خانه / حلوا شکری / فروش عمده حلوا شکری

فروش عمده حلوا شکری

حلوا شکری و حلوا ارده غذایی مقوی است که بیشتر برای صبحانه استفاده

می شود،فروش عمده حلوا شکری در این مجموعه در انواع مختلف و با کیفیت

مناسب ارائه می گردد.

حلوا شکری

همانطور که اشاره شد،حلوا شکری غذایی مقوی است که بیشتر در وعده صبحانه صرف می شود.این محصول از موادی مانند ارده ،شکر،تخم مرغ،هل و سایر موارد تهیه می گردد،به واقع ماده اولیه آن کنجد است که در حالت ساییده و بصورت مایع ، ارده نامیده می شود.در قدیم که شکر نبود،از شیره خرما و انگور یا عسل استفاده میشد.حلوا ارده می بایست در محلی خنک و دور از تابش مستقیم نور خورشید قرار گیرد و تاریخ انقضای آن معمولا شش ماه پس از تولید است که اگر در شرایط خوبی نگهداری شود این مدت طولانی تر می شود.

فروش عمده حلوا شکری

تولیدکنندگان حلوا شکری

فروش عمده حلوا شکری به دو نوع سنتی و صنعتی صورت می گیرد،یکی از انواع معروف سنتی،حلوا ارده اردکان می باشد.در نوع سنتی به دلیل تولید دستی،حجم عرضه شده به بازار پایین بوده ولی در نوع صنعتی،محصول در کارخانجات و در حجم انبوه در بسته بندی های مختلف تولید و به بازار عرضه می گردد.محصول ارائه شده توسط این مجموعه،حلوا شکری با برند قدیما بوده که با کیفیت و قیمت مناسب عرضه می گردد.

خریدار حلوا شکری

خریداران این محصول اکثریت افراد جامعه هستند،چرا که این خوارکی لذیذ و مقوی یک صبحانه عالی محسوب می شود و برای پخش کنندگان مواد غذایی نیز یک محصول مناسب برای عرضه به بازار می باشد.

فروش عمده حلوا شکری و ارسال مستقیم به مقصد

محصولات و سفارشات مشتریان در این مجموعه بصورت مستقیم از کارخانه ارسال می گردد.

ثبت سفارش

همگان می توانند برای ثبت سفارش عمده حلوا شکری و اطلاع از جزییات بیشتر با مدیر فروش این مجموعه تماس حاصل نموده و یا از طریق تلگرام در ارتباط باشند.

 

 

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com
SOCIALICON
SOCIALICON