خانه / شیرینی / فروش میشکا میوه ای

فروش میشکا میوه ای

فروش میشکا میوه ای در طعم های مختلف و لذیذ و با کیفیت مناسب توسط گروه بازرگانی شیرینو عرضه می گردد،اگر شما نیز از طرفداران این محصول بوده و از صرف آن به همراه یک فنجان چای لذت می برید،می توانید با ما در ارتباط باشید.

شیرینی میشکا و میکادو

یکی دیگر از انواع شیرینی که طرفداران بسیاری دارد،میشکا یا میکادو می باشد.این محصول از لحاظ ظاهر شباهت ویژه ای به ویفر داشته،چرا که بصورت چند لایه تولید شده و در بین لایه های آن از نوعی کرم استفاده می شود.معمولا این خوراکی در ایام مختلف سال صرف می گردد،اما در ایام سوگواری و عزاداری بیشتر مورد استفاده قرار گرفته و مضاف بر این در ایام ماه مبارک رمضان نیز به هنگام افطار تناول می شود.

انواع شیرینی میشکا

انواع مختلف این محصول وابستگی مستقیم با طعم های مورد استفاده در آن دارد،در اینجا به بخشی از آن اشاره می نماییم.

  • میشکا شکلاتی یا کاکائویی
  • توت فرنگی
  • پرتقالی
  • وانیلی
  • زعفرانی
  • شیری و غیره

فروش میشکا شکلاتی ارزان

فروش میشکا میوه ای بصورت عمده

گروه بازرگانی شیرینو عرضه کننده انواع مختلف شیرینی در نظر دارد ،انواع میشکا و میکادو را در طعم های متنوع و با کیفیت و قیمت مناسب به صورت عمده به بازار عرضه نماید.این محصول در بسته بندی های مختلف و بصورت فله بوده که این مجموعه دیس های 3 و 6 کیلویی بصورت کارتنی و بدون کارتن را عرضه می نماید.

ارسال محصولات به سراسر کشور

گروه بازرگانی شیرینو تمامی سفارشات ثبت شده در خصوص خرید و فروش میشکا را به تمامی شهرهای کشور بصورت مستقیم ارسال می نماید.یکی از اهداف ما سهولت خرید مشتریان محترم بوده که با این امر محقق می گردد.

ثبت سفارش میشکا میوه ای

پخش کنندگان محترم مواد غذایی و شیرینی جات می توانند برای استعلام قیمت و خرید با مدیر فروش تماس حاصل نموده و یا از طریق سایر راه های ارتباطی در ارتباط باشند.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

خرید شیرینی برای عید

خرید شیرینی از کارخانه برای عید نوروز

با نزدیک شدن به عید نوروز، همه افراد به دنبال خرید خوراکی‌ های خوشمزه هستند. …

SOCIALICON
SOCIALICON