خانه / عسل / فروش عسل طبیعی

فروش عسل طبیعی

فروش عسل طبیعی بعنوان یک ماده مغذی و محصولی با تقاضای بالا

بسیار متداول بوده و در اکثریت مناطق و سراسر جهان مورد استفاده

قرار می گیرد.

درباره عسل

عسل یک ماده غذایی مقوی و پرطرفدار است که مصرف آن به منطقه خاصی محدود نشده و در اکثر مناطق مصرف می گردد.عسل به واقع یک واژه عربی است که در فارسی به آن انگبین می گویند،برای تولید عسل ،زنبور شهد گل ها را توسط خرطوم کوچک مکیده و از راه دهان به کیسه کوچک موسوم به کیسه عسلی وارد می شود.وقتی میزان شهد جمع آوری شده به میزان تقریبی 40 میلی گرم رسید،جمع آوری شهد گل ها را رها کرده و به سمت کندو پرواز می کند.برای تولید یک کیلو عسل،زنبور می بایست شهد تقریبا 20 میلیون گل را جمع آوری و به کندو حمل کند.عسل یکی از قدیمی ترین شیرین کننده ها است و شامل قندهایی چون گلوکز، فروکتوز، مواد معدنی همچون منیزیم، پتاسیم، کلسیم، کلریدسدیم، گوگرد، آهن و فسفات است.

تشخیص عسل طبیعی

تشخیص عسل طبیعی و غیرطبیعی از طریق مزه کردن غیرممکن است. برای مصرف کننده فقط یک راه وجود دارد و آن هم استفاده از ابزارهایی است که می تواند از آنها بهره ببرد. با چشمانش شکل ظاهری عسل را ارزیابی می‌کند، با بینی‌اش آن را بو می‌کند و با زبانش آن را مزه می‌کند.اگر مجموعه موارد باب طبعش بود و اگر عسل عطر و طعم گل‌ها را داشت، آن عسل واقعی است و ارزش آن را دارد که بهایش را در حد معقول بپردازد.

فروش عسل طبیعی

فروش عسل طبیعی بصورت مستقیم

این مجموعه در تلاش است که برای جلب رضایت مشتریان گرامی،علاوه بر تنوع بخشیدن به محصول و بسته بندی های قابل ارائه،کیفیت قابل قبولی را به همراه قیمتی مناسب ارائه نماید.کلیه سفارشات بصورت مستقیم به مقاصد مورد تقاضای مشتریان و خریداران ارسال می گردد.مشتریان عزیز می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با مدیر فروش تماس حاصل نمایند.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com
SOCIALICON
SOCIALICON