خانه / شیرینی / فروش عمده زولبیا و بامیه

فروش عمده زولبیا و بامیه

فروش عمده زولبیا و بامیه و گوش فیل با قیمت عالی و طعم بی نظیر، به صورت عمده از طریق مجموعه شیرینو انجام می پذیرد. گوش فیل همراه با بامیه و زولبیا از جمله جذابیت های ماه رمضان هستند که در اکثر قنادی ها مشاهده می شود و به خاطر طعم خوشمزه طرفداران مخصوص به خود را دارد. این مجموعه عرضه کننده انواع شیرینی جات بصورت عمده و تأمین کننده شیرینی و زولبیا و بامیه بسیاری از شرکت ها و سازمان ها و قنادی ها در سراسر کشور می باشد. کارخانه و کارگاه های تولیدی فراونی در کشور در زمینه تولید شیرینی فعال هستند، مجموعه شیرینو نیز از جمله مراکز فعال در این حوزه بوده که انواع شیرینی ها را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ها به مشتریان خود عرضه می نماید و راز جذب و خرید های دائمی مشتریان ثابت ما از سراسر کشور نیز در همین است.

09120688315

فروش عمده زولبیا و بامیه

از شیرینی های بسیار خوشمزه و پرطرفدار ماه مبارک رمضان قطعا شیرینی زولبیا و بامیه می باشد که خوردن آن در کنار گوش فیل لذت خاصی دارد.

مشتریان ارجمند می توانند شیرینی زولبیا و بامیه را به همراه گوش فیل به صورت فله یا بسته بندی در حجم های بالا و عمده از طریق مجموعه شیرینو با نازلترین قیمت سفارش دهند.

اگر خواهان خرید شیرینی ارزان قیمت و در عین حال با کیفیت بسیار عالی هستید حتما با مشاوران فروش این مجموعه تماس حاصل نمایید. باید به شما مشتریان عزیز یادآوری کنیم که ما برای مشتریان ثابت و قدیمی خود، تخفیفات بسیار ویژه ای را در نظر می گیریم که بتوانید در ماه رمضان امسال سود بالاتری را از آن خود کنید.

قیمت زولبیا و بامیه

با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، زولبیا و بامیه مهمان سفره های افطار بسیاری از ما است. این شیرینی بسیار شیرین و پر از شهد، با این که در دیگر ایام سال نیز در دسترس است اما در ماه رمضان مشتری های بیشتری دارد. قیمت فروش عمده زولبیا و بامیه در خرید های اینترنتی و غیر حضوری هیچگونه تفاوتی با خرید حضوری نداشته و حتی ممکن

است ارزان تر نیز باشد. مجموعه ما آمادگی ارسال بهترین زولبیا و بامیه را برای تمامی شرکت های خصوصی و غیر خصوصی و سازمان ها و ارگان ها با قیمت های کاملا مناسب دارد. قیمت نهایی زولبیا و بامیه با توجه به حجم خرید شما متفاوت می باشد اما ما بهترین قیمت را برای شما محاسبه خواهیم کرد. برای اطلاع از آخرین قیمت های به روز شده با ما تماس بگیرید.

فروش اینترنتی زولبیا و بامیه

زولبیا و بامیه یکی از شیرینی‌ های پرطرفدار و پرمصرف سفره ماه مبارک رمضان است که همواره عطر و زیبایی خاصی به سفره‌ های افطار می‌ بخشد. شما عزیزان می‌ توانید مرغوب‌ ترین و باکیفیت‌ ترین زولبیا و بامیه رمضان را به‌ صورت آنلاین و اینترنتی از

شرکت ما تهیه نمایید. زولبیا و بامیه دو عضو جدانشدنی سفره‌ های افطار در ماه مبارک رمضان هستند که عطر و جلوه خاصی به سفره های افطار در این ماه عزیز می بخشد. این شیرینی خوشمزه چندین دستور پخت و تهیه دارد که معروف ترین

فروش زولبیا و بامیه به صورت عمده با نازلترین قیمت برای ماه مبارک رمضان از طریق مجموعه شیرینو انجام می پذیرد.

آن استفاده از آرد، آب، شکر، گلاب، زعفران دم کرده، ماست، نشاسته، آب لیمو، کره یا روغن و عسل است. شما عزیزان با توجه به گسترش بیماری کرونا در سطح جامعه می توانید به صورت آنلاین و با صرف مدت زمانی کوتاه برای خرید عمده از

سراسر ایران اقدام نموده و این شیرینی خوشمزه و همه پسند را تهیه کنید، همچنین این شیرینی جذاب می تواند به عنوان شیرینی عید فطر نیز در نظر گرفته شود و در مراسم های مختلف از جمله مراسم های شب احیا (شب های قدر) از آن استفاده گردد.

فروشگاه زولبیا و بامیه

شرکت ما یکی از بزرگترین عرضه کنندگان شیرینی زولبیا و بامیه به صورت عمده می باشد، لذا تمامی محصولات ما به راحتی در فروشگاه ها و قنادی های سراسر کشور قابل فروش است.

مجموعه شیرینو بهترین شیرینی ها را در طرح ها و مدل های مختلف به صورت فله و در بسته بندی های شکیل برای فروش در ایام سال و مناسبت های خاص سال به قنادی ها، خشکه پزی ها، شرکت ها، سازمان ها، ادارات و… سراسر کشور ارسال می نماید.

مطمئن باشید ما بهترین و با کیفیت ترین شیرینی زولبیا و بامیه را که با بهترین شیوه تهیه شده است را به شما ارائه می کنیم.

پخش زولبیا و بامیه

بهترین زولبیا و بامیه را معمولا از تولیدی هایی با قدمت بیشتر می توان تهیه کرد. انگار اسم شیرینی زولبیا و بامیه با ماه روزه اجین شده است. با رسیدن به ایام ماه رمضان زولبیا و بامیه به یکی از محصولات پرفروش قنادی‌ها تبدیل می‌ شود. قدمت زولبیا

فروش زولبیا و بامیه

و بامیه به زمان ناصرالدین شاه قاجار می‌ رسد؛ آنگونه که جعفر شهری در کتاب طهران قدیم می‌ نویسد: از تحولات دیگر ماه رمضان آمدن زولبیا و بامیه، گوش فیل و پشمک بود که فقط در همین ماه به بازار می‌ آمد. چنانکه نقل قولی است از مظفرالدین شاه که گفته بود: «ماه رمضان هم نمی‌ آید بامیه سیری نوش جان کنیم.» این نوع شیرینی بسیار قدیمی، که اغلب در ماه

رمضان در دسترس است از طریق مجموعه ما پخش و به فروش می رسد. ما زولبیا و بامیه تازه را پس از گرفتن سفارش، تولید و سپس برای مشتریان در اسرع وقت ارسال می نماییم. بنابراین در هر شهر و استان از کشور عزیزمان ایران زندگی می کنید کافیست با تماس با مدیران فروش ما سفارشات خود را ثبت نمایید و خرید خود را نهایی کنید.

زولبیا بامیه خوب در تهران

تولیدی ها و مراکز فروش بسیاری در تهران و کل کشور در زمینه فروش زولبیا بامیه فعالیت می نمایند. اما مسأله حائز اهمیت در هنگام خرید از این مراکز، معتبر بودن مراکز فروش و ممانعت از استفاده مواد اولیه غیر مجاز و بی کیفیت می باشد. مجموعه شیرینو کوشش می نماید بهترین و باکیفیت ترین زولبیا را به دست مشتریان خود در تهران و سراسر کشور رسانده و همواره رضایت مشتریان را از خرید خود جلب نماید. مشتریان ارجمند می توانند سفارشات خرید عمده این شیرینی همه پسند را از طریق این مجموعه ثبت نموده تا در زمان مقرر محصولات خریداری شده را در محل تحویل گیرند.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

دریافت نمایندگی شیرینی

دریافت نمایندگی شیرینی

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع …

SOCIALICON
SOCIALICON