خانه / بیسکویت / فروش عمده بیسکویت پذیرایی

فروش عمده بیسکویت پذیرایی

فروش عمده بیسکویت پذیرایی از خدمات مرکز فروش شیرینی و بیسکویت

بوده و  این مجموعه آماده ارسال این محصول به سراسر کشور می باشد.

بیسکویت پذیرایی

بیسکویت بعنوان یک میان وعده و عصرانه پرطرفدار در بازار سراسر ایران فروش مناسبی دارد،این محصول معمولا در کارتن های 3 یا 4 کیلویی به بازار عرضه می شود و همانطور که از نامگذاری آن پیداست بصورت ویژه برای پذیرایی تولید می گردد.صرف یک عدد بیسکویت پذیرایی به همراه یک فنجان چای بعنوان یک عصرانه در کنار مهمانان می تواند بسیار دلپذیر باشد.

فروش عمده بیسکویت پذیرایی

فروش عمده بیسکویت با طعم خرما

بیسکویت پذیرایی نیز همانند سایر محصولات در طعم های مختلفی تولید می شود،یکی از آنها طعم خرمایی است که صرف این محصول را بسیار دلپذیر می نماید. استفاده از این محصول برای تناول در هنگام افطار ایام ماه مبارک رمضان توصیه می گردد.

بیسکویت پذیرایی در طعم های میوه ، کاکائو ، وانیل

یکی دیگر از طعم های این محصول موز و پرتقال و نارگیل است که بسیار مورد استقبال می باشد.علاوه بر این طعم های کاکائو و وانیل نیز برای تنوع بخشیدن به محصول و جلب رضایت مصرف کنندگان به سبد این محصول اضافه گردیده است.

فروش عمده بیسکویت پذیرایی و ارسال به سراسر کشور

امروزه با رشد روز افزون فضای مجازی و فروشگاه های اینترنتی و همچنین افزایش خریدهای آنلاین،بستری برای آسان تر شدن امر خرید مشتریان مهیا گردیده و این مطلب برای صرفه جویی در وقت بسیار حائز اهمیت بوده و از طرفی از هزینه های ایاب و ذهاب نیز جلوگیری بعمل می آورد.از این رو این مرکز اقدام به ارسال کلیه محصولات و سفارشات متقاضیان بصورت مستقیم از کارخانه و بصورت غیرحضوری نموده است.

ثبت سفارش بیسکویت پذیرایی

از کلیه عزیزان تقاضا می گردد برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش محصول و در صورت نیاز سفارش سبد محصول با مدیر فروش در ارتباط باشند.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

فروش عمده کیک و بیسکویت

فروش عمده کیک و بیسکویت

فروش عمده کیک و بیسکویت ارزان قیمت کارخانه با ارسال به سراسر کشور از طریق …

SOCIALICON
SOCIALICON