خانه / شیرینی کلمپه / مرکز فروش کلمپه عمده در اصفهان

مرکز فروش کلمپه عمده در اصفهان

مرکز فروش شیرینو، کلمپه را در اصفهان بصورت تازه پز به دست مشتریان گرامی در سراسر کشور می رساند. کلمپه اصفهان در حال حاضر يكی از بهترين و باكيفيت ترين كلمپه ها و كلوچه های خرمايی موجود در بازار می باشد كه هم از لحاظ قيمت و هم از نظر كيفيت از سطح بالايی برخوردار می باشد. قيمت كلمپه اصفهان به دليل حجم فروش بالا نسبت به محصولات مشابه پايين تر بوده و با استقبال فروش بالایی روبروست. جهت خرید و فروش عمده کلمپه اصفهان با شماره تماس مجموعه شیرینو تماس حاصل فرمایید.

09120688315

فروش عمده کلمپه اصفهان

كلمپه اصفهان، يكی از محبوب ترین خوراكی های ايران می باشد كه مورد استقبال و پسند، هم در داخل و هم در خارج از کشور قرار گرفته است كه به دليل استفاده از مواد پرخاصيت و مقوی طرفداران زيادی پيدا كرده است. یکی از مهم ترین نکات در فروش كلمپه اصفهان استفاده از آرد و كره محلی و در نهايت بسته بندی مناسب محصولات می باشد.

مجموعه شیرینو با ارسال کلمپه بصورت عمده به تمامی استان های کشور سهم به سزایی در میزان فروش بالای این محصول دارد. مشتریان ارجمند ما حتی بدون حضور فیزیکی و تنها از طریق سفارش اینترنتی می توانند در کوتاهترین زمان ممکن محصولات مد نظر خود را در سراسر کشور تحویل گیرند.

قیمت روز کلمپه

محصولات مجموعه شیرینو به دليل مرغوبيت و كيفيت بالا كه به خاطر استفاده از مواد اوليه طبيعی و محلی می باشد، با حجم بالای فروش روبرو هستند و به همين دليل سفارش های ما بيشتر به صورت عمده می باشد. قیمت فروش کلمپه بصورت عمده همواره ارزان تر از خرده فروشی می باشد. اما با توجه به تغییرات دائمی قیمت مواد اولیه، قیمت روز این محصول نیز دستخوش تغییرات است. بنابراین جهت استعلام قیمت روزانه این محصول با مدیران فروش این مجموعه تماس گیرید.

صادرات کلمپه

کلمپه صادراتی از مواد درجه یک و تازه و در طعم های متفاوت و بی نظیر آماده می شود. این شیرینی بسیار خوشمزه جزو پر طرفدارترین شیرینی ها می باشد. کلمپه ظاهری شبیه کلوچه دارد و داخل آن از گردو، زنجبیل، خرما و مواد مختلف استفاده می شود که طعم و مزه های مختلف را در این شیرینی ایجاد می کند. مواد اصلی کلمپه، آرد و ادویه و روغن می باشد و

مواد اولیه ای که در تهیه و آماده کردن این شیرینی مخصوص به کار می رود، میزان مرغوبیت و خوشمزگی آن را مشخص می کند و تعیین کننده قیمت نهایی این محصول خواهد بود. کلمپه از جمله شیرینی هایی است که مورد پسند هر ذائقه ای قرار می گیرد و خریداران زیادی را به خود جلب کرده است. بسته بندی نقش بسزایی در بازاریابی، فروش عمده و مهمتر از همه در نحوه صادرات کالا دارد. در بسته بندی های صادراتی باید ابتدا راجع به کشوری که به آن صادرات انجام خواهد شد،

مرکز فروش کلمپه در اصفهان

مطالعه کرد تا با رعایت نوع فرهنگ، قدرت خرید و نوع مزاج مردم آن کشور، مطابق با آن ویژگی ها بسته بندی ها طراحی شود. نوع بسته بندی ها باید جذابیت و زیبایی خاصی داشته باشد تا باعث جلب توجه و جذب مشتری شود. مورد دیگری که باید در بسته بندی توجه کرد، ایمنی و بهداشت محصول می باشد که با رعایت صحیح بسته بندی، این امر میسر می شود. شرکت بازرگانی شیرینو آمادگی کامل در تأمین و تولید حجم های بالای این شیرینی را جهت صادرات به سایر کشور ها داراست.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

پخش عمده کلمپه

پخش عمده کلمپه به قیمت کارخانه

پخش عمده کلمپه در معتبرترین فروشگاه های فروش این محصول با قیمت بسیار پایین انجام …

SOCIALICON
SOCIALICON