خانه / نوشمک / قیمت نوشمک عمده اصفهان

قیمت نوشمک عمده اصفهان

خرید عمده نوشمک به طبع می تواند به صرفه تر باشد چرا که از قیمت فروش کارخانه بهره مند خواهید شد با این وجود امروزه قیمت قطعی برای انواع نوشمک نمی توان ارائه نمود و با توجه به برند سازنده و وزن تیوپ و از همه مهم تر قیمت مواد اولیه تشکیل دهنده متفاوت خواهد بود.

09120688315

مجموعه شیرینو آماده همکاری با تمامی پخش ها و بنکداران جهت ارائه انواع نوشمک به سراسر کشور می باشد.

خرید عمده نوشمک

خرید نوشمک ارزان قیمت را می توانید از طریق این سایت اینترنتی صورت دهید چرا که مجموعه شیرینو با ارائه بهترین انواع نوشمک با قیمتی رقابتی در صدد کسب رضایت خاطر شما مشتریان عزیز می باشد. لذا متقاضیان خرید عمده نوشمک ارزان قیمت به سادگی امکان ثبت سفارش آن را در این مجموعه خرید خواهند داشت. همان طور که اطلاع دارید نوشمک یکی از انواع نوشیدنی های بسیار محبوب و پر فروش در فصل های بهار و تابستان بوده و مشتریان برای خریداری این محصول اشتیاق فراوان نشان می دهند.

سفارش نوشمک رنگی

با در نظر داشتن مسائلی از قبیل بالا بودن آمار فروش این محصول به ویژه در ماه های گرم سال اگر در خواست خرید نوشمک را به صورت عمده دارید می توانید با ما تماس بگیرید و حجم مد نظرتان را اعلام نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن محصول درخواستی به دستتان برسد.

شرکت پخش نوشمک در اصفهان

به علت اینکه اکثر مصرف کنندگان محصولات فراورده یخی خوراکی کودکان می باشند، کارخانه های تولید این محصولات، تمام تلاش خود را در جهت تولید محصول با کیفیت و سالم به کار می گیرند تا با استفاده از بهترین برندهای رنگ و طعم دهنده و کنترل کیفیت مداوم آب مصرفی از نظر میزان املاح و بار میکروبی محصولی سالم و با کیفیت تولید و به بازار عرضه نمایند. متاسفانه در تولید فراورده یخی خوراکی (نوشمک و یخمک) بعضی از واحدهای تولیدی غیرمجاز برای سودجویی بیشتر بدون در نظر گرفتن سلامت مصرف کننده مبادرت به استفاده از مواد اولیه نامرغوب و کاهش درصد شکر در محصول می نمایند و توجهی به سلامت مشتریان خود ندارند. شرکت شیرینو با در نظر گرفتن سلامت مصرف کنندگان این محصولات، در تلاش است بهترین و باکیفیت ترین نوع نوشمک را به دست مشتریان گرامی برساند. مجموعه ما انواع مدل های نوشمک را بصورت عمده در کشور پخش می نماید.

قیمت عمده نوشمک

کم کالری ترین بستنی هایی که این روزها در بازار وجود دارد و مناسب افراد دیابتی می باشد انواع نوشمک و یخمک ها می باشد که در طعم های مختلف عرضه می گردد. مجموعه شیرینو نوشمک و یخمک را با قیمت اقتصادی و بهترین کیفیت در بازار عرضه می نماید. قیمت این محصولات وابسته به قیمت مواد اولیه به کار رفته در نوشمک و یخمک بوده لذا قیمت عمده این محصولات بصورت روزانه باید استعلام گردد. جهت استعلام قیمت روز نوشمک و یخمک با مدیران فروش این مجموعه تماس حاصل نمایید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com
SOCIALICON
SOCIALICON