خانه / شیرینی / قیمت شیرینی تیتابی عمده

قیمت شیرینی تیتابی عمده

شیرینی تیتابی در زمره شیرینی های تر محسوب می شود ولی چون از خامه بسیار کمی در تولید این شیرینی فوق العاده خوشمزه استفاده می‌ شود، دارای طرفداران بسیاری در ارگان ها و سازمان ها و کارخانه های صنعتی می باشد و همچنین مناسب پذیرایی در هر مکانی است. این شیرینی در مقایسه با شیرینی های تر دیگر بسیار سبک تر بوده، بنابراین قیمت خرید شیرینی تیتابی برای کارخانه های صنعتی، دولتی و خصوصی در اعیاد مختلف بسیار مقرون به صرفه است. شیرینی تیتابی از انواع مختلفی تشکیل شده است که می توان از نوع تر آن که دارای خامه کم تری است در تمامی اعیاد و مجالس استفاده کرد.

09120688315

انواع شیرینی تیتابی

شیرینی تیتابی در دو رنگ شکلاتی و ساده یا ترکیب هر دو با تزیین مغز پسته تولید می شود که  به علت کم خامه و کم کالری بودنش جهت پذیرایی در باغ تالارها، سمینارها و اعیاد و جشن های مذهبی مختلف توسط مشتریان گرامی خریداری می شود. همچنین این شیرینی های خوشمزه در نوع روکش شکلاتی نیز به فروش می رسد.

فروش شیرینی تیتابی

به جرأت می توان گفت که یکی از خوشمزه ترین شیرینی های تری که روش خوردن آن نیز بسیار راحت و مانند شیرینی های خشک بدون هیچ مشکلی می باشد شیرینی تیتابی است. بسیاری از سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی و همچنین کارخانه های تولیدات صنعتی در جشن ها و و مناسبت های مختلف، مقادیر بسیار بالای از این شیرینی را برای پذیرایی از کارمندان خود سفارش می دهند.

اگر به دنبال خرید شیرینی های با کیفیت، خوشمزه و ارزان قیمت هستید با ما تماس بگیرید و با سفارش آنلاین در اسرع وقت شیرینی های خود را با بسته بندی های بسیار بهداشتی و استاندارد تحویل بگیرید.

با توجه به این که شیرینی تیتابی همانند شیرینی های خشک ماندگاری بالایی ندارد، مجموعه شیرینو عرضه و فروش این شیرینی را روزانه انجام می دهد. اما به محض این که از هر شرکتی سفارش شیرینی تیتابی را دریافت کنیم شروع به تولید این شیرینی بسیار خوشمزه می‌ کنیم تا شیرینی ها را به صورت کاملاً تازه به دست مشتریانمان برسانیم.

قیمت شیرینی تیتابی تازه پز

قیمت شیرینی تیتابی در مجموعه شیرینو فوق‌ العاده مناسب است و به همین جهت ما بالاترین سطح فروش شیرینی تیتابی را در کشور داریم. ما به شما اطمینان می دهیم که ارزانترین و با کیفیت ترین شیرینی تیتابی را به شما ارائه خواهیم داد.

مژده به مسئولان خرید ادارات و کارخانه ها در سراسر کشور:

سفارشات خود را در مجموعه شیرینو ثبت نمایید و در محل مورد نظرتان سفارشات را تحویل بگیرید. 

با اولین خرید شیرینی تیتابی از شرکت شیرینو بی تردید ترغیب خواهید شد دوباره این شیرینی های خوشمزه را سفارش دهید. چون ما به قیمت و کیفیت شیرینی های خود اطمینان داریم با توجه به تجربه ای که داریم مشتریان ما بزرگ‌ ترین تبلیغ کننده ما در کشور هستند.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

دریافت نمایندگی شیرینی

دریافت نمایندگی شیرینی

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع …

SOCIALICON
SOCIALICON