خانه / شیرینی / قیمت خرید بهترین زولبیا و بامیه در تهران

قیمت خرید بهترین زولبیا و بامیه در تهران

خرید زولبیا و بامیه در تهران از طریق مجموعه شیرینو با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت انجام می گیرد. مجموعه ما آمادگی تهیه و ارسال زولبیا و بامیه ماه رمضان را در حجم های بالا برای مشتریان گرامی دارد و تولید این شیرینی های خوشمزه با ثبت سفارش مشتریان گرامی شروع و محصولاتی کاملا تازه، با بهترین کیفیت به دست مشتریان خود در تهران و سایر شهرستان های سرتاسر کشور می رسد. برای خرید عمده زولبیا و بامیه ماه رمضان با مدیران فروش این مجموعه تماس حاصل نمایید.

قنادی ها، فروشگاه ها، مغازه دارن، خشکه پزی های سرتاسر کشور زولبیا و بامیه ماه رمضان را گران نخرید. مجموعه ما بهترین زولبیا و بامیه را برای شما ارسال خواهد کرد.

09120688315

قیمت زولبیا و بامیه ۱۴۰۱ در تهران

قیمت زولبیا و بامیه با توجه به تولیدی و برند آن در بازار متفاوت می باشد. البته باید این نکته را خاطر نشان کرد که قیمت زولبیا بامیه با توجه به قیمت مواد اولیه نظیر شکر و آرد در حال تغییر است و برای استعلام قیمت روز این شیرینی پرطرفدار با ما تماس

ما آماده ارسال بسته های زولبیا بامیه و شیرینی خشک برای کارکنان و کارمندان شرکت ها و ادارات و  سازمان ها در سراسر کشور هستیم. بهترین محصولات، با نازلترین قیمت در مجموعه شیرینو موجود است.

حاصل نمایید یا از طریق شبکه های مجازی ما آخرین قیمت ها را دریافت نمایید. ما بهترین ها را با نازلترین قیمت ها به دست شما مشتری گرامی می رسانیم.

بهترین زولبیا بامیه در تهران

مجموعه شیرینو یکی از مراکز فروش انواع شیرینی می باشد که علاوه بر عرضه انواع شیرینی و کیک، بهترین زولبیا و بامیه را در تهران پخش می نماید. تمام قنادی ها، خشکه پزی ها، مغازه داران و پخش کنندگان در تهران و سایر شهرستان ها می

فروشگاه های سراسر کشور برای تأمین زولبیا بامیه و شیرینی خشک ویژه ایام ماه مبارک رمضان و عید فطر می توانید با مدیران فروش مجموعه شیرینو در تماس باشید.

توانند جهت خرید عمده و استعلام قیمت زولبیا و بامیه ماه رمضان و همچنین انواع بامیه، نظیر بامیه قلمی، بامیه عربی، بامیه هندی و… از طریق مجموعه ما اقدام نمایند.

فروش و پخش عمده زولبیا بامیه

فروش زولبیا و بامیه در تهران از طریق شرکت ما بصورت عمده انجام می شود. ما با پخش عمده زولبیا به اقصی نقاط کشور نیاز این بخش را در جامعه مرتفع می کنیم. همچنین با فروش انواع بامیه انگشتی و بامیه عربی و … برای ماه رمضان و همچنین صادرات بامیه به عراق در ماه رمضان و تمامی سال در این حوزه نیز فعال می باشیم. ما از تمامی افراد فعال در زمینه فروش و صادرات این شیرینی محبوب برای همکاری دعوت به عمل می آوریم. مجموعه ما آمادگی کامل برای تأمین این محصول در حجم های بالا را داراست.

گوشفیل در تهران

از جمله شیرینی های لذیذ و پر مصرف که همراه با زولبیا و بامیه در ماه رمضان خریداری می گردد گوشفیل است. گوشفیل در برخی از استان ها در بقیه ایام سال نیز مصرف می گردد و طرفداران زیادی دارد. جهت خرید و استعلام قیمت گوشفیل به همراه زولبیا و بامیه ماه رمضان در تهران با مدیران فروش مجموعه ما تماس حاصل نمایید.

بهترین بامیه در تهران

یکی از بهترین مراکز عرضه و فروش انواع بامیه شرکت شیرینو می باشد که توانسته مرغوبترین انواع بامیه را با نازلترین قیمت به دست خریداران برساند. ما در تمام طول سال فروش انواع بامیه را با ارسال به سراسر کشور داشته و با قنادی ها و پخشی های بسیاری از سراسر کشور همکاری می نماییم. برای خرید بهترین زولبیا و بامیه در تهران هم اکنون تماس بگیرید.

سفارش انلاین زولبیا

خوشبختانه از مزیت های مجموعه شیرینو فعالیت به صورت غیر حضوری و انلاین می باشد که توانسته مشتریان بسیاری را از تمامی کشور جهت همکاری بیابد و محصولات خود را علاوه بر تهران به تمامی شهرستان ها ارسال نماید. جهت سفارش و خرید آنلاین زولبیا و بامیه با ما تماس حاصل نمایید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

دریافت نمایندگی شیرینی

دریافت نمایندگی شیرینی

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع …

SOCIALICON
SOCIALICON