خانه / شیرینی بامیه / مرکز خرید اینترنتی زولبیا و بامیه

مرکز خرید اینترنتی زولبیا و بامیه

ماه رمضان شیرینی های مخصوص به خود را دارد. یکی از شیرینی های محبوب ماه رمضان بی شک زولبیا و بامیه است که همواره همراه خاطرات این ماه هستند. بامیه هایی ترد در شهد زعفران و عسل و زولبیای زعفرانی که کامتان را شیرین می کند. زولبیا و بامیه و گوش‌ فیل جزو شیرینی‌ های پرطرفد‌ار رمضانی است که می توان با خرید اینترنتی تهیه کرد. البته با اینحال از شیرینی های محلی نیز نمی توان صرف نظر کرد که از آن جمله می توان به حلوا و نان زنجبیلی های تبریز اشاره کرد. زولبیا و بامیه اکثریت ما را به یاد ماه رمضان می‌ اندازد و این در حالی است که این دو شیرینی در تمام سال هم هواداران خودش را دارد. اما با فرا‌ رسیدن ماه رمضان در راس قرار می‌ گیرند.

سوال این است که در حال حاضر چگونه می توانیم زولبیا و بامیه‌ تازه را به صورت اینترنتی خرید کنیم، در حالی‌ که از کیفیت مواد اولیه و مواد مورد استفاده برای تولید این محصول، شرایط نگهداری و ارسال و همچنین قیمت خیال راحتی داشته باشیم؟

09120688315

قیمت به روز زولبیا بامیه

قیمت زولبیا و بامیه با توجه به مدل های مختلف موجود در بازار نظیر زولبیا رژیمی، بامیه عربی، بامیه انجیری، بامیه انگشتی و… و همچنین حجم خرید مشتریان گرامی متفاوت می باشد.

ما مرغوب ترین زولبیا و بامیه را با نازلترین قیمت به دست شما می رسانیم.
عامل تأثیر گذار دیگر در قیمت این شیرینی های خوشمزه قیمت مواد اولیه می باشد. با تغییرات پیاپی شکر و نشاسته و … قیمت نهایی این محصولات نیز متغیر است. لذا جهت استعلام قیمت به روز این شیرینی ها می توانید با مدیران فروش این مجموعه تماس حاصل نمایید و نسبت به خرید اینترنتی اقدام نمایید.

خرید اینترنتی و آنلاین زولبیا و بامیه

با وجود ویروس کرونا و ممانعت خریدهای حضوری در طی ماه های اخیر و به منظور کمک به حفظ هر چه بیشتر سلامتی مردم عزیز و همچنین تسهیل دسترسی عمومی به تأمین اقلام پرمصرف ماه مبارک رمضان نظیر شیرینی زولبیا و بامیه برنامه ریزی های لازم برای طرح ویژه فروش اینترنتی صورت گرفته تا قبل از آغاز ماه مبارک رمضان بتوان مقدمات لازم برای فروش اینترنتی

ما آمادگی همکاری با قنادی ها و پخش کنندگان از سرتاسر کشور را داریم.
این محصولات با رعایت پروتکل‌ های بهداشتی وزارت بهداشت را فراهم کرد. یکی از بهترین و مطمئن‌ ترین سایت‌ ها برای خرید اینترنتی و آنلاین زولبیا و بامیه، سفارش از سایت مجموعه شیرینو می باشد. مجموعه شیرینو همواره در ارائه و فروش محصولات تازه، باکیفیت و سالم پیش‌ قدم بوده است و زولبیا بامیه را بعد از پذیرش سفارشات تولید می نماید، به همین

دلیل محصولاتی با نزدیک‌ ترین تاریخ تولید به دست شما می‌ رساند و این یکی از عواملی است که تضمین‌ کننده‌ تازگی محصولات ما است. امکان ارسال به سراسر کشور برای محصولات مجموعه شیرینو وجود دارد و تمام تلاش ما در رساندن سفارشات به سالم ترین و مناسب ترین شکل ممکن به دست مشتریان گرامی می‌ باشد. مشتریان ارجمند شیرینو می توانند در ماه رمضان و ماه‌ های دیگر سال از خرید عمده این دو شیرینی خوش‌ طعم رضایت داشته باشند.

زولبیا بامیه خوب اصفهان

یکی از شهرهایی که در زمینه تولید زولبیا بامیه خوب شناخته شده است اصفهان می باشد. مجموعه شیرینو بهترین و با کیفیت ترین زولبیا بامیه اصفهان را به دست مشتریان خود از گوشه گوشه ایران عزیز می رساند. فقط کافیست با ما تماس بگیرید تا بهترین ها با نازلترین قیمت برایتان ارسال گردد.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

مرکز خرید بامیه

مرکز خرید مرغوب ترین بامیه عربی در مشهد

یکی از معتبرترین مرکزهای خرید بامیه عربی مجموعه شیرینو می باشد که امکان فروش و …

SOCIALICON
SOCIALICON