خانه / نوشمک / قیمت خرید نوشمک عمده

قیمت خرید نوشمک عمده

این روزها بیشتر افراد به دنبال تناسب اندام هستند و به همین منظور سعی می کنند کالری مواد مصرفی شان را پیش از مصرف محاسبه کنند. بستنی یخی و فرآورده های یخی هم از این قاعده مستثنی نیست! روی پاکت بستنی ها، میزان کالری آن، مواد تشکیل دهنده و… در جدولی درج می شود. کم کالری ترین بستنی هایی که این روزها در بازار یافت می شود، فرآورده های یخی (نوشمک و یخمک) و بستنی های یخی میوه ای است. پس اگر دنبال لاغری هستید، سراغ بستنی هایی که در آن ها خبری از پسته و بادام و تکه های خامه نیست بروید. ما انواع نوشمک و یخمک را با بهترین قیمت ها برای فصل تابستان مناسب شما آماده کرده ایم. جهت استعلام قیمت عمده نوشمک و ثبت سفارشات خرید خود با ما تماس حاصل نمایید.

09120688315

با توجه به اینکه نوشک و یخمک بر پایه آبمیوه تهیه می گردد، مصرف آن فاقد هر گونه عوارضی برای کودکان می باشد.

خرید عمده نوشمک

خرید نوشمک با نزدیک شدن به فصول گرم سال هر ساله با افزایش روبرو می گردد. شرکت ما انواع نوشمک و یخمک را به صورت عمده برای خرید مشتریان گرامی از تمامی کشور عرضه می نماید. نوشمک و یخمک یک نوع بستنی و میان وعده بر پایه آب است که با انجماد چاشنی مایعی نظیر انواع آب میوه یا پوره میوه تهیه می شود. در صنعت، یخمکی که به دور تکه ای از چوب تهیه شود، بستنی یخی نامگذاری می شود. بستنی یخی خانگی، آلاسکا نام دارد. می توان گفت بستنی یخی، نوشمک و یخمک و آلاسکا همگی در یک خانواده قرار دارند، با این تفاوت که بستنی یخی و آلاسکا به دور تکه ای از چوب تهیه می گردند ولی نوشمک و یخمک فاقد چوب هستند.

قیمت نوشمک یخی

همان طور که گفته شد کم کالری ترین بستنی هایی که این روزها در بازار وجود دارد و مناسب افراد دیابتی می باشد انواع نوشمک و یخمک ها می باشد که در طعم های مختلف عرضه می گردد. مجموعه شیرینو نوشمک و یخمک را با قیمت اقتصادی و بهترین کیفیت در بازار عرضه می نماید. قیمت این محصولات وابسته به قیمت مواد اولیه به کار رفته در نوشمک و یخمک بوده لذا قیمت عمده این محصولات بصورت روزانه باید استعلام گردد. جهت استعلام قیمت روز نوشمک و یخمک با مدیران فروش این مجموعه تماس حاصل نمایید.

خرید عمده یخمک

یخمک حالت منجمد نوشمک و نوعی دسر منجمد بوده که پس از تولید به صورت شربت مایع با اسانس‌ های مختلف درون محفظه پلاستیکی مخصوص به فروش می رسد. یخمک قبل از استفاده باید به مدت چند ساعت درون فریزر قرار گرفته، تا به صورت منجمد مصرف گردد. آلاسکا نیز یک نوع یخمک می‌ باشد که در قالب‌ های آماده خانگی در یخچال تولید می شود. جهت خرید عمده انواع یخمک و نوشمک از طریق مجموعه شیرینو اقدام نمایید، ما بهترین ها را با نازلترین قیمت به دست مشتریان گرامی می رسانیم.

کالری نوشمک چقدر است؟

یک عدد نوشمک حاوی دو گرم قند و کربوهیدرات است که برای افراد دیابتی و افرادی که رژیم لاغری دارند بسیار مناسب می باشد. به همین دلیل خرید نوشمک و یخمک به جای استفاده از بستنی به افراد دیابتی توصیه می گردد.

ترکیبات نوشمک و یخمک

نوشمک و یخمک از آبمیوه، آب، شکر و پوره تهیه می گردند.

خرید اینترنتی نوشمک و یخمک

جهت خرید عمده انواع نوشمک و یخمک می توانید از طریق مجموعه شیرینو اقدام نمایید. ما با ارسال غیر حضوری، سفارشات شما مشتریان گرامی از تمامی کشور امکان خرید اینترنتی این محصول پرطرفدار را فراهم نموده ایم. برای خرید عمده نوشمک و استعلام قیمت انواع نوشمک و یخمک با مدیران فروش مجموعه شیرینو تماس حاصل نمایید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com
SOCIALICON
SOCIALICON