خانه / شیرینی / مرکز پخش عمده شیرینی خشک برای عید نوروز

مرکز پخش عمده شیرینی خشک برای عید نوروز

مراکز پخش عمده شیرینی خشک جهت مراسم ها و اعیاد مهم در ایران و همچنین جهت صادرات به سایر کشورها اقدام به عرضه و فروش انواع نمونه های شیرینی خشک مانند شیرینی کشمشی، نارگیلی و گردویی می نمایند.

نمونه های مختلفی از محصولات شیرینی در شهرهای مختلف کشورمان تولید می شود که می توان از شیرینی های کشمشی، نارگیلی، گردویی، پسته ای، دانمارکی، زبان، کیک یزدی، چرخی قزوینی و بسیاری از نمونه های دیگر به عنوان مهمترین و پرفروش ترین های این گروه غذایی نام برد که از جمله شیرینی های خشک برای عید نوروز می باشند.

09120688315

شیرینی های صادراتی ایران

شیرینی های بسیار زیادی در ایران تولید و بسته بندی می شوند که دارای سیب سلامت و نشان استاندارد نیستند، بنابراین قابلیت صادرات را ندارند.

برای سفارش انواع شیرینی خشک صادراتی با ما تماس بگیرید تا بهترین شیرینی ها را که مناسب صادرات است برای شما تولید و ارسال نماییم.

همچنین تمامی محصولات ما دارای ماندگاری بسیار بالا هستند که این مدت حداقل ۶ ماه می باشد، پس شرکت ما بهترین گزینه برای خرید می باشد.

پخش عمده شیرینی خشک برای عید نوروز در کشور

شیرینی از خوراکی های لاینفک هر سفره ایرانی می باشد بنابراین فعالیت و پخش عمده در این زمینه به طور قطع دارای سود بسیار زیادی است. پس برای خرید عمده شیرینی خشک برای عید نوروز با ما همراه شوید تا به همراه یکدیگر چرخ صنعت شیرینی را بچرخانم و همچنین از سود های کلانی در صادرات آن نیز بهره مند گردیم.

برای خرید و پخش شیرینی خشک در کشور مجموعه ما یکی از بهترین گزینه ها می باشد چرا که مجموعه ما امکان ارسال بار با کیفیت عالی و قیمت رقابتی نسبت به سایر مجموعه ها را به سراسر کشور دارا می باشد.

با خرید شیرینی خشک عمده از ما می توانید بهترین سود را در پخش به  خرده فروشی ها ،قنادی ها و نان فانتزی ها داشته باشید.

شیرینی نخودچی

شیرینی آلمانی

شیرینی پاپیونی

شیرینی دانمارکی

شیرینی زبان . . . . .

از نمونه های شیرینی های تولید شده در مجموعه ما هستند که با مواد اولیه بسیار عالی و در محیطی کاملا بهداشتی تولید می شوند و سود آوری بسیار بالایی برای شما مشتری گرامی خواهد داشت.

خرید اینترنتی شیرینی خشک مخصوص عید نوروز

چنانچه شما مشتریان عزیز قصد خرید و ثبت سفارش شیرینی خشک برای عید نوروز در ایام پیک خرید شیرینی را دارید باید زودتر دست به کار شوید تا قبل از اتمام ظرفیت بتوانیم سفارشات شما را نیز ثبت نماییم. بنابراین جهت هماهنگی برای ثبت سفارشات می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در این متن با ما در تماس باشید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

دریافت نمایندگی شیرینی

دریافت نمایندگی شیرینی

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع …

SOCIALICON
SOCIALICON