریق مجموعه شیرینو برای عید فطر سفارش دهند.

شیرینی های مخصوص عید فطر

از جمله شیرینی های قابل استفاده در عید فطر

  • شیرینی ساق عروس
  • شیرینی مشهدی
  • شیرینی بهشتی
  • شیرینی نخودچی
  • شیرینی باقلوا لبنانی
  • شیرینی سر شکلاتی
  • شیرینی سوئیسی
  • شیرینی زبان
  • شیرینی دانمارکی
  • شیرینی خانگی
  • شیرینی آجیلی
  • شیرینی کره ای

قیمت شیرینی عید فطر 1401

از آنجایی که دنیای شیرینی ها بسیار وسیع می باشد، هر نوع از شیرینی با توجه به مواد اولیه به کار رفته در آن و کیفیت آن ها با قیمت های متفاوتی در بازار عرضه می گردد. به دلیل تغییرات دائمی قیمت مواد اولیه قیمت ها را باید به روزرسانی کرد و سپس به مشتریان اعلام نمود. لذا برای اطلاع از قیمت روز محصولات با مدیران فروش ما تماس حاصل نمایید.

پخش انواع شیرینی عید فطر

تولیدی های فراوانی با نزدیک شدن به عید فطر اقدام به تولید انواع شیرینی مناسب این ایام می نمایند. ما نیز یکی از مراکز عرضه کننده بهترین شیرینی های مناسبتی در کشور می باشیم که به علت سابقه طولانی در زمینه پخش شیرینی جات همواره توانسته ایم رضایت مشتریان را جلب کرده و سفارشات فراوانی را به اقصی نقاط ایران ارسال نماییم.

فروش شیرینی عید فطر عمده

مجموعه ما آمادگی همکاری با تمام پخش کنندگان و توزیع کنندگان شیرینی در تمامی استان های کشور، جهت تأمین انواع شیرینی و کیک مناسبتی و غیر مناسبتی را دارد. با مراجعه به سایت مجموعه شیرینو و ارتباط با مدیران فروش ما سفارشات خود را ثبت نمایید. ما در مناسبت ها و اعیاد تخفیفات عالی و بی نظیری در نظر می گیریم. شما نیز اگر فعال در حوزه شیرینی جات هستید هر چه سریع تر با مجموعه ما تماس حاصل نمایید، بی تردید از انتخاب خود و همکاری با ما ابراز رضایت کرده و به جمع مشتریان پرو پاقرص ما می پیوندید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

دریافت نمایندگی شیرینی

دریافت نمایندگی شیرینی

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع …

SOCIALICON
SOCIALICON