خانه / شیرینی / فروش عمده شیرینی نخودچی برای عید نوروز

فروش عمده شیرینی نخودچی برای عید نوروز

شیرینی نخودچی را می توان از قنادی ها و شیرینی فروشان در همه فصول سال تهیه نمود. ابن محصول در ایام نوروز با افزایش تولید و عرضه رو به رو می شود. قیمت شیرینی نخودچی در بازار کشور بسته به کیفیت مواد اولیه، کیفیت محصول، برند تولیدی و طعم و شکل آن دارد. استفاده از آرد نخودچی به جای آرد گندم در تهیه شیرینی نخودچی سبب شده تا این محصول دارای طعم و مزه متفاوتی شود و مشتریان نیز به خرید این محصول از مراکز فروش عمده آن رغبت فراوانی داشته باشند. فروش عمده شیرینی نخودچی به ویژه برای عید نوروز از طریق این مجموعه صورت می پذیرد. مشتریان گرامی می توانند با این شماره تماس با مال در ارتباط باشند.

09120688315

نخودچی یکی از بهترین خشکبارهای ایرانی می باشد که علاوه بر مصرف خام، آرد این خشکبار جهت تولید انواع شیرینی ها مورد استفاده قرار می گیرد به طوریکه شیرینی نخودچی معروف ترین محصولی می باشد که به جهت استفاده گسترده از آرد نخودچی بدین نام شهرت یافته و در بازار عرضه می گردد.

قیمت شیرینی نخودچی کیلویی برای عید نوروز

قیمت شیرینی نخودچی برای عید نوروز بستگی به کیفیت مواد اولیه تولیدی آن دارد. قیمت روز شیرینی نخودچی در بازار همیشه ثابت نیست و دستخوش تغییراتی قرار می گیرد. ماده اولیه برای درست کردن انواع شیرینی های نخودچی ، آرد نخود می باشد و اگر این آرد نخود بسیار درجه یک و با کیفیت باشد، قیمت شیرینی نخود چی هم زیاد خواهد بود.

شیرینی های نخودچی بسیار نرم هستند و وقتی آنها را داخل دهان می گذارید، فوری آب می شوند و طعم خوشمزه آنها را احساس می کنید. شیرینی هایی که توسط بهترین تولید کننده ها عرضه می شوند، طعم بهتری خواهند داشت.

انواع شیرینی های نخودچی تولید شده در کشورمان شامل:

شیرینی نخودچی کنجدی،

شیرینی نخودچی پسته ای،

شیرینی نخودچی شکلاتی می باشد.

اگر قیمت مواد اولیه شیرینی های نخودچی زیاد شود، قیمت نهایی شیرینی نیز بیشتر خواهد شد.

فروش آنلاین شیرینی آرد نخودچی

تولید کنندگان این محصول به فروش عمده انواع شیرینی نخودچی در سراسر کشور می پردازند. این تولید کنندگان با راه اندازی نمایندگی های فروش در بیشتر شهر های کشور توانسته اند با پرسنل آگاه به فروش با هم صنفان خود رقابت های سالمی را داشته و فروش دوچندانی را شاهد باشند.


در عرضه مستقیم عموما قیمت های کمتری اعمال می شود چرا که هزینه حمل و نقل و دیگر هزینه های مازاد وجود نداشته و این امر به پایین آوردن قیمت کمک می نماید. فروش انواع شیرینی از جمله شیرینی نخودچی، کشمشی، نارگیلی، میندال و … را فقط مراکز مجاز عرضه شیرینی انجام می دهند.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

دریافت نمایندگی شیرینی

دریافت نمایندگی شیرینی

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع …

SOCIALICON
SOCIALICON