خانه / بیسکویت / فروش عمده بیسکویت فله

فروش عمده بیسکویت فله

بیسکویت فله از طریق مجموعه ما بصورت عمده به فروش می رسد، بیسکویت از جمله محصولاتی است که طرفداران بسیاری دارد و بعنوان صبحانه و عصرانه صرف می شود. این محصول دارای انواع مختلفی است، شما نیز اگر از طرفداران این محصول هستید با ما در تماس باشید.

فروش عمده بیسکویت فله

فروش بیسکویت 5 کیلویی در بزرگترین مرکز خرید و فروش بیسکویت فله ای، مجموعه شیرینو با نازلترین قیمت انجام می شود. خرید بیسکویت فله ای در طعم های مختلفی نظیر بیسکویت کنجدی، بیسکویت جو با تزئین شوید و کنجد، بیسکویت کاکائویی، بیسکویت فندقی و … امکان پذیر می باشد. لیست قیمت بیسکویت فله ای 5 کیلویی را می توانید از مدیران فروش این مجموعه دریافت نمایید.

کارخانه بیسکویت فله ای

کارخانه های فراوانی در کشور در حوزه تولید بیسکویت فعالیت می نمایند. مجموعه ما نیز به عرضه بهترین نوع های بیسکویت با تنوع در قالب های متفاوت امکان ارسال این محصولات را به سراسر کشور دارد.

پخش بیسکویت فله

پخش بیسکویت فله ای در مرکز فروش بیسکویت با مرغوب ترین کیفیت و نازلترین قیمت انجام می شود. این شرکت انواع بیسکویت فله ای و بسته بندی با کیفیت عالی را در کل ایران به فروش می رساند. همچنین صادرات به کشور های دیگر از فعالیت های مجموعه شیرینو می باشد.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

فروش عمده کیک و بیسکویت

فروش عمده کیک و بیسکویت

فروش عمده کیک و بیسکویت ارزان قیمت کارخانه با ارسال به سراسر کشور از طریق …

SOCIALICON
SOCIALICON