خانه / بیسکویت / فروش عمده بیسکویت کرمدار

فروش عمده بیسکویت کرمدار

در اکثر نقاط ایران فروش عمده بیسکویت کرمدار همانند سایر محصولات بازار مناسبی داشته و به دلیل طعم خوب این محصول در بین کودکان و حتی بزرگسالان طرفداران بسیاری دارد،اگر به دنبال محصولی پر فروش برای تکمیل سبد محصولات خود هستید،این مجموعه بیسکویت کرمدار را پیشنهاد می نماید که با کیفیت ویژه و قیمتی مناسب توسط ما عرضه می گردد.

بیسکویت

این محصول یک خوراکی تولید شده بر پایه آرد بوده که امروزه با گسترش انواع اسانس ها و طعم دهنده ها ، در طعم های مختلف میوه ای نظیر موز،پرتقال،نارگیل،آناناس و طعم های هل و دارچین و کاکائو و با تزئین شوید و کنجد تولید می شود.این مجموعه به طور ویژه به فروش عمده بیسکویت می پردازد.

انواع بیسکویت

  • ساده
  • فانتزی
  • کرمدار
  • روکش کاکائو
  • قالب های مختلف
  • طعم های مختلف
  • با آرد جو و غیره

بیسکویت کرمدار

این محصول نیز یکی از انواع بیسکویت پرطرفدار بوده که در بین دو بیسکویت که معمولا سکه ای  هستند از نوعی کرم خوراکی لذیذ و خوشمزه استفاه می شود.از مشتریان همیشگی این محصول می توان به کودکان و نوجوانان اشاره کرد.این خوراکی نیز مانند بسیاری از مواد غذایی بصورت بسته بندی و فله تولید و عرضه می گردد که در اینجا به نوع فله آن می پردازیم.

فروش عمده بیسکویت کرمدار

پخش عمده بیسکویت فله ای کرمدار

این مجموعه برای صرفه جویی خریداران در هزینه ها اقدام به فروش بیسکویت کرمدار فله نموده ،بدین ترتیب مشتریان دائمی این محصول خریدی سهل تر و مقرون بصرفه را تجربه خواهند نمود.محصول عرضه شده توسط این مجموع از تولیدات با کیفیت شرکت حلوای کویر یزد با برند فرجامی بوده که با قیمتی مناسب جهت تامین نیاز بازار به فروش می رسد.

ارسال محصول به سراسر کشور

سفارشات ثبت شده در مورد تمامی محصولات از جمله بیسکویت کرمدار بصورت مستقیم از کارخانه به تمام نقاط ایران ارسال می گردد.بدین ترتیب مشتریان گرامی می توانند برای انجام خریدی آسان و مقرون بصرفه با مدیر فروش تماس حاصل نمایند.

 

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

فروش عمده کیک و بیسکویت

فروش عمده کیک و بیسکویت

فروش عمده کیک و بیسکویت ارزان قیمت کارخانه با ارسال به سراسر کشور از طریق …

SOCIALICON
SOCIALICON