خانه / بیسکویت / فروش عمده بیسکویت جو وشوید

فروش عمده بیسکویت جو وشوید

فروش عمده بیسکویت جو و شوید در این مرکز با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا صورت می گیرد، بطور کلی مشتریان این مجموعه پخش کنندگان و بنکدارانی هستند که خود در زمینه فروش عمده بیسکویت نیز در شهر خود فعالیت دارند. به همین دلیل قیمت و کیفیت دو فاکتور با اهمیت در مرکز فروش شیرین مزه می باشد.

انواع بیسکویت

بیسکویت یک میان وعده بسیار دلپذیر و پرطرفدار در میان تمام گروه های سنی از کودکان تا کهنسالان می باشد و بطور کلی نمی توان گروهی را یافت که علاقمند به این میان وعده نباشد.لذا فروش عمده و جزیی بیسکویت بعنوان محصولی با این  محبوبیت یک ضرورت به حساب می آید.

بیسکویت دارای انواع مختلفی از جمله بیسکویت آرد گندم ، آرد جو ، بدون قند و … می باشد که در اینجا به بیسکویت جو و شوید اشاره می کنیم.

طعم های بیسکویت

امروزه و با پیشرفت های کنونی و با تولید انواع اسانس ها ، بیسکویت ها نیز همانند سایر محصولات در طعم های مختلفی از جمله موز ، پرتقال ، نارگیل ، کاکائو و …. تولید می شود.

بیسکویت جو و شوید

یکی از انواع این محصول پرطرفدار که جدیدا نیز بر طرفداران آن افزوده شده و به محصولات مرکز فروش عمده بیسکویت افزوده شده ، بیسکویت جو و شوید بوده که  علاوه بر طعم لذیذ و عالی ، دارای خواص عدیده ای نیز می باشد.

فروش عمده بیسکویت جو

انواع بیسکویت جو

معمولا بیسکویت جو از نظر طعم در تولیدات شرکت های مختلف دارای تفاوت شایانی نبوده و صرفا از نظر قالب دارای تنوع بوده و معمولا بصورت گرد ، مستطیل ، مریع ، زبان و … تولید می شود.

نحوه سفارش

مشتریان گرامی می توانند جهت ثبت سفارش و اطلاع از قیمت ها با مدیر فروش این مجموعه از طرق مختلف ارتباط برقرار نمایند.

 

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

خرید بیسکویت از کارخانه

خرید با تخفیف بیسکویت از کارخانه

بیسکویت خوراکی‌ ای خوشمزه است که تنوع بسیار زیادی دارد. بیسکویت‌ ها در طعم‌ ها …

SOCIALICON
SOCIALICON