خانه / شیرینی / فروش عمده شیرینی خشک ایرانی

فروش عمده شیرینی خشک ایرانی

هنگامی که سخن از شیرینی خشک می آید، خاطرات کودکی و میهمانی ها تداعی می شود و ما را یاد روزهایی می اندازد که در کنار خانواده و اقوام از بوی شیرینی تازه که از فر و یا شیرینی فروشی محله به صورت داغ و تازه می آمد و ما را برای خوردن بی تاب می کرد.

شیرینی خشک انواع مختلفی دارد که برخی از آنها از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر برخوردارند. در ادامه در مورد فروش عمده شیرینی و سفارش گذاشتن قبل از عید بیشتر خواهیم گفت.

09120688315

شیرینی های محبوب ایرانی

شیرینی ها عموما در یکی از دو دسته شیرینی خشک و تر دسته بندی می شوند. مزیتی که بسیاری از شیرینی های خشک در مقابل شیرینی تر و کیک دارد این است که از ماندگاری بیشتری برخوردار است و کیفیت آن با گذر زمان تقریبا ثابت می ماند. از طرف دیگر کالری پایین این نوع شیرینی ها باعث می شود در کنار چای و قهوه بخوبی به عنوان یک نیم وعده بتوان استفاده کرد و وزن خود را تنظیم کرد.

 

در بین شیرینی های محبوب ایرانی مواردی چون دانمارکی، کره ای یا زبان، کشمشی، نارگیلی، خانگی و… از استقبال خوبی برخوردار هستند و اکثر خانواده ها تمایل دارند در اعیاد و مهمانی ها از آنها استفاده کنند.

فروش عمده شیرینی عید به کارخانه های تولیدی و صنعتی

از آنجایی که بسیاری از شرکت ها به عنوان هدیه اعیاد و مناسبت های سالانه برای پرسنل و کارکنان خود اقدام به سفارش شیرینی و اقلامی از این دست می دهند، ما مفتخریم که تأمین کننده مورد اعتماد بسیاری از این شرکت ها هستیم.

با توجه به شناخت و اعتمادی که در مورد تولیدات ما وجود دارد، شیرینی ها خشک مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش می دهند. ما پس از گرفتن سفارشات بلافاصله شروع به پخت و آماده سازی شیرینی ها می نماییم.

مدت زمان مورد نیاز آماده سازی شیرینی های خشک متفاوت است ولی ما در زمان تعیین شده سفارشات را با بسته بندی های فوق العاده بهداشتی و استاندارد در محل مورد نظر تحویل می دهیم.

سفارش شیرینی های عید با ماندگاری بالا

با توجه به اینکه هر چه به عید نوروز نزدیک تر می شویم سفارش های مشتریان عزیز برای انواع شیرینی خشک افزایش می یابد به علت پر شدن سقف سفارشات و پرشدن ساعت کاری و تایم تولید کارگاه دیگر امکان پذیرش جدید وجود نخواهد داشت.

بنابراین برای سفارش عمده شیرینی عید همیشه از یک یا دو ماه زودتر هماهنگی های خود را با شرکت انجام دهید تا به موقع بتوانید سفارشات خود را تحویل بگیرید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

دریافت نمایندگی شیرینی

دریافت نمایندگی شیرینی

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع …

SOCIALICON
SOCIALICON