خانه / نان بستنی / خرید نان بستنی عمده در تهران

خرید نان بستنی عمده در تهران

 یکی از پرطرفدارترین و در عین حال پرکاربردترین شیرینی ها، نان بستنی است. بستنی خنک و شیرین همراه با نان بستنی؛ یک خوراکی عالی در تابستان محسوب می گردد. نان بستنی ها، طعم انواع بستنی را تغییر می دهند، بنابراین به اندازه خود بستنی ضروری هستند. داشتن انواع مختلف نان بستنی در مغازه می تواند سبب جذب مشتریان بیشتر و ارائه محبوب ترین مدلهای بستنی شود. خرید عمده نان بستنی در انواع مختلفی نظیر دوکی، قیفی، مشعلی، پیاله ای، ایتالیایی، استوانه ای، هندی، حصیری گرد، حصیری برشی در تهران از طریق مجموعه شیرینو امکان پذیر می باشد. نان بستنی کاسه ای در طعم های وانیلی، کاکائویی، زعفرانی، کنجدی و فانتزی در رنگ های مختلف به فروش می رسد.

09120688315

فروش انواع نان بستنی

اولین بار بستنی قیفی در فرانسه و انگلستان تهیه گردید. هدف از تهیه بستنی قیفی این بود که بتوان بستنی را بدون قاشق و ظرف خورد. اما به مرور زمان بستنی قیفی در تمام جهان محبوبیت فراوانی پیدا کرد و به خاطر بافت لطیف این نان بستنی و بافت سرد بستنی، ترکیب خوشمزه ای ایجاد شد و این نان بستنی لذت خوردن بستنی را چندین برابر کرد. نان های بستنی

معمولا از مخلوط آب، نمک، آرد و کمی روغن تهیه می شود. همچنین ارزش غذایی نان بستنی هم راستای نان است. در تهیه این نان خوشمزه، خمیر آن را در قالب های داغ با عمق کم می ریزند و به شکل هایی مثل گرد، مستطیل، لوزی و غیره در می آورند و در اثر حرارت خمیر خودش را گرفته و نان های بستنی تهیه می گردد. همه قیف ها طرز تهیه یکسانی دارند ولی شکل

فروش انواع نان بستنی بصورت عمده جهت فروش داخلی و صادرات به کشورهای همسایه از طریق مجموعه شیرینو با نازلترین قیمت ها انجام می شود.

های آن ها با یکدیگر متفاوت است. همچنین هر کدام از قیف ها کاربردهای مخصوص خودش را دارد. برای براق شدن و درخشندگی نان بستنی در هنگام پخت بستنی، به آن ماده ای به نام اکسید تیتانیوم اضافه می کنند که به افزایش کیفیت محصول کمک می نماید.

انواع نان بستنی  

با توجه به گستردگی اشکال نان بستنی های تولید شده در کشور، امکان خرید انواع این محصول برای مشتریان گرامی در تهران و کل کشور فراهم می باشد. این نان بستنی ها می توانند با طعم میوه ای باشند و در تولید آنها از اسانس میوه جات استفاده شود. همچنین این محصول در رنگهای مختلف قابل عرضه به بازار فروش می باشد. در ادامه به برخی از مدل های این محصول اشاره خواهیم کرد.  

نان بستنی رنگی

همان طور که از نام این مدل نان بستنی مشخص است در رنگ های مختلف تولید می گردد. انواع نان بستنی از جمله نان بستنی قیفی، کیکی، مشعلی، وافل و … همگی می توانند به صورت رنگی نیز تولید گردند. برای خرید نان بستنی رنگی به صورت عمده با ما تماس حاصل نمایید.

نان بستنی کیکی

نوعی از نان بستنی های قیفی می باشد که به خاطر شکل ظاهری اش به نان بستنی کیکی معروف شده است. نان بستنی کیکی، که به آن نان بستنی ویفر نیز گفته می شود، سبک و کاملاً شیرین است. این نان بستنی ها با آردهای شیرینی، کیک و تاپیوکا ساخته می شوند. جهت خرید این نوع از نان بستنی می توانید با ما تماس بگیرید.

نان بستنی مشعلی

نان بستنی مشعلی در واقع نوعی نان بستنی قیفی می باشد. نان بستنی های قیفی در ابعاد و سایزهای مختلف تولید می گردد. نان بستنی مشعلی به دو صورت قیفی مشعلی و مشعلی دوکی ارائه می شود. ترد بودن نان مشعلی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

نان بستنی وافل

این نان بستنی ها با شکل مخروطی و نمای خارجی وافلی ایجاد شده اند و به گونه ای طراحی شده اند که هر مایعاتی را در خود نگه می دارند و برای کودکان و بزرگسالان بسیار مناسب است. سفارشات خود را برای خرید نان بستنی وافل ثبت نمایید.

نان بستنی کاسه وافل (نان بستنی کاسه ای)

بستنی هایی که در آنها از کاسه وافل برای سرو استفاده گردیده، انتخاب را برای مشتریان خود راحت تر کرده است چرا که دیگر لازم به تصمیم گیری در مورد استفاده از ظرف یا نان بستنی نیست! این نوع نان بستنی مرطوب نمی شود و حتی می توان بعد از اتمام بستنی آن را خورد.

نان بستنی شکلاتی

برای داشتن نوعی از نان بستنی که غنی از شکلات نیز باشد، نان بستنی های آغشته به شکلات تولید گردید. دوستداران شکلات در هر سنی قادر به مقاومت در برابر این ویژگی اضافه شده نیستند. این نان بستنی ها غوطه ور در یک شکلات شیرین خامه ای هستند که دارای یک لبه غنی و روکش شده با شکلات و بسیار پرطرفدار می باشد. برای خرید این نان بستنی دوست داشتنی و جذاب با ما تماس بگیرید.

 نان بستنی دوقلو

این نان بستنی های دوقلو سبب جذب مشتریان بیشتری می گردد زیرا علاوه بر دارا بودن شکل زیبا، امکان داشتن دو اسکوپ بستنی در یک نان بستنی را فراهم می کند.

 نان بستنی ژاکت دار

پوشش کاغذی پیچیده شده در اطراف این نان بستنی به جلوگیری از خراب شدن و محافظت در برابر آلودگی خارجی کمک می کند. یک نان بستنی ژاکت دار، بستنی شما را به روشی کاملا بهداشتی ارائه می دهد، که در نهایت دست ها را تمیز نگه می دارد و نان بستنی را نیز آلوده نمی کند.

 نان بستنی حصیری

نان بستنی حصیری به دلیل شکل حصیر مانند آن به این نام شناخته می شود این نان بستنی در شکل ها و ابعاد مختلف تولید می شود. یکی از رایج ترین انواع آن همان نان بستنی سنتی است که به شکل گرد و مستطیل دیده می شود.

نان بستنی چیمنی

این نان بستنی در کشور مجارستان و سایر کشور های اروپایی تولید می شود و نام چیمنی به معنای دودکش است. این نان بستنی در ایران تولید نمی شود اما مدل مشابه ایی از این نان بستنی در ایران وجود دارد.

خرید نان بستنی عمده در تهران

با محبوبیت یافتن بستنی های قیفی و ایجاد انواع نان بستنی ها، مصرف این محصول نیز بسیار افزایش یافته است. بزرگترین مزیت این نان بستنی ها که سبب افزایش مصرف و خرید آن ها گردیده، قابل حمل بودن بستنی های دارای نان بستنی و  همچنین جلوگیری از دور ریختن کاسه و قاشق این بستنی ها می باشد. از فواید دیگر این نان بستنی ها اینکه سبب ایجاد

مجموعه شیرینو با عرضه انواع نان بستنی، قادر به ارسال این محصول به صورت عمده به سراسر کشور می باشد.

عطر و طعم خاصی در بستنی می گردد. نان بستنی علاوه بر مصارف خوراکی که در سرو انواع بستنی دارد برای سرو انواع دسر نیز بسیار مناسب می باشد. همچنین از نان بستنی ها برای تهیه انواع حلوا رولی و تزئینات شب یلدا نیز استفاده می شود. جهت خرید عمده این محصول کافی است با مدیران فروش این مجموعه تماس حاصل نمایید.

انواع نان بستنی قیفی

شاید کمتر پیش آمده باشد در هنگام خوردن نان بستنی قیفی به ظاهرش توجه کرده باشید و به تفاوت ظاهری نان بستنی ها پی برده باشید، اما نان بستنی های قیفی در مدل های متفاوتی تولید می شوند. بعضی از آن ها به شکل قیف ساده بوده که خود به چند دسته نان بستنی قیفی کوچک تا بزرگ تقسیم می شوند. یکی دیگر از انواع نان بستنی قیفی، نان بستنی مشعلی است. در واقع تفاوت این نوع نان بستنی با نان بستنی ساده قیفی در آن است که سر نان بستنی مشعلی پهن تر است و فرم مشعل دارد.

خرید و قیمت نان بستنی قیفی

نان بستنی قیفی بزرگ بیشتر برای بستنی های اسکوپی یا بستنی قیفی دستگاهی کاربرد دارد و می توان آن را به شکل ساده یا با چهارخانه های ریز تهیه کرد که به نام نان بستنی دوکی نیز شناخته می شود. نان بستنی قیفی دوکی با دستگاه نان بستنی دوکی تهیه و به فروش می رسد. امروزه بستنی قیفی دوکی یکی از پرطرفدارترین بستنی هاست. اگر به دنبال خرید نان بستنی رنگی هستید می توانید آن را در میان انواع نان بستنی قیفی انتخاب کنید. طعم های مختلف نان بستنی قیفی مانند نان بستنی شکلاتی رنگ های متنوعی را نیز برای طرفداران خود به ارمغان آورده است. جهت خرید این نوع از نان بستنی در تهران و سایر استان ها با ما تماس حاصل نمایید.

خرید و قیمت نان بستنی قیفی کوچک

اگر به دنبال خرید نان بستنی کوچک هستید می توانید این محصول را به صورت بسته بندی از طریق مجموعه شیرینو خریداری کنید. نان بستنی قیفی کوچک به اسم مینی ویفر مخروطی نیز شناخته می شود و برای تزیین بستنی و انواع دسر مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید و قیمت نان بستنی گرد

نان بستنی گرد یکی دیگر از انواع نان بستنی است که با ابعاد و اشکال مختلف در بازار وجود دارد. برخی از آن ها به شکل نان بستنی گرد شیار دار به نام نان بستنی کاسه ای به عنوان کاسه بستنی های اسکوپی مورد استفاده قرار می گیرند و برخی دیگر به شکل نان بستنی گرد ساده و نازک دو طرف بستنی های سنتی طعم آن ها را دو چندان می کنند. نان بستنی های

مجموعه شیرینو آماده فروش انواع نان بستنی در حجم های بالا جهت پخش در تهران و تمامی شهرستان ها و صادرات به کشورهای همسایه می باشد.

گرد در سایزهای مختلف علاوه بر بستنی کاربردهای متنوع دیگری نیز دارند که از جمله آن ها می توان به تزیین حلوا با نان بستنی گرد اشاره کرد. با استفاده از سایز کوچک آن ها می توانید حلوا را بین نان گذاشته و به صورت لقمه ای سرو کنید. یکی از انواع نان بستنی برای حلوا و در واقع مناسب ترین آن ها همین نان بستنی های گرد کوچک هستند.

خرید و قیمت نان بستنی حصیری

نان بستنی حصیری به دلیل شکل حصیر مانند آن به این نام شناخته می شود. نان بستنی حصیری در شکل ها و ابعاد مختلف دیده می شود. یکی از رایج ترین انواع آن همان نان بستنی سنتی است که به شکل گرد و مستطیل دیده می شود. برای تهیه نان بستنی حصیری خمیر آن ها را روی قالب های داغ حصیری شکل می ریزند تا شکل آن ها را بگیرد. جهت خرید نان بستنی عمده در تهران و سراسر کشور با ما تماس بگیرید.

خرید و قیمت نان بستنی کاسه ای

نان بستنی کاسه ای از همان مدل نان بستنی گرد ایجاد گشته است که به آن فرم داده شده و شبیه کاسه و با شکل های کم و بیش مشابه در بازار به فروش می رسد. البته برخی از مدل های کاسه ای در شکل های ضخیم تر و قطورتر تولید می شود. با توجه به تغییر نرخ روزانه مواد اولیه، قیمت روز این محصول نیز متغیر می باشد. برای اطلاع از آخرین قیمت ها با ما در تماس باشید.

صادرات نان بستنی

خوشبختانه نان بستنی ها تحول بزرگی در صنعت بستنی به وجود آورده اند. از پیشرفت این محصولات همین اندازه کافی است که می توانند در بسیاری از دسرها مثل حلوا و… نیز مورد استفاده قرار گیرند. شاید بتوان گفت که تولید نان بستنی ها به پیشرفت خوراکی های خوشمزه مشابهش مانند وافل و برخی از انواع ویفر کمک کرده است. با توجه به مصرف بالای این

محصول در داخل کشور و حتی سایر کشورها امکان صادرات انواع این محصول وجود دارد. مجموعه شیرینو آماده همکاری با کلیه فعالان این حوزه جهت صادارت انواع نان بستنی می باشد. جهت اطلاع از قیمت روز این محصولات کافیست با مدیران فروش ما تماس حاصل نمایید یا از طریق سایر راه های ارتباطی این مجموعه لیست قیمت ها را در اسرع وقت دریافت کنید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com
SOCIALICON
SOCIALICON