خانه / بیسکویت / فروش بیسکویت فله

فروش بیسکویت فله

خرید و فروش بیسکویت فله با کیفیت مناسب و طعم های متنوع را در مرکز فروش

شیرینی و بیسکویت تجربه نمایید.بیسکویت نیز مانند بسیاری از محصولات علاوه بر

بسته بندی جهت کاهش هزینه ها بصورت فله ای نیز ارائه می گردد.

انواع بیسکویت

همانگونه که همگان مستحضرند بیسکویت بر اساس و پایه آرد و شیرین کننده ها و همانند سایر مواد غذایی در شکل ها،بسته بندی ها و طعم های متفاوتی تولید و روانه بازار می گردد.انواع مختلفی را می توان برای این ماده غذایی از جمله بیسکویت ساقه در طعم های میوه ای و کاکائو ، مادر،باغ وحشی، پذیرایی،زبان و …نام برد.

بیسکویت های میوه ای

این خوراکی در طعم های میوه ای از جمله موز ،پرتقال ، نارگیل ، فندق توسط برند ها و کارخانجات مختلف تولید می گردد. علت این تنوع علاوه بر بدست آوردن بازار در مناطق مختلف توسط هر یک از تولیدکنندگان، جلب رضایت و سلیقه های مختلف می باشد.

فروش عمده بیسکویت فله

بسیاری از مشتریان و مصرف کنندگان بیسکویت بطور دائم از این محصول تناول می نمایند و همین موضوع باعث می گردد که خرید انواع بسته بندی برای آنها مقرون به صرفه نبوده،لذا بیشتر به دنبال خرید بیسکویت فله ای هستند.در نوع فله ای نیز طعم های مختلفی وجود دارد.از این رو مرکز فروش بیسکویت و شیرینی اقدام به فروش بیسکویت فله در اشکال و طعم های متفاوت نموده است.

فروش بیسکویت فله

ارسال بیسکویت فله ای به سراسر کشور

این مجموعه آمادگی دارد،همگام با پیشرفت روز و خدمات آنلاین،این سرویس را به مشتریان گرامی ارائه نموده و از ایاب و ذهاب غیر ضرور ایشان جلوگیری نماید.علاوه بر این تمامی سفارشات را بصورت مستقیم از کارخانه به کلیه مقاصد مورد تقاضای مشتریان ارسال نماید.

ثبت سفارش

همگان می توانند برای کسب اطلاعات و جزییات بیشتر و اطلاع از انواع محصولات موجود،همچنین ثبت سفارش با مدیر فروش تماس حاصل نمایند.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

فروش عمده کیک و بیسکویت

فروش عمده کیک و بیسکویت

فروش عمده کیک و بیسکویت ارزان قیمت کارخانه با ارسال به سراسر کشور از طریق …

SOCIALICON
SOCIALICON