خانه / شیرینی / پخش عمده شیرینی خانگی

پخش عمده شیرینی خانگی

شیرینی محصولی لذیذ و خوشمزه است که در ایام مختلفی از

سال مصرف می شود.پخش عمده شیرینی خانگی برای کلیه

اعیاد و مناسب ها در تنوع گسترده ای صورت می گیرد.

شیرینی

شیرینی محصولی است که ماده اولیه آن را آرد و شکر تشکیل می دهد،این خوراکی در انواع مختلفی تولید می شود که بنا به نوع آن طعم دهنده های مختلفی برای آن استفاده می شود.شیرینی در ایام مختلفی از سال علی الخصوص اعیاد و مناسبت ها مصرف می گردد.که این مطلب در روزهای پایانی سال و ایام نوروز به حداکثر می رسد.

فروش عمده شیرینی خانگی

پخش عمده شیرینی خانگی برای تامین نیاز بازار در ایام مختلف امری ضروریست که این امر به خوبی توسط این مجموعه صورت می گیرد.ما در تلاشیم انواع مختلفی از شیرینی را به بازار عرضه کنیم،یکی از انواع این محصول شیرینی خانگی است که در بسته بندی های ساده و کادوئی و در انواعی نظیر آجیلی،آلمانی،فرانسوی،سوئیسی و … عرضه می گردد.

مرکز فروش شیرینی

مرکز فروش شیرینی علاوه بر پخش عمده شیرینی خانگی انواع مختلف و متنوع دیگری از این محصول را نیز عرضه می نماید.از انواع آن می توان به شیرینی خوانساری،نخودچی،کلمپه،نارگیلی،گردویی،برنجی و … اشاره کرد.پخش عمده شیرینی خانگی با کیفیت مناسب و قیمتی ویژه برای کلیه پخش کنندگان و مصرف کنندگان این محصول از جانب این مرکز ارائه می گردد.

شیرینی قیطونی

یکی دیگر از شیرینی های خانگی که در این مجموعه ارائه می گردد،شیرینی قیطونی یا غلطونک می باشد.این محصول  بیشتر برای پذیرایی در مراسم و عید نوروز استفاده شده و برای تهیه آن از مواد اولیه ای نظیر آرد سفید،آرد نخودچی،آرد برنج،شکر یا پودر قند،روغن و هل و دارچین و بادام برای تزئین استفاده می گردد.

پخش عمده شیرینی خانگی

پخش عمده شیرینی خانگی و ارسال مستقیم به سراسر ایران

هر چند شیرینی بیشتر موارد در اعیاد خرید و تناول می گردد،اما سایر ایام سال نیز دارای فروش خوبی بوده و همواره طرفدارانی را به خود اختصاص می دهد.از این رو این مجموعه در کلیه ایام به فروش این محصول پرداخته و تمامی سفارشات را به صورت مستقیم به سراسر کشور ارسال می نماید.از کلیه عزیزان تقاضا می شود برای ثبت سفارش با مدیر فروش در ارتباط باشند.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

دریافت نمایندگی شیرینی

دریافت نمایندگی شیرینی

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع …

SOCIALICON
SOCIALICON