خانه / ویفر / فروش عمده ویفر فله

فروش عمده ویفر فله

فروش عمده ویفر در انواع و اقسام متفاوت،در طعم هایی نظیر موز،پرتقال،نارگیل،طالبی،کاکائو،وانیل و در بسته بندی های کوچک و بزرگ،همچنین بصورت فله درکارتن های چند کیلویی در مرکز فروش عمده بیسکویت و ویفر صورت می گیرد،از پخش کنندگان و فروشندگان گرامی تقاضا می شود،برای خرید با مدیر فروش تماس حاصل نمایند.

انواع ویفر

ویفر را می توان از چند منظر دسته بندی کرد:

  • از لحاظ ساده و رنگی بودن
  • از لحاظ بسته بندی
  • از لحاظ طعم

مرکز خرید ویفر فله ارزان

ویفر ساده

همانطور که همه می دانند، ویفر نوعی شیرینی و بیسکویت به حساب می آید که برای تولید آن از نان ویفر و کرم های مخصوصی که در بین نان قرار می گیرد،استفاده می شود و کرم های این خوراکی لذیذ دارای طعم های متفاوت میوه ای و غیره هستند.این نوع از ویفر که از قدیم تولید می شده و روز به روز بر مشتریان و مصرف کنندگان آنها افزوده می شود،ویفر ساده است.فروش عمده ویفر ساده نیز دارای بازار مناسبی در اکثر شهرها می باشد.

خرید ویفر فله

ویفر رنگی

نوعی دیگر از ویفر که تولید آن امروزه رواج بیشتری یافته و بدلیل جذابیت ظاهری بیشتر،باعث جلب توجه قشر وسیعی از مصرف کنندگان بویژه کودکان شده ویفر رنگی است.در این محصول برعکس ویفر ساده از رنگ ها و اسانس های خوراکی استفاده می شود.

ویفر بسته بندی و فله

این محصول نیز همانند سایر مواد غذایی در بسته بندی های کوچک و بزرگ و بصورت فله تولید و عرضه می گردد.بسته بندی ها از وزن های 8 گرم شروع شده و تا 200 و 500 و 1000 گرمی و کارتن های 2 و 3 کیلویی تولید می گردد.

فروش عمده ویفر فله با طعم میوه

بخشی از مصرف کنندگان ویفر ،برای صرفه جویی در هزینه ها ، خریدار محصول بصورت فله در کارتن های چند کیلویی هستند.از این رو این مجموعه اقدام به عرضه ویفر فله در طعم های متنوع میوه ای بصورت عمده نموده است.

ارسال سفارش به سراسر کشور

کلیه محصولات مورد تقاضای مشتریان به تمامی شهرهای ایران ارسال می شود،لذا مشتریان گرامی می توانند برای ثبت سفارش  و استعلام قیمت با مدیر فروش این مجموعه تماس حاصل نمایند.

 

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

قیمت ویفر فله ای

قیمت ویفر فله ای به نسبت نوع بسته بندی آن،ارزانتر و برای خریداران بصرفه تر …

SOCIALICON
SOCIALICON