خانه / شیرینی / فروش میشکا شکلاتی ارزان

فروش میشکا شکلاتی ارزان

فروش میشکا با قیمت ارزان در این مجموعه برای مصرف علاقمندان به این شیرینی و صرف در عزاداری ها و مجالس ختم بصورت مستمر صورت گرفته و مرکز فروش شیرینی انواع مختلفی از این محصول را در طعم ها و رنگ های متفاوت در سبد فروش خود قرار داده است.

شیرینی میشکا

شیرینی میشکا یا میکادو یکی از انواع شیرینی پرتقاضاست که در مواقع مختلف از جمله عزاداری ها و ماه های محرم و صفر مورد استفاده قرار می گیرد.

طرز تهیه میشکا ساده به روش خانگی

مواد لازم :

آرد سفید : 3/1 پیمانه

آرد نخودچی : 3/2 پیمانه

روغن جامد : 1 و ¼ پیمانه

پودر کاکائو : 1 قاشق چایخوری

پودر قند : 1 پیمانه

دارچین : 1 قاشق چایخوری

شکلات تخته ای سفید : 50 گرم

طرز تهیه :

ابتدا آرد سفید و آرد نخودچی را با یکدیگر مخلوط کرده و کمی حرارت می دهیم تا وقتی که به رنگ قهوه ای در بیاید.پس از اینکه آرد تغییر رنگ داد، آن ها را از روی حرارت بر داشته و خنک می کنیم. پودر کاکائو،پودر قند،دارچین و روغن مایع را با یکدیگر ترکیب و با هم مخلوط می کنیم تا زمانی که حالت پوکی پیدا کنند و پس از آن آرد ها را به آن ها اضافه و دوباره هم میزنیم.

در مرحله بعد نان میکادو را بر روی سطحی صاف قرار می دهیم و مواد را به صورت لایه ی نازکی روی آن می ریزیم و نان دوم را روی مواد قرار می دهیم.به همین ترتیب تا زمانی که چند نان روی یکدیگر قرار بگیرند و در لایه ی آخر  می توان از شکلات سفید آب شده استفاده کرد،سپس آن را در یخچال قرار می دهیم تا سرد شده و سپس برش می زنیم.

فروش میشکا شکلاتی ارزان

انواع شیرینی میشکا

این محصول از نظر طعم و مزه در انواع کاکائویی،شکلاتی،وانیلی،زعفرانی،میوه ای نظیر توت فرنگی،پرتقالی و … و از نظر بسته بندی در وزن های 500 گرم ، یک کیلو و دیس های 3 و 6 و 7.5 و… تولید و به بازار عرضه می گردد.

قیمت شیرینی میشکا

قیمت این نوع از شیرینی نیز همانند سایر مواد غذایی ارتباط مستقیمی با مواد اولیه مورد استفاده و کیفیت نهایی محصول دارد،این مجموعه در تلاش است محصولی با قیمت مناسب و در عین حال با کیفیت را جهت رضایت مشتریان گرامی به بازار عرضه نماید.

نحوه سفارش و فروش میشکا شکلاتی ارزان

می توانید برای ثبت سفارش و استعلام قیمت با مدیر فروش تماس حاصل نمایید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

خرید شیرینی برای عید

خرید شیرینی از کارخانه برای عید نوروز

با نزدیک شدن به عید نوروز، همه افراد به دنبال خرید خوراکی‌ های خوشمزه هستند. …

SOCIALICON
SOCIALICON