خانه / شیرینی / قیمت انواع شیرینی های خشک شب عید

قیمت انواع شیرینی های خشک شب عید

قیمت انواع شیرینی های خشک پس از برگزاری انتخابات سالیانه رییس اتحادیه، بدون افزایش نرخ ها باقی ماند. قیمت شیرینی خشک در مجموعه شیرینو به علت وجود تخفیفات ویژه بسیار ارزان شد. قیمت انواع شیرینی خشک در این مجموعه با توجه به خرید در تعداد و مقدار بالا  ارزانتر از سایر کارگاه ها و تولیدی های سراسر کشور می باشد. جهت هماهنگی برای خرید با شماره تماس زیر در ارتباط باشید.

09120688315

جدیدترین قیمت شیرینی خانگی عید

شیرینی خانگی یکی از شیرینی های مورد پسند ایرانیان در ایام نوروز است که انواع مختلف آن بدون واسطه از طریق این مجموعه عرضه و توزیع می گردد. قیمت انواع شیرینی خانگی که شامل چندین نوع شیرینی خشک مختلف می باشد و به صورت مینیاتوری تولید میگردند، نسبت به انواع دیگر ارزان و مقرون به صرفه می باشد. آنچه بصورت مستقیم در قیمت خرید نهایی برای مشتریان عزیز تأثیر گذار می باشد تعداد خرید است.

قیمت روز انواع شیرینی خشک

درست است که قیمت در خرید هر کالایی بسیار مهم است ولی نباید کیفیت و تازگی را در خرید شیرینی فدای قیمت نمود. از این رو شیرینی ها براساس کیفیت توسط اتحادیه درجه بندی می گردند و در نهایت قیمت شیرینی ها براساس نحوه و مکان تولید شیرینی ها قیمت گذاری می گردد.

آنچه را به صورت کلی می توان در مورد قیمت ها خاطر نشان کرد این است که قیمت تمامی شیرینی ها تغییر کرده ولی در مقایسه با بعضی از شیرینی ها، قیمت شیرینی دانمارکی از افزایش نرخ کمتری برخوردار بوده است. قیمت شیرینی قرابیه، قیمت شیرینی نارگیلی و قیمت شیرینی گردویی به دلیل گران شدن بی رویه بادام، گردو و نارگیل، در صدر  لیست قیمت ها قرار دارند.

اما جهت اطلاع دقیق از آخرین قیمت ها و تخفیفات محصولات با مدیر فروش این مجموعه در تماس باشید.

قیمت شیرینی عید ۱۴۰۰

قیمت انواع شیرینی را ارزانتر و با کیفیتی بسیار عالی فقط و فقط از شرکت ما تهیه نمایید تا تجربه یک خرید برد برد را با ما داشته باشید.

  • قیمت شیرینی خشک مخلوط عید

برای اطلاع از قیمت شیرینی مخلوط عید نوروز با ما در تماس باشید تا از تخفیفات متنوع ما مطلع گردید.

آیا شما نیز مانند دیگر مشتریان ما تمایل دارید همواره از تخفیفات ویژه ما برخوردار شوید؟ فقط کافیست ما را یک بار امتحان کنید، ما مطمئن هستیم که شما هم مانند دیگر مشتریان ما در باشگاه مشتریان دائمی ما قرار خواهید گرفت.

برای خرید انواع شیرینی مخلوط جهت صادرات بدون شک شرکت ما از بهترین ها در ایران می باشد. این یک ادعا نیست بلکه شما فقط با یک بار خرید از ما صحت صحبت های ما را تایید خواهید کرد. قیمت شیرینی خشک مخلوط را با بی نظیر ترین کیفیت و ارزان ترین قیمت به مشتریان عزیز یا در درب کارخانه یا در مرز تحویل می دهیم.

  • قیمت شیرینی دانمارکی سال۱۴۰۰

اگر می خواهید بهترین، تازه ترین و ارزان ترین قیمت شیرینی خشک مخصوصا شیرینی دانمارکی را داشته باشید، بی درنگ با ما تماس بگیرید. برای خرید شیرینی مخصوصا شیرینی دانمارکی با ارزانترین قیمت ها با ما همراه باشید.

  • قیمت شیرینی زبان ۱۴۰۰

از دیگر محصولات دلنشین و کاربردی این مجموعه شیرینی زبان و پاپیون است که به صورت مینیاتوری عرضه می شود. این محصول که دارای نشان سیب سلامت از سازمان غذا و دارو می باشد می تواند با خیالی آسوده در هر فروشگاه معتبری مخاطبین و مشتریان خود را جذب نماید.

بنابراین برای فروش بیشتر در تمامی ایام سال مخصوصا در عید نوروز، فقط با محصولات ما می توانید رکورد فروش شیرینی های خود را بشکنید و بهترین ها را عرضه نمایید.

خرید عمده شیرینی خشک

مجموعه ما آماده عرضه و فروش عمده انواع شیرینی به عنوان هدیه شب عید به پرسنل و کارمندان برای تمامی شرکت ها، ارگان ها، سازمان ها و کارخانه ها با مناسب ترین قیمت و عالی ترین کیفیت در سرتاسر ایران می باشد. جهت خرید عمده انواع شیرینی خشک با ما در تماس باشید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

دریافت نمایندگی شیرینی

دریافت نمایندگی شیرینی

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع …

SOCIALICON
SOCIALICON