خانه / کیک و کلوچه / فروش عمده کیک و کلوچه

فروش عمده کیک و کلوچه

فروش عمده کیک و کلوچه خدمتی ضروری برای تامین نیاز بازار

می باشد.سعی این مجموعه بر عرضه محصولاتی با کیفیت و

خاص و با قیمتی مناسب می باشد.

فروش عمده کیک و کلوچه مخصوص

کلوچه بطور کلی محصولی پر تقاضا است و مشتریان آن اکثر افراد جامعه هستند،چرا که مختص سن خاصی نمی باشد.این محصول دارای تنوع بالایی است و در بازار انواع مختلفی از آن یافت می شود.اما این مجموعه درنظر دارد کلوچه مخصوص با طعمی نو که برای اکثر افراد تازگی دارد و مورد پسند واقع می شود را به بازار عرضه نماید.

 فروش عمده کیک و کلوچه ارزان قیمت

بطور کلی این مجموعه همواره در تلاش است تا محصولاتی با قیمت مناسب را به بازار عرضه نماید،اما به صورت ویژه در اینجا به کلوچه مخصوص می پردازیم،این کلوچه علاوه بر کیفیت مناسب دارای قیمتی خوب برای عرضه به بازار می باشد.

کلوچه خوشمزه

هر خریدار و مشتری و حتی پخش کنندگان محصولات غذایی در وهله اول و قبل از توجه به قیمت ، به دنبال محصولی خوشمزه و لذیذ هستند،از این رو به شما اطمینان می دهیم کلوچه مخصوص ما ،نظر شما را جلب کرده و در زمره کلوچه های خوشمزه قرار دارد.فروش عمده کیک و کلوچه خوشمزه از خدمات ما برای جلب رضایت شماست.

فروش عمده کیک و کلوچه

کلوچه با طعم خاص

همان طور که در بالا اشاره شد،محصول ما بسیار خوشمزه و لذیذ بوده و دارای طعمی خاص است.بطوریکه هر مشتری با یک بار خرید این محصول،بازار را به خود اختصاص داده و مشتری دائمی می گردد.این مجموعه به شما پیشنهاد می دهد،برای یکبار هم که شده این کلوچه را امتحان کنید.

ارسال محصول

مرکز فروش شیرینی در نظر دارد محصولات و سفارشات مشتریان را برای جلوگیری از هزینه های غیر ضرور و جانبی،بصورت غیر حضوری و مستقیم از تولیدی به مقصد موردتقاضای مشتری ارسال نماید.

ثبت سفارش

همگان می توانند برای اطلاع از جزییات محصول و ثبت سفارش با مدیر فروش این مجموعه تماس حاصل نمایند و یا از طریق تلگرام در ارتباط باشند.

 

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

فروش عمده کیک و بیسکویت

فروش عمده کیک و بیسکویت

فروش عمده کیک و بیسکویت ارزان قیمت کارخانه با ارسال به سراسر کشور از طریق …

SOCIALICON
SOCIALICON