خانه / شیرینی بامیه / مرکز خرید شیرینی بامیه کشیده

مرکز خرید شیرینی بامیه کشیده

بامیه شیرینی سرخ شده و شیره‌ دار پرطرفداری است که یک دسر ماه رمضان محبوب هم محسوب می‌شود. اما بامیه در مدل های مختلف تولید می گردد که برخی فقط مخصوص ایام رمضان به فروش می رسد. نکته مهم در پخت انواع بامیه، رعایت اصولی است که سبب ترد و خوشمزه شدن بامیه و تبدیل آن به یک شیرینی با ظاهری وسوسه‌ انگیز می گردد. شیرینی بامیه کشیده که به بامیه عربی بزرگ و بلند معروف است، به دلیل ارزش غذایی بالایی که دارد برای سحر و افطار گزینه مناسبی است. بامیه عربی به بامیه لبنانی نیز معروف بوده و اصل آن برای کشور لبنان است. این بامیه به دلیل بزرگ بودن طرفداران بسیاری دارد.

09120688315

خرید شیرینی بامیه

از خوشمزه‌ ترین خوراکی‌ ها و دسرهای مخصوص ماه رمضان می توان به زولبیا و بامیه اشاره کرد. بامیه انواع مختلفی دارد مثل بامیه لبنانی یا عربی، بامیه هندی و بامیه ترکی، هر کدام از این بامیه‌ ها از نظر ظاهری با هم فرق دارند و طرز تهیه آنها نیز با هم متفاوت است. بامیه لبنانی که به آن بامیه عربی هم می‌ گویند از نظر ظاهری با بامیه ما تفاوت دارد و روی آن شیار دار

جهت خرید انواع بامیه به صورت عمده برای پخش در طی سال و همچنین ماه رمضان می توانید از طریق مجموعه شیرینو اقدام نمایید.

نیست و به صورت باریک و بلند تهیه می‌ شود. طرز تهیه بامیه بزرگ لبنانی بسیار متفاوت است و داخل آن از مخمر استفاده می‌شود. این نوع بامیه داخل روغن بسیار پف می‌کند بنابراین برای تهیه آن باید از ماسوره کوچک استفاده شود. این بامیه پوسته تردی داره و قسمت داخلی آن نرم‌ تر است و طعم بسیار خوبی دارد. مجموعه شیرینو امکان خرید انواع بامیه کشیده و زولبیا را به صورت عمده از سراسر کشور فراهم نموده است.

قیمت شیرینی بامیه کشیده

بامیه عربی (بامیه کشیده) یکی از خوشمزه و دلرباترین شیرینی های خیابانی به حساب می آید. قیمت شیرینی بامیه با توجه به حجم خرید مشتریان گرامی متفاوت می باشد. همچنین با توجه به تغییر دائمی قیمت شکر و آرد قیمت نهایی بامیه در حال نوسان است. لذا برای دریافت قیمت روز این محصول با مدیران فروش ما در تماس باشید.

قیمت فروش شیرینی گوش فیل

گوشفیل یکی از شیرینی هایی است که درون شربت قرار می گیرد. این شیرینی به عنوان شیرینی مناسبتی و در ماه رمضان برای سفره های افطار تهیه می شود. همچنین این شیرینی به عنوان یک شیرینی سنتی در اصفهان است که به همراه دوغ در

مجموعه شیرینو امکان فروش و ارسال بامیه و گوش فیل را به صورت عمده با نازلترین قیمت ها به سراسر کشور دارد.

طول سال سرو می شود. شیرینی  گوش فیل بافت ترد و پوکی دارد و هنگامی که در شربت قرار می گیرد، مزه خوبی بدست می آورد. شیرینی فروشی ها این شیرینی را به همراه زولبیا و بامیه در ماه رمضان عرضه می نمایند. قیمت این شیرینی نیز با تغییرات مداوم قیمت مواد اولیه در حال تغییر است. می توانید آخرین قیمت را از طریق بخش فروش مجموعه مطلع گردید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

مرکز خرید بامیه

مرکز خرید مرغوب ترین بامیه عربی در مشهد

یکی از معتبرترین مرکزهای خرید بامیه عربی مجموعه شیرینو می باشد که امکان فروش و …

SOCIALICON
SOCIALICON