خانه / شیرینی / فروش عمده شیرینی دانمارکی

فروش عمده شیرینی دانمارکی

مرکز فروش شیرینی جات، بهترین نوع شیرینی دانمارکی را با نازلترین قیمت و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برای مشتریان گرامی ارسال می نماید. اگر به دنبال خرید شیرینی مناسب عید هستید که علاوه بر تازه بودن، ظاهری مدرن نیز داشته باشد و تمام نکات بهداشتی در تهیه و توزیع آن رعایت شود، بدون شک مجموعه شیرینو بهترین انتخاب خواهد بود.

09120688315

شیرینی دانمارکی (شیرینی گل محمدی)

شیرینی دانمارکی که در زبان انگلیسی صرفاً دانمارکی خوانده می‌ شود؛ نوعی شیرینی خشک است که در تهیه آن از آرد سفید، شیر، شکر، تخم‌مرغ، کره یا کرۀ گیاهی، مایه‌ خمیر، وانیل و نمک استفاده می‌ شود. این شیرینی دارای لایه‌ های بسیاری است که اضافه نمودن مخمر باعث تورم یا پف آن می‌ شود. پف شیرینی به دمای فر و تردی خمیر آن بستگی دارد.
کره، روغن و چربی سنتی مورد استفاده در شیرینی گل محمدی است اما در تولید صنعتی از چربی شیرینی‌ پزی برای تولید شیرینی دانمارکی استفاده می‌ شود. شیرینی دانمارکی چند سالی است که در ایران با نام شیرینی گل محمدی شناخته می شود و از شیرینی های مورد پسند ایرانیان می باشد.
فروش شیرینی دانمارکی

فروش شیرینی دانمارکی

فروش انواع شیرینی های خشک و بخصوص شیرینی دانمارکی جهت فروش در قنادی های سراسر کشور و تمامی مجالس تشکیل شده در شرکت ها و ارگان ها و نهادهای دولتی و خصوصی و تمامی کارخانجات از طریق گروه بازرگانی شیرینو با بهترین کیفیت انجام می شود.

قیمت شیرینی گل محمدی را با نازلترین قیمت و کمترین سود برای شما محاسبه خواهیم کرد. جهت مشارکت در خرید این شیرینی برای مجالس خود با ما تماس بگیرید.

شیرینی دانمارکی جزء شیرینی های خشک سبک و ارزان می باشد که جهت پذیرایی از پرسنل و کارمندان و همچنین استفاده در سمینارها و همایش های برگزار شده کاملا مناسب می باشد. هر کیلو شیرینی دانمارکی شامل 25 تا 30 عدد شیرینی خواهد بود. مجموعه ما به عنوان یکی از معتبرترین مراکز فروش شیرینی در بین پخش کنندگان و فروشندگان و قنادی های

سراسر کشور کاملا شناخته شده می باشد. از حسن های خرید از مجموعه شیرینو علاوه بر تخفیفات بی نظیر، شیرینی های کاملا با کیفیت و تازه و ارسال به موقع و تحویل در محل می توان اشاره کرد. برای سفارش و خرید شیرینی گل محمدی شب عید و مراسم های خود با مشاوران فروش ما تماس گرفته و ثبت سفارش نمایید.

فروش شیرینی دانمارکی

فروشگاه اینترنتی شیرینی دانمارکی

فروشگاه های اینترنتی فعال در زمینه فروش شیرینی دانمارکی بسیار می باشند ولی فروشنده هایی که معتبر باشند و بتوانند شیرینی دانمارکی باکیفیت را با نازلترین قیمت به دست خریداران برسانند کم می باشد. فروشگاه های معتبر در تلاشند تا شیرینی گل محمدی ساده و زعفرانی و … را با بهترین مواد اولیه و با کیفیت بالای پخت در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. از

مجموعه شیرینو آماده عقد قرارداد با تمامی نهادهای خصوصی و دولتی و قنادی های سراسر کشور جهت تأمین شیرینی مورد نیازتان است.

مراکز معتبر اینترنتی در زمینه فروش شیرینی که چندین سال در حوزه انواع شیرینی جات فعال بوده و در سراسر کشور با وجود مشتریان ثابت و دائمی کاملا شناخته شده و قابل اطمینان است گروه بازرگانی شیرینو می باشد. ما مفتخریم از اولین ها در شروع کسب و کار اینترنتی در این حوزه بوده ایم. با خیال راحت سفارشات خود را ثبت کنید و در موعد مقرر در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید.

قیمت شیرینی دانمارکی

قیمت شیرینی دانمارکی عمده در کشور با توجه به نوع بسته بندی کریستالی و جعبه ای و یا فروش فله ای متفاوت می باشد. خوشبختانه مجموعه ما از معدود مراکزی است که قیمت این شیرینی با کیفیت و تازه را ارزانتر از تمامی رقبا فاکتور می

قیمت شیرینی دانمارکی یا گل محمدی را منصفانه تر از هر مرکز خریدی از این مرکز کسب نمایید.

کند. برای گرفتن قیمت روز شیرینی گل محمدی با ما تماس بگیرید. مسئولان خرید مؤسسات خصوصی و دولتی برای خرید شیرینی برای شرکت خود، کافیست سفارشات خود را در این مجموعه ثبت نمایند و اطمینان داشته باشند که سفارشات در کوتاه ترین زمان و بالاترین کیفیت دریافت نمایید.

مشخصات شیرینی دانمارکی خوب

در تهیه و پخت شیرینی دانمارکی عموما بهتر است که:

  • به جای آب از شیر استفاده شود.
  • به جای رنگ غذا از زعفران اصل استفاده شود.
  • اضافه کردن کرمفیل کافی برای میانه شیرینی
  • اضافه کردن گلاب کافی در شیرینی
  • شیرینی به روز تهیه شده باشد.
  • شیرینی با روش های صحیح براق شود.

فروش اینترنتی شیرینی دانمارکی

فروش انواع شیرینی دانمارکی به صورت اینترنتی و یا حضوری از طریق مراکز فروش سراسر کشور انجام می پذیرد. شیرینی دانمارکی جدید با طعم و مزه به خصوصی تهیه می شود و هر کدام از شهرهای ایران برای تولید این محصول روش های خاص

خرید اینترنتی همیشه پرطرفدار و هیجان انگیز است. خرید شیرینی آنلاین نیز در تمامی سال بسیار کارآمد است بالاخص با وجود ویروس کرونا که حضور در مکان های عمومی منع شده، لذا خرید اینترنتی شیرینی دانمارکی برای ایام عید نوروز، قربان و غدیر پررنگ تر می شود.

خودشان را دارند به این شکل که برای طعم دار کردن مطابق با سلیقه افراد به آن ترکیبات جدید اضافه می کنند. این محصول نه تنها در داخل کشور بلکه در خارج از کشور هم مشتریان زیادی دارد. صادرات این محصول در بسته بندی های شکیل

فروش شیرینی دانمارکی

و جدید به کشورهای دیگر هم انجام می پذیرد و ارزآوری خوبی برای کشورمان دارد. شرکت شیرینو با فروش غیرحضوری و اینترنتی شیرینی گل محمدی در طی سال و برای تمامی مراسم ها و همایش هایتان امکان خرید راحت و آسان را برای مشتریان گرامی فراهم نموده است.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

دریافت نمایندگی شیرینی

دریافت نمایندگی شیرینی

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع …

SOCIALICON
SOCIALICON