خانه / شیرینی / فروش شیرینی عید فطر

فروش شیرینی عید فطر

شیرینی عید فطر در انواع مختلف و متفاوتی از جمله آلمانی یا مشهدی،نخودچی،کره ای،آجیلی و خانگی بصورت عمده و با قیمتی نازل توسط گروه بازرگانی شیرینو عرضه می گردد.از پخش کنندگان این محصول تقاضا می گردد برای همکاری با این مجموعه با ما در ارتباط باشند.

شیرینی

شیرینی از جمله خوراکی های خوشمزه و مورد علاقه اکثریت افراد هر جامعه می باشد،این محصول در انواع تر و خشک و توسط تولیدکنندگان بسیاری در کشور تولید می شود.شیرینی خشک به نسبت نوع تر آن دارای مزایایی است که در اینجا به بخشی از آن اشاره می نماییم،یکی از این مزایا ماندگاری بالاتر این محصول به علت استفاده کمتر از آب بوده ،دیگر مزیت آن چربی پایین تر نسبت به شیرینی های تر بوده که این موضوع برای افراد میانسال بسیار حائز اهمیت است.

انواع شیرینی عید فطر

شیرینی های مخصوص عید فطر می تواند انواع مختلفی را شامل گردد،اما در اینجا به تعدادی از پرمصرف ترین آنها که توسط این مجموعه عرضه می گردد،اشاره می نماییم:

  • شیرینی آلمانی یا مشهدی یا مربایی
  • نخودچی
  • کره ای
  • باقلوا
  • آجیلی
  • خانگی

فروش شیرینی عید فطر

فروش عمده شیرینی عید فطر

گروه بازرگانی شیرینو به عنوان عرضه کننده عمده انواع شیرینی بویژه در اعیاد فطر،قربان و نوروز در نظر دارد انواع متنوعی از این محصول را با قیمتی نازل عرضه نموده و رضایت مشتریان گرامی را جلب نماید.

ارسال محصول به سراسر کشور

به اطلاع کلیه خریداران و مشتریان محترم می رساند که تمامی سفارشات به سراسر کشور در تمامی استانها و شهرستان ها ارسال می گردد،لذا می توانید بدون نیاز به هزینه های اضافه خریدی مقرون بصرفه را تجربه نموده و از شرایط مناسب همکاری با گروه بازرگانی شیرینو بهره مند گردید.

ثبت سفارش

همگان می توانند برای استعلام قیمت و ثبت سفارش خرید محصولات مورد تقاضا با مدیر فروش این مجموعه در تماس بوده و یا از طریق شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار نمایند.

 

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

خرید شیرینی برای عید

خرید شیرینی از کارخانه برای عید نوروز

با نزدیک شدن به عید نوروز، همه افراد به دنبال خرید خوراکی‌ های خوشمزه هستند. …

SOCIALICON
SOCIALICON