خانه / شیرینی کلمپه / فروش عمده انواع شیرینی کلمپه کرمان

فروش عمده انواع شیرینی کلمپه کرمان

فروش عمده انواع شیرینی کلمپه کرمان با عالی ترین کیفیت و پایین ترین قیمت در شرکت بازرگانی شیرینو با پشتوانه فعالیت زیاد در حوزه شیرینی جات انجام می شود. ما فروش بهترین محصولات را تا زمان تحویل به مشتری پشتیبانی می نماییم جهت خرید این محصول با ما تماس بگیرید.

09120688315

خواص درمانی کلمپه کرمان

طعم‌ شیرین و خوشمزه شیرینی سنتی کلمپه که با خوردنش هرگز دل زده نخواهید شد و هرگز فراموشش نخواهید کرد. شیرینی کلمپه مانند کلوچه سنتی است اما مواد میانی اش خرمای چرخ شده با طعم های هل و دارچین و گردو پسته و کنجد بر محبوبیت این شیرینی افزدوه است. کلمپه ها بسیار مقوی هستند، زیرا سرشار از مواد معدنی زیادی مانند پتاسیم، کلسیم، منیزیم و انواع ویتامین ها می باشند و به همین دلیل خوردن آن ها به خوبی تقویت بنیه بدن را انجام می دهند.

فروش عمده کلمپه

به عنوان مثال کسانی که از دردهای استخوانی رنج می برند به دلیل زنجبیل و هل موجود در این شیرینی می توانند با مصرف این خوراکی دردهای خود را کاهش دهند. به جهت وجود هل در این نمونه خوراکی افرادی که روحیه ای نا آرام دارند و عصبی هستند می توانند با مصرف آن به آرامش لازم دست یابند. محبوبیت کلمپه بخاطر خواص منحصر بفردش است و خون سازی، تقویت سیستم دفاعی بدن، تقویت مغز، تقویت سیستم گوارش، ماندگاری طولانی بدون نگهداری در یخچال هم یکی دیگر از موارد محبوبیت کلمپه است.

فروش عمده کلمپه

مواد تشکیل دهنده کلمپه

  1. آرد
  2. شکر
  3. روغن
  4. ماست
  5. زعفران و زنجبیل
  6. بیکینگ پودر و پودر هل و گردو
  7. زرده تخم مرغ و خرما

فروش عمده کلمپه

صادرات کلمپه

محصول صادراتی که بعد از پسته و زیره دارای شهرت جهانیست و گردشگرانی که به کرمان می آیند از این شیرینی منحصر بفرد همراه خود به شهر و دیار خود بعنوان سوغات می برند. در قنادی های کرمان کلمپه و قاووت در اشکال مختلف بر زیبایی ویترینهای مغازه میافزاید و توجه هر بیننده را بخود جلب می کند و کلمپه راین بصورت مستطیل و نازک است. ما با تولید انبوه این محصول امکان ارسال و فروش را به سایر کشورها داشته و آمادگی خود را جهت تأمین این محصول اعلام می نماییم.

فروش عمده کلمپه

انواع شیرینی کلمپه کرمان

کلمپه در انواع مختلف معمولی، پسته ای، گردویی، کنجدی، هلی، دارچینی در اشکال مختلف مانند مستطیل، مربع، لوزی، گرد و لقمه ای تولید می شود. ما انواع شیرینی کلمپه کرمان را به سراسر کشور ارسال می نماییم.

فروش عمده کلمپه

فروش عمده کلمپه کرمان

شرکت بازرگانی شیرینو با هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی و جلب رضایت مشتریان ارجمند سعی در ارائه با کیفیت ترین  محصول با مناسب ترین قیمت، بصورت عمده داشته و مشتریانی که فقط یک بار از مجموعه ما خرید نموده اند پای ثابت خرید محصول ما خواهند شد. فروش عمده کلمپه کرمان در مجموعه ما از تولیدکننده به مصرف کننده بدون واسطه است و محصولات ما به کشورهای همسایه نیز صادر می شود.

فروش عمده کلمپه

این محصول در شرکت معتبر به طریقی تولید می گردد که از یک طرف بهداشتی است و تحت نظارت وزارت بهداشت تهیه می گردد و از طرف دیگر هم طعمی دلپذیر دارد. اگر به دنبال یافتن شیرینی خوشمزه برای مصرف روزانه خود هستید می توانید این محصول را سفارش دهید و به عنوان یک میان وعده عالی از آن استفاده نمایید. مشتریانی که قصد خرید غیر حضوری کلمپه سنتی کرمان را دارند بهتر است که این کار را از طریق اینترنت انجام دهند. مجموعه شیرینو با فروش عمده اینترنتی کلمپه کرمان امکان دسترسی سریع و آسان این محصول را در تمام نقاط کشور فراهم می نماید.

قیمت روز کلمپه

مجموعه شیرینو با به کارگیری بهترین شیوه و منحصرفردترین روش فروش امکان فروش عمده بدون نیاز به مراجعه حضوری به مراکز فروش و کارخانه های سایر استان ها را در سراسر کشور فراهم نموده است. در صورتی که قصد خرید ارزان شیرینی کلمپه را دارید بهتر است که بی هیچ واسطه ای به خرید این محصول بپردازید. با استفاده از روش خرید مستقیم می توانید کلمپه را با بهترین و مناسب ترین قیمت تهیه کنید. جهت استعلام قیمت روز انواع شیرینی کلمپه کرمان با مدیران فروش ما تماس حاصل نمایید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

پخش عمده کلمپه

پخش عمده کلمپه به قیمت کارخانه

پخش عمده کلمپه در معتبرترین فروشگاه های فروش این محصول با قیمت بسیار پایین انجام …

SOCIALICON
SOCIALICON