خانه / شیرینی / فروش عمده شیرینی زبان عید

فروش عمده شیرینی زبان عید

شیرینی زبان از دیرباز از شیرینی های خشک بسیار پرفروش در ایام عید نوروز بوده است، مخصوصا اگر عطر و بوی کره این شیرینی ها شامه خریداران را مدهوش کند. خمیر این شیرینی که به خمیر هزارلا یا خمیر هزار ورق معروف است، در تهیه شیرینی‌ هایی مانند شیرینی ناپلئونی و شیرینی پاپیونی و شیرینی تارت میوه مورد استفاده قرار می گیرد. شیرینی زبان یک میان وعده بسیار مقوی و خوش طعم می باشد و در کنار چای لحظات به یادماندنی را برای شما به ارمغان می آورد. مجموعه شیرینو فعال در زمینه فروش شیرینی زبان بوده و این محصول را به سراسر ایران ارسال می نماید.

09120688315

شیرینی زبان

شیرینی زبان یک نوع شیرینی خشک محبوب ایرانی برای پذیرایی است که مانند کیک یزدی در اکثر مراسم ها به خصوص برای پذیرایی در تعداد بالا از آن استفاده می‌ شود. محبوبیت این شیرینی دلایل متفاوتی دارد که خشک بودن و ماندگاری بالا آن یکی از مهمترین این دلایل است.

مهمترین بخش شیرینی زبان خمیر آن می باشد که خمیر هزارلا نام دارد و تأثیر عمده ای در طعم آن دارد. در واقع بدون این خمیر امکان تهیه شیرینی زبان وجود ندارد! این خمیر با عنوان خمیر هزارلا puff pastry یا میل فوی به صورت آماده در فروشگاه های لوازم قنادی به فروش می‌ رسد.

امروزه از خمیر شیرینی زبان شیرینی های خشک متفاوت، شکیل و خوشمزه ای تولید می شود که باعث فروش هر چه بیشتر این شیرینی به نام شده است. شیرینی زبان سال هاست پای ثابت سفره های پذیرایی ایرانی ها بوده و در کنار شیرینی دانمارکی و شیرینی پاپیونی و یزدی زینت بخش مراسم ها و میهمانی ها بوده اند.

قیمت شیرینی زبان ۱۴۰۰ 

شیرینی زبان در سایزهای مینیاتوری تا سایز بزرگ و درشت با قالب های مختلف در دیزاین و طراحی های مختلف تولید و عرضه می شود. مشتریان گرامی می توانند قیمت شیرینی زبان که از جمله شیرینی های خشک به فروش رسیده توسط مجموعه شیرینو است

قیمت روز شیرینی زبان بر اساس میزان خرید مشتریان عزیز محاسبه می گردد.

و با کیفیتی بی نظیر و طعمی خارق العاده در بسته بندی های شیک و کاملا بهداشتی تهیه می گردد را از طریق راه های ارتباطی این مجموعه دریافت نمایند.

فروش شیرینی زبان

یکی از دلنشین ترین کارها برای هر مشتری خرید مستقیم از تولیدی و کارخانه است. به همین منظور و برای تهیه و خرید شیرینی ارزان و تازه با ما تماس بگیرید. بی تردید برای ما کیفیت بالای محصولات از اهمیت بالایی برخوردار است، پس بی هیچ قید و شرطی استفاده از مواد اولیه مرغوب و تازگی محصول تولیدی، حرف اول را می زند.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

دریافت نمایندگی شیرینی

دریافت نمایندگی شیرینی

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع …

SOCIALICON
SOCIALICON